74. forduló, 76. forduló, Ygan So Ka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 3. 15h:02'
EZ A 207. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD
208. játékheted kezdete: febr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3807
SZÁMLA : XXXX

YGAN SO KA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-5] koordinátán.
Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

hu 137 131 hulladék: 137 131
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy varkaudar támad rád.

Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. A következő kincseket találtad: egy ezüsthegyű nyíl és egy rákpajzs. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar jön feléd.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 196.]

m 8 mozogsz északra
[46,-6] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.).
Eladsz 2 ezüsthegyű nyilat 8 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 7 mérg. ubuk tüskét 14 aranyért, 2 nyílvesszőt 2 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 2 ubuk tüskét 2 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [20 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 90 1 eladod a 90. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpáncélt. 32 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 8 mozogsz északra
[46,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Authoricus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy csodabogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a csodabogár fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csodabogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 161.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rézpáncél (ld. enc.), 4 bronzhegyű nyíl és egy sallank nyíl. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 nyu-shuriken. Becsapódva, megdöfi a varkaudar jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy élőholt mirg támad rád.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar behemót támad rád. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [45 pontot használtál fel, van még 116.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[45,-7] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Raia és az Aranysárkány dicsőségét hirdesse e tábla! Élesszemű Veriel. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. "

(Továbbmész...) [44,-7] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy varkaudar falut. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrlajhár nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szőrlajhár bal első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a szőrlajhár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrlajhár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 86.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel megütöd a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl és egy nyu-shuriken. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 41.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 216 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZPÁNCÉL (71. TÁRGY)
A bőrpáncélra rézdarabokat illesztve, egy sokkal ellenállóbb, keményebb védelmet kapsz. Ez egy 5-ös védettséget adó páncél. Készítéséhez egy bőrpáncélon kívül elengedhetetlenül szükséges 8 rézdarab, egy olvasztókemence és egy kőkalapács. Ahhoz, hogy egyet csinálj, a KT 71 parancsot kell kiadnod, 40 pontért.

KARAKTERLAP

Ygan So Ka, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű, kecskeszakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 75. fordulód.

Erő: 15 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 146 cm
IQ: 15 Támadás: 10 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 13 Életpont: 163/163 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 2
Szerencse: 12 (14) Varázspont: 0/0 Pénz: 258 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 22/13
Eddig összesen 314 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 898 TP-t kaptál. Jelenleg 21 752 TP-d van. A következő szinthez még 3 248 TP szükséges. Trófeáid: halálmadár, ork sámán, tetemember.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/95 (+20%) szúrófegyverek: 1/48 vágófegyverek: 1/48
dobófegyverek: 6/28 (+101%)

Óvatosság (labirintusokban): 0
44,61 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/49 2. nyomkövetés: 17/21 (+9%) 3. lopás: 1/41
4. mászás: 3/53 5. csapdakészítés: 7/52 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/93
7. gyógyítás: 32/24 8. titkosírás: 1/11 9. felderítés: 7/4 (+72%)
10. harcművészetek: 1/0 11. szörnyismeret: 1/24 12. zárnyitás: 5/4
13. vadászat: 6/89 14. bányászat: 5/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
tetemember (#123)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 20 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 76.97 kg Megterheltség: 192%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 2 nyílvessző (#108)
1 szöges páncél (#65) 2 ubuk tüske (#131) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
97 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 lajhár csont (#236)
8 madártoll (#112) 1 rézpáncél (#71) 1 sallank nyíl (#129)
4 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47
-8
-7
-6
-5
-4
(44,-7) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), szőrlajhár (#141), varkaudar kölyök (#685), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64)
(45,-7) útonálló (#130), Raia rúnaköve
(46,-7) Elenios oltár, 29. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), csodabogár (#755), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64)
(46,-6) útonálló (#130), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488)
(46,-5) az 53. labirintus bejárata, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135)

Üzenet küldése a karakternek