Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jún. 7. 20h:28' EZ A 1372. JÁTÉKHETED, 785. FORDULÓD 1373. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 209 70 | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: vv 127 443 157 | elmormolod a 127. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 182 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 5. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ef 15 551 0 | energia fejlesztése 15 |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 745 841 2306 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 2306. tárgyat |
le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
im 0 2 0 | imádkozol |
h 1271 923 0 | használod az 1271. tárgyat |
vv 210 247 267 | elmormolod a 210. varázslatot a 247. varázslatot a 267. varázslatot |
v 1 60 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 177 28 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: v 6 40 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 9. KP: kf 842 843 0 | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat a 843. tárggyal |
* 10. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tno 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 12 | képesség-növelés 12 |
h 1387 360 64 | használod az 1387. tárgyat |
404 | 405 | 406 | |
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
[360,64] Lakott területre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy edzőcentrumot. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat.
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 162 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+64 pszi pont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. Semmi eredménye! Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány nyakát. (7 támadással 470 életpontot sebezve.) A dalos szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (93 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (4 támadással 836 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). A chaktra vadászeb megcsócsálja ellenfeledet. (34 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A roguena is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (52 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. A smaragd sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a smaragd sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A smaragd sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 22 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1736, sebződés: 107, gyógyulás: 236, összesen: +129 ÉP}
vv 478 303 297 | elmormolod a 478. varázslatot a 303. varázslatot a 297. varázslatot |
tv 302 304 | támadó/véd. varázslat a 302. varázslatot a 304. varázslatot |
h 1387 313 117 | használod az 1387. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 1559 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (47 sebzést okozott az ellenfélnek.) A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). {HD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a vg'axtol torzító láthatatlan testét. (9 támadással 1567 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1505 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (32 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Csáprágójával a vg'axtol torzító megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
31 909 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5064, sebződés: 282, gyógyulás: 68, összesen: -214 ÉP}
v 198 364 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
404 | 405 | 406 | 407 | |
111 | |
|
|
|
112 | |
|
|
|
113 | |
|
|
|
[364,64] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.
v 163 190 60 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
64 | |
|
|
65 | |
|
|
[190,60] Füves síkságra érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy bíborcserjét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy kék rothasztó. {max. életpontja: 1384.} Semmi esélyed, fut át a gondolat agyadon, és már cselekszel is. A lény csodálkozó tekintetétől kísérve, kirohansz a létesítményből. (Önanalízis: +5% versengés.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy edzőcentrum van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 564-583.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). {HD:} Adamantit pajzzsal megcsapod az ősdentor ragyás testét. Kritikus ütés! (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (46 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 dentor bőrt. 5 209 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 814, sebződés: 42, gyógyulás: 178, összesen: +136 ÉP}
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. 85 életpontot vesztettél. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi vonagló testét. (4 támadással 620 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-77 életpont.) Vámpirizálsz (+156 életerő). A Thargodan csontváz megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal végigvágod a csápos otagi vonagló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (55 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (26 ép-t sebezve). A csápos otagi csápol, de mindhiába. A csápos otagi csápol, de mindhiába. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
4 601 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 162, gyógyulás: 180, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [188,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz plazmagömböt. (ld. enc.) Észreveszel egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy részeg kalandozó. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal végigmetszed a részeg kalandozó jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (24 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (30 sebzést okozott.) A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. A részeg kalandozó csapása csak a levegőt találja. A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 009 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 2, gyógyulás: 106, összesen: +104 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. 50 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 33 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb karját. (2 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A pikkelyes ptog megcsócsálja ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A chaktra vadászeb segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (47 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (27 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2 962 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 87, gyógyulás: 102, összesen: +15 ÉP}
be 2239 | bemész a 2239. épületbe |
m 6 6 5 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló jobb oldalát. (2 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A gothag döglidérc roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (35 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal végigvágod az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A chaktra vadászeb megmarja ellenfeledet. (9 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (56 sebzést okozott.) A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 7 spiritusz. 2 926 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 71, gyógyulás: 105, összesen: +34 ÉP}
(Továbbmész...) [186,60] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) [185,61] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy nagyobb monolitot. (ld. enc.) Úgy hallottad, hogy a Szende Ongólianthoz címzett fogadó tulajdonosa alkalmi szakácsokat keres. Mivel épp erre visz az utad, elhatározod, hogy utánajársz a hírnek. Hamar kiderül, hogy a pletyka igaz, miután Hétujjú Oszkár, a fogadós készségesen felvilágosít:
- Bizony! Maga a méltóságos Alechandro Diwax érkezik a városba néhány nap múlva! - mondja, és te bólogatsz bőszen, holott fogalmad sincs, ki lehet az illető. - Egész háza népe kíséri majd, és itt szállnak meg az Ongóliantban! Elvégre a mi fogadónk a legkitűnőbb egész Alanorban! - állítja, és hangjából csak úgy süt a büszkeség.
- Valóban. De miért kerestek alkalmi szakácsokat? - érdeklődsz udvariasan.
- Diwax nagyúr legendás ínyenc, és maga is mesterszakács! Ő egyáltalán nem tartja alantas, pórias hóbortnak a főzést, mint más főurak, és igen nagyra értékeli a valódi szakácsművészetet. Ha a városba tér, végiglátogatja a jó nevű fogadókat, és ismeretlen, új ízek után kutat. Még Őfelsége főszakácsát, Rodgert is kritizálta, és Királyunk ad a szavára! De ezt a történetet biztosan ismered. Ezért hagyta el az udvart Rodger. A baj csupán az, hogy a fogadósok versengenek a kegyeiért, és valamelyikük tegnap odáig vetemedett, hogy megmérgezte a szakácsainkat! Bizony! Így aztán félő, hogy nem tudunk illő étekkel előállni majd. Hát ezért.
- Megmérgezték a szakácsaitokat? - hüledezel, és a fogadós szomorúan bólogat. Aztán megkér, hogy vidd hírét mindennek, és ha ismersz főzésben jártas, ügyes kezű kalandozókat, jelentkezzetek nála legalább hárman, mihamarabb. Hozzáteszi, hogy bőséggel megjutalmaz titeket, ha kisegítitek szorult helyzetéből. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 13 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 16.} {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A gothag döglidérc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kilukasztod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A roguena roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (16 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (54 sebzést okozott.) Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 4 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (186,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 057 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 19, gyógyulás: 102, összesen: +83 ÉP}
zip 7777 | nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a tleikan áruló jobb karját. (8 támadással 536 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végig mér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-1181 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +194 életerőt. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 1181, gyógyulás: 4, összesen: -1177 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: vv 128 189 0 | elmormolod a 128. varázslatot a 189. varázslatot |
* 5. BP: ek 503 270 83 | t. energia kisütése: 503 270 83 |
184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
[270,83] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben.
* 6. BP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról kiszáradás varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 805 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ősféreg ocsmány fejét. (10 támadással 1617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+404 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (31 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ősféreg bal oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). A chaktra vadászeb roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (41 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (65 ép-t sebezve). Az ősféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az ősféreg testét. (8 támadással 1221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+306 életerő). A dalos szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod az ősféreg gennyes testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A gothag döglidérc segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (34 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 54 sebzést okoz. Az ősféreg feléd harap, de sikertelenül. Az ősféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
30 722 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4785, sebződés: 0, gyógyulás: 910, összesen: +910 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy kiszáradás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 805 életpontot sebeztél. Ellenfeled összeaszalódik! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan a másikra rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnygólem testét. (10 támadással 1586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+387 életerő). A dalos szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod az árnygólem jobb oldalát. (9 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A roguena támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (19 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 70 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (57 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, az árnygólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 365 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +73 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az árnygólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
32 923 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3172, sebződés: 365, gyógyulás: 471, összesen: +106 ÉP}
* 7. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 8. BP: le 843 0 0 | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 9. BP: kf 511 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 10. BP: szk 336 329 328 | keresed a 336. szörnyet a 329. szörnyet a 328. szörnyet |
PLAZMAGÖMB (2235. TÁRGY) Na még egy kristálygömb, gondolod szomorúan, és már nyúlnál az aranytermő ládikódért, de ahogy hozzáérsz új szerzeményedhez, annak belsejéből apró elektromos kisülések indulnak ujjad irányába, de nem okoznak sérülést, ellenben gyönyörű látvány. Nocsak, ez akkor valami új dolog lesz, de vajon mire jó? Vagy már annyira rutinos, hogy rögtön a villámokkal hozod összefüggésbe új szerzeményed, így kísérletképp ellősz egy kisebb villámot, ami legnagyobb megelégedésedre nem is lesz annyira kicsi. Vigyorogva rakod a plazmagömbnek nevezett varázstárgyat hátizsákodba, hiszen most már tudod, hogy amíg nálad van, villám alapú varázslataid szintenként eggyel többet sebeznek. Átadni biztosan nem fogod senkinek, mindenki szerezzen magának. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2235 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy plazmagömbre!) |
NAGYOBB MONOLIT (2783. TÁRGY) Ezen gigászi, lüketető, zöldes-lilás fekete oszlopok megjelenése a városokban elhozta A Sötétség Korát. Egyértelműen a káosz hívők által korábban épített monolitok sokkal nagyobb, monumentálisabb változatai. Minden kalandozó érzi hatásukat, mivel elméjüket szinte teljesen elönti a Káosz zsongása. Irtózatos önuralom kell ahhoz, hogy valaki kizárja ezt a tudatából. Biztos vagy benne, hogy amíg ezek a nagyobb monolitok állnak, addig a helyzet nem javulni, hanem valószínűleg inkább csak romlani fog. Le kell őket rombolni, amiben minden jóérzésű kalandozónak muszáj résztvennie. Játéktechnikai információk: A Nagyobb monolitot a ZIP 7777 paranccsal rombolhatod. Nem árt azonban felkészülnöd arra, hogy erősített gonosz szörnyek mellett esetleg káosz hívó kalandozók is védik őket. A parancs költsége 10 TVP, ha egy esetleges kalandozócsatában alulmaradsz, 100 TVP, ha eljutsz a rombolásig, azaz a szörnycsatákig. A káoszhívők építhetik is a monolitot az ZIP 6666 100 paranccsal, de nekik is szembe kell nézniük erősített szörnyellenfelekkel. Építeni csak akkor tudsz egy nagyobb monolitot, ha az már részlegesen rombolva van. A nagyobb monolit mezőjén nehezebb koncentrálni, így a lopás és csapdaészelelés is 25%-kal csökken. |
Erő: | 114 (145) | Szint: | 62 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 102 (126) | Támadás: | 137 (150) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 100 (121) | Védekezés: | 203 (215) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/1131 év |
Egészség: | 100 (128) | Életpont: | 2571/3616 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 99 (154) | Varázspont: | 5324/5206 | Pénz: | 13089 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 93/62 | Pszi pont: | 1377/6748 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 21/9 | ökölvívás: | 67/24 (+9%) | szúrófegyverek: | 12/73 |
vágófegyverek: | 55/3 (+3%) | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 35/6 |
dobófegyverek: | 43/69 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << kígyópenge (#955) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); hajító csillag (#939) (35 -41.); ében nyílvessző (#848) (42 -48.); jégpasztilla (#1566) (49 -55.); teriád nyílvessző (#1287) (56 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
270,83 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 185,62 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425 |
Kedvenc táborhely: 270,83 |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/4 | Földanya nektárja 30/1 | Max életkor 1690 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 669 TVP | Csodák kútjából max. védekezés: 1 | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 90/99 | 2. nyomkövetés: | 161/51 (+24%) | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 45/18 | 5. csapdakészítés: | 73/21 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 39/48 |
7. gyógyítás: | 265/11 | 8. titkosírás: | 18/75 | 9. felderítés: | 40/85 |
10. szörnyidomítás: | 28/61 | 11. teológia: | 262/46 (+28%) | 12. taumaturgia: | 228/25 (+123%) |
13. szerencsejáték: | 10/21 | 14. versengés: | 28/98 (+5%) | 15. harcművészetek: | 70/28 |
16. zene: | 449/35 (+70%) | 17. szörnyismeret: | 111/1 (+22%) | 18. pszi: | 108/31 (+4%) |
19. zárnyitás: | 29/50 | 20. vadászat: | 160/32 (+37%) | 21. vitalitás: | 10/76 |
22. bányászat: | 55/16 | 23. testépítés: | 150/14 (+32%) | 24. úszás: | 30/68 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 50 | |||
1. sebzés bónusz: 7 | 2. támadás bónusz: 7 | 3. védekezés: 7 | 4. max. életpont: 7 |
5. varázslat sebzés: 7 | 6. regeneráció: 6(7) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 7(8) |
11. kincskeresés: 3 | 17. mágiaerő: 6(8) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 6 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), tátika bibét (#1905) (max. 5 darabot ), holdfüvet (#1907) (max. 5 darabot ), árvalányhajat (#1909) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 12 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), mágusok italát (#1610) (max. 5 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), nerub gyógyitalt (#1873) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), karbin plazmát (#199) (max. 50 darabot ), szvó-ektoplazmát (#151) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 27, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), sötét ölész (#314), Rém (#315), Ylgoroth (#332), Eruol (#378) (csak egyszer), aranyfecske (#283), kreiton idéző (#510), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), vtoeken döntőbíra (#627) (csak egyszer), Nap bírája (#711) (csak egyszer), áldott okerón (#336), ősöreg taalruherceg (#718) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kráken ősanya (#7095) |
Feltételes pajzshasználat (aktív: 2, max: 30) |
yiang hárítópajzs(1047): Éjfatty(9096) |
yiang hárítópajzs(1047):árnyékfoltozó(932) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (31,0) | áldomás (#6) (3,0) | feltámadás (#168) | Pörhemór köre (#205) (138,45,3) |
szürkeáll. aktiv (#71) | nagyobb agypajzs (#120) | elme dominanciája (#247) | mentálturbó (#478) |
önanalízis III (#303) | pszi-ernyő III (#297) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
38. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231), nekromanta csókja (#230), az agy kifacsarása (#197), agybénítás II (#246), fehérál.roncsolása (#248), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), teljes őrület (#118), armageddon (#218), tűzgolyó (#155), agybénítás III (#302) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 16, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), fürgülés (#92), energiapajzs (#103), lidércidézés (#219), tükörpajzs (#101), elmehártya (#301), tudatháló (#304) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | nők (#999) | direkt kontakt. II (#122) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnyékfoltozó (#932) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
kiszáradás (#268) | >> | 47. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | domináns morf (#7624) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | agybénítás II (#246) | >> | hallgatag térdeplő (#888) | |
jégvihar (#353) | >> | semlegesek (#989) | jégvihar (#353) | >> | gonoszok (#988) | |
jégvihar (#353) | >> | jók (#990) | agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | |
agybénítás II (#246) | >> | szolgalidérc (#931) | direkt kontakt. II (#122) | >> | márvány sárkány (#328) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | smaragd sárkány (#326) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | 47. szintű lényekre | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem II (#108) | >> | aranyfecske (#283) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +52 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +36 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végre elég hatalmas vagy ahhoz, hogy magával Elenios avatárjával szállhass szembe! Semmisítsd meg ezt a ragyogó aurájú ocsmányságot. |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): kész. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 132, 133, 137, 138, 171, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 5, 7, 10, 13, 15, 16, 18, 21, 23, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 454, az összesen kapott pontszám: 45400. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 70020 | ||
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 284, az összesen kapott pontszám: 28400. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 123934 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: ef 15 551, tps 100, hh 745 841 2306, le 511, im 2, h 1271 923, vv 210 247 267, v 1 60, ek 531, vv 177 28 188. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) OK |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) OK |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 85 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2967 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | ében nyílvessző (#848) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
65 | arany (#50) | 11 | csillagbot (#929) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
2 | kaja (#2) | 20 | nothar bogyó (#923) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | ryuku amfora (#1153) | 7 | spiritusz (#170) | 15 | tükör (#43) | |||
7 | víz (#27) |