78. forduló, 80. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 13. 0h:11'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

f 152 153 155 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 155. tárggyal
Sajnos nincs nálad vaskohó. [0 pontot használtál fel, van még 249.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz vashegyű nyilat. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

kt 1264 elkészíted az 1264. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 2 7 mozogsz keletre, keletre, északnyugatra
[117,17] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Találsz egy xantusz-kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal vállát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az erszényes elkarog testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+17 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.

(Továbbmész...) [118,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva ajánlod a segítségedet a lánynak. Mérgező bogyókat, gyilkos leveleket gyűjtesz. A betegek halála hosszas és kínkeserves lesz. A mit sem sejtő áldozat boldogan köszöni meg a segítséget. (+2 gonoszság.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy bávatag golombár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [117,16] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy karmos tankány. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [mocsári penke ->eldobod]
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) [100 pontot használtál fel, van még 139.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[116,16] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy karmos tankány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [116,17] A síkság után kisebb hegyek következnek. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy sérült földsárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Üvöltesz, ahogy az elektromosság átjárja a testedet. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány kőfejét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a földsárkány testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner vérfürdető magszim trófeát, és diadalmasan beszerzel egy földsárkány trófeát. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+16 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [73 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 36 fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 75 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 79. fordulód.

Erő: 27 Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 18 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 16 Menekülés: 40 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 20 Életpont: 210/171 Jellem: gonosz (116) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 17 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 365 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 743 TP-t kaptál. Jelenleg 80 050 TP-d van. A következő szinthez még 39 950 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, kardszárnyú pocok, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 16

116,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 118

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 25 (+1) 5. versengés: 1 6. harcművészetek: 17
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 12
10. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 1 csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) $2 ubuk dobónyíl ($138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 40 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37]
3 vizestömlő (#3) [bennük 42 korty víz (#27), fér még: 18]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 bordacsont ($16) 2 elkarog szőr (#665) $2 evaporőr háj ($105)
3 fekete gyöngy (#99) 3 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125)
1 móri gyümölcs (#116) 12 óndarab (#85) 18 pirkit (#153)
21 rézdarab (#70) 1 sámán erszény (#650) 3 smirglilevél (#29)
$4 szulfagor agyar ($677) 1 trikornis szarv (#198) 8 vasérc (#152)

Összsúly: 57.69 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bot (#4) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dárda (#10) 1 elkarog szőr (#665) 3 kaja (#2)
2 tankány karom (#237) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

115 116 117 118 119
15
16
17
18
(116,16) karmos tankány (#137), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 28. jellempróba
(116,17) földsárkány (#359), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, érclelőhely
(117,16) karmos tankány (#137), gumifa (#38), 37. jellempróba
(117,17) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), erszényes elkarog (#354)
(118,17) phua-kúp (#372), oltár, 46. jellempróba, szent tölgyfa (#393), bávatag golombár (#165)

Üzenet küldése a karakternek