Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. nov. 6. 0h:04' EZ A 8. FORDULÓD EZ A 8. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve bal karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [28,-5] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ormánygőte. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ormánygőte bal hátsó lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd az ormánygőte fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ormánygőte harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-6] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy szárnyas gömböc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 534 | bemész az 534. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 86.]
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra ugrasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tigroszlán testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-8] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Látsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíborgörény közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Meglengetve a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a bíborgörény fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [30,-9] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy grákó denevér közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megmarkolva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a grákó denevér bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [32,-9] A bozótos után most hegyek között vagy.
be 4 | bemész a 4. titkos labirintusba |
lm 4 4 4 | mozogsz 4 4 4 |
Megmarkolva a kőkalapácsot ellenfeledre támadsz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a manó bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a manó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a manó testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A manó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
lm 4 4 1 | mozogsz 4 4 1 |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
TIGROSZLÁN (43. SZÖRNY) A tigroszlán a síkságok, a pampák pettyes szőrű nagymacskája. Hatalmas karmai és fogai ellen kevés növényevő tud védekezni. A tigroszlán mindig magányosan vadászik: csendben, lassan kúszva közelíti meg áldozatát, aztán ráugorva, a puszta súlyfölényével megpróbálja maga alá nyomni. Mindenfajta fegyver egyformán hatékony ellene. |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 15 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 8 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 63/63 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 92/42 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 6 (+1) |
32,88 mezőn táborozol, a 4. labirintusban, 1. szinten, 3. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 749 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 4 |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4. |
Összsúly: 15.69 kg | Megterheltség: 39% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | grákóbőr (#41) | 2 | kőkés (#6) |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | |
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|