75. forduló, 77. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 11. 21h:53'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [114,19] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

dd 665 232 128
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

dd 69 41 331
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

dd 37 135 104
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

dd 21 124 1113
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[115,19] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [116,19] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+18 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+17 életerő.) Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Két hatalmas pofonnal tudatod, hogy nem érsz rá ilyesmire. Mivel az árnymanó nem érti meg elsőre, megtoldod még kettővel. Miután elszaladt, kíváncsiságból kikotrod a golyót. Látod, hogy egy varányszem. (+2 gonoszság.) Szereztél egy varányszemet. [varányszem ->eldobod]
Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [116,18] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Tharr híveié.
(Feltételes gonoszkodás:) Lehajolsz egy marék gazért: - Virágot a virágnak, gazt a gaznak! - mondod. Az elflány elsírja magát és elszalad. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-10 életpont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+18 életerő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [188 pontot használtál fel, van még 58.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[116,17] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bibircsók-óriás. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (3 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [117,17] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sóhajtó dorony nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [118,17] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Észreveszel egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy bávatag golombár közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy bibircsók-óriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (4 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás bal oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

[56 pontot használtál fel, van még 2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 76. fordulód.

Erő: 25 Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 17 Támadás: 13 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 16 Menekülés: 40 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 Életpont: 200/188 Jellem: gonosz (108) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 11 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 355 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 415 TP-t kaptál. Jelenleg 73 286 TP-d van. A következő szinthez még 1 714 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, kardszárnyú pocok, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 (+1) lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 15

118,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 24 5. versengés: 1 6. harcművészetek: 17
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 10
10. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78) 1 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 1 csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) $2 ubuk dobónyíl ($138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 39 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37]
3 vizestömlő (#3) [bennük 51 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 bordacsont ($16) $2 dorony tüdő ($212) 4 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) $2 evaporőr háj ($105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) $1 grákóbőr ($41) 2 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 3 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) $1 mutáns csont ($331) 9 óndarab (#85)
18 pirkit (#153) 21 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124)
$6 sallank karom ($128) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152)

Összsúly: 60.17 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 3 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 1 dárda (#10) 1 dorony tüdő (#212)
2 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117 118 119
16
17
18
19
20
(115,19) epokitféreg (#147)
(116,17) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, bibircsók-óriás (#120)
(116,18) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár, 255. jellempróba, tüskés harci gromak (#156)
(116,19) arató csattanat (#144), 23. jellempróba, Dornodon oltár
(117,17) sóhajtó dorony (#112), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(118,17) phua-kúp (#372), oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek