Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 12. 14h:36' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
f 152 153 13 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 13. tárggyal |
m 4 2 7 | mozogsz délre, keletre, északnyugatra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [117,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy bávatag golombár volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [116,17] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Találsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy földsárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
tf 2 31 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 575 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
HARCI KALAPÁCS (174. TÁRGY) A harci kalapács fémből készült professzionális ütőfegyver. Még nyele is vasból van, nehogy bármilyen kárt tudjon benne okozni egy fabontó szójer. Megalkotásához egy KT 174 parancsot kell kiadnod egy olyan mezőn, ahol van vaskohó, 35 TVP-ért. A súlyos pöröly megalkotásához elegendő, ha csak 3 a bányászat szakértelmed, de szükséged van 7 vasércre és 14 pirkitre is. A harci kalapács 3d4+1 sebzésű ütőfegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
Erő: | 27 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 209/155 | Jellem: | gonosz (110) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 17 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 16 (+1) |
116,68 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 24 | 5. versengés: | 1 | 6. harcművészetek: | 17 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 12 (+2) |
10. bányászat: | 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | tankány karom (#237) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontkés (#11) | |||
1 | csontszablya (#64) | 3 | * | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | ||
2 | kőkés (#6) | $2 | ubuk dobónyíl ($138) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 37 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$3 | bordacsont ($16) | 1 | elkarog szőr (#665) | $2 | evaporőr háj ($105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 3 | lapockacsont (#33) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | móri gyümölcs (#116) | 12 | óndarab (#85) | 18 | pirkit (#153) | |||
21 | rézdarab (#70) | 1 | sámán erszény (#650) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
$4 | szulfagor agyar ($677) | 1 | trikornis szarv (#198) | 7 | vasérc (#152) |
Összsúly: 63.61 kg | Megterheltség: 99% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | bot (#4) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 2 | vasérc (#152) |
115 | 116 | 117 | 118 | |
16 | |
|
|
|
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|