75. forduló, 77. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 12. 15h:05'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,-36] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

le 110 leveszed/lerakod a 110. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz háló-csapdát. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

fog 65 220 elfogod a 65. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

ftv 48 221 felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

ffk 150 felt.fv.kozkázata: 150
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 150 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 206.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[82,-35] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vaskarddal felnyitod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Patájával a szürke rinocérosz kissé megtaszít. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rinóbőr. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 hosszú íjat. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [82,-34] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,-33] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Felfedeztél egy márványtornyot. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tintacsiga közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a tintacsiga testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a tintacsiga testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ork sámán. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. [74 pontot használtál fel, van még 132.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[80,-32] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy óriás skorpió közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás skorpió testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás skorpió testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az óriás skorpió felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [79,-32] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Forró számum, talpalatnyi szülőföld - Számumi Aranyszél, sivatag leánya. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő homokféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a homokféreg testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a homokféreg bal oldalát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a homokféreg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A homokféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. (ld. enc.) 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.
Találkozol egy göndör aranyhajú, csillogó szemű árnymanó férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Sheran követője. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló holdkőjét, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy sullár trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Összeismerkedtek. Az ő neve Táper Hárli. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [78,-31] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy goldugar van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a goldugar köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Megvilágosodik előtted, hogyan is kéne az idomításhoz hozzálátni. (ld. enc.) Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 100.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[77,-30] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy óriás skorpió. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás skorpió bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az óriás skorpió testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az óriás skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az óriás skorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [76,-29] A terep változik, dombok közt vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 mászókampót. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [77,-28] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 61.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[76,-27] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy óriás patkány lehet. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás patkány farkát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az óriás patkány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a süvítő rája testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a süvítő rája testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (6 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 50.]

id 65 60 idomítod a 65. szörnyet 50 pontért
Hozzálátsz a goldugar neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 10 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [50 pontot használtál fel, van még 0.]

a 111 2254 1 átadod a 111. tárgyat a 2254. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 13 512 energia fejlesztése 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 110 3 kézbeveszed/felveszed a 110. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a vapár ágat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

hu 188 105 126 hulladék: 188 105 126
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját bezabál a goldugar. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 214 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA)
Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül.

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

ÓRIÁS SKORPIÓ (72. SZÖRNY)
Igen, többek között ez Ghalla előnye: méteres skorpiókkal nemcsak a rémálmodban, hanem a valóságban, pl. a sivatagban sétálva is találkozhatsz. Hát nem egy egzotikus élmény? Méregtől csöpögő farok, egy woor-antilopot is kettéroppantani képes ollók! Na ja, a dolgot túl lehet persze élni, de ahhoz több kell, mint egy tapasztalatlan zöldfülű. És ha valahogy le is győzöd az óriás skorpiót, mit csinálsz a közben a szervezetedbe juttatott méreggel?

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

SÁFRÁNYPOR (211. TÁRGY)
Leölve egy homokférget, hozzájuthatsz a beleiben termelt értékes Fűszerhez, a sáfrányporhoz. Ezt a különös anyagot e lények mindenki számára ismeretlen biológiai folyamat során állítják elő. Az biztos, hogy különleges hatása van. Szagolgatása megsokszorozza az erődet, de túlzottan gyakori használata káros eredménnyel járhat. Ha egy adag sáfrányport be akarsz lélegezni, a H 211 parancsot kell kiadnod. Ez a tevékenység nem kerül pontba, de a szer jótékony hatásaként +5 TVP-t kapsz.

SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA
Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs.
Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni.
Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód).
Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni.

SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 76. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 16 (19) Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 210/207 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 Varázspont: 199/106 Pénz: 73 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 25/13 Pszi pont: 53/15
Eddig összesen 499 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 108 TP-t kaptál. Jelenleg 105 348 TP-d van. A következő szinthez még 14 652 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, troll ritualista, ryuku légiós. A 71. fordulódban 259 arany került a bankszámládra. 259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/56 (+12%) vágófegyverek: 21/30 (+10%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 18/12 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,70 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/97 2. nyomkövetés: 17/99 (+45%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 8/48 (+24%) 5. csapdaészlelés: 3/25 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/6 8. felderítés: 2/58 9. szörnyidomítás: 1/61 (+161%)
10. teológia: 5/34 (+6%) 11. taumaturgia: 9/97 (+6%) 12. szörnyismeret: 7/33
13. pszi: 7/2 (+22%) 14. zárnyitás: 6/87 15. vadászat: 1/23
16. bányászat: 10/49 17. főzés: 1/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) szárazság (#48) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
goldugar (#65) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 5)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) $1 bőrsisak ($57) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $2 csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 kőkalapács (#13)
$1 mérg. ubuk dobónyíl ($188) 5 mérgezett tüske (#23) 1 * rövid kard (#171)
7 tüske (#22) 22 ubuk tüske (#131) 1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 borostyán függő ($162) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 10 kaja (#2) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) $1 nagy bronzkulcs ($185) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 20]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 18 csepp ugh méreg (#166), fér még: 54]
5 vizestömlő (#3) [bennük 85 korty víz (#27), fér még: 15]
5 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 98]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) $3 aurach fog ($657) 1 berzerker tüske (#713)
$1 evaporőr háj ($105) 3 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
1 grákóbőr (#41) 3 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135)
5 kaktusztüske (#114) 1 ¤ kazmár gyökér (#205) 39 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) $3 nektoraf faggyú ($667) 3 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 6 + pirkit (#153) 1 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 12 sünmedve tüske (#14) 3 szvó-ektoplazma (#151)
2 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) $1 varkaudar csont ($1113)
3 + vasérc (#152)

Összsúly: 53.80 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) 1 rinóbőr (#651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kötél (#92) 1 magszim bél (#103) 6 pirkit (#153)
2 smirglilevél (#29) 8 tüske (#22) 1 vapár ág (#110)
3 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 hosszú íj (#111) 4 kaja (#2) 1 mászókampó (#165)
1 rinóbőr (#651) 1 sáfránypor (#211) 5 tinta (#101)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

75 76 77 78 79 80 81 82 83
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
-27
-26
(76,-29) oltár, vaskohó (#155)
(76,-27) óriás patkányok (#42), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), oltár, süvítő rája (#113)
(77,-30) óriás skorpiók (#72), művészi porolit (#720)
(77,-28) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(78,-31) egy ismeretlen isten rúnaköve, goldugarok (#65)
(79,-32) homokféreg (#121), Táper Hárli (3822. kalandozó)
(80,-32) művészi porolit (#720), óriás skorpiók (#72)
(81,-33) márványtorony (#175), szent tölgyfa (#393), oltár, tintacsigák (#74), ork sámán (#345)
(82,-35) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, szürke rinocérosz (#346)
(82,-34) trikornis (#104), egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek