79. forduló, 81. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 14. 9h:07'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,-29] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 2 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy garokk nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a garokk testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a garokk varacskos hátát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 220.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 212.]

hu 189 hulladék: 189
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

jlk 1912 jelszó kimondása 1912
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza nyúlánk csőrét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a massza fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 7 drótszőrt. 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy mandibulakasza, egy fekete bőrcsizma (ld. enc.), egy aranytű és egy sallank nyíl (ld. enc.). No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 7 8 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra
[69,-30] A bozótost dombság váltja fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőevő került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőevő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a kőevő kőtestét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kőevő kőtestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos tetű nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a gyilkos tetű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [68,-31] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor súrolod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a púpos burástya nyakát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [68,-32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy patak van. Nyugatra egy patak van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az ork sámán jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az ork sámán nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 163.]

szm 73 megölöd a 73. szörnyet
Nem hajt elég hasznot a garokk: leölöd. Úgy látszik azonban, hogy érzi a vesztét, mert védi magát!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor épp csak megérinted a garokk testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a garokk testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 163.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 1 2 8 mozogsz északkeletre, keletre, északra
[69,-33] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy evaporőr. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az evaporőr hengertestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az evaporőr testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az evaporőr testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-33] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen mélységi grittang nyomokra bukkansz! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba a mélységi grittang. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Lehet, hogy megfelelő idomítással komoly ásási segédlet válna ebből a lényből! Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-34] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Észreveszel egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy acéldarázs. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az acéldarázs testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az acéldarázs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az acéldarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[71,-35] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy sebesült púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor súrolva eltalálod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Natal Tyr-sog lábát masszírozza. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [71,-36] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy főutcát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [28 pontot használtál fel, van még 95.]

m 1 mozogsz északkeletre
[72,-38] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért, 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 2 evaporőr hájat 10 aranyért, 1 lapockacsontot 4 aranyért, 2 mandibulapengét 6 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 3 nektoraf faggyút 9 aranyért, 3 rákfatty váladékot 3 aranyért, 1 rinóbőrt 5 aranyért, 2 szulfagor agyart 8 aranyért, 12 tigroszlán fogat 12 aranyért, 22 ubuk tüskét 22 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért, 1 vas dobónyilat 10 aranyért, 1 acélpengőkét 3 aranyért.
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [9 pontot használtál fel, van még 86.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 73.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 63.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 53.]

id 103 60 idomítod a 103. szörnyet 53 pontért
Hozzálátsz a mélységi grittang neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [50 pontot használtál fel, van még 3.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Vásároltál 1 kötelet. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ea 101 40 eladod a 101. tárgyat 40
Eladtál 40 tintát. 40 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ea 2 20 eladod a 2. tárgyat 20
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 221 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY)
Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 214/214 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 205/71 Pénz: 283 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 26/18 Pszi pont: 53/24
Eddig összesen 541 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 802 TP-t kaptál. Jelenleg 117 385 TP-d van. A következő szinthez még 2 615 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, troll ritualista, ryuku légiós. A 71. fordulódban 259 arany került a bankszámládra. 259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/88 (+48%) vágófegyverek: 21/61 (+5%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 19/4 (+32%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
72,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/109 (+12%) 2. nyomkövetés: 19/49 (+45%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 9/26 (+24%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/18 (+12%) 8. felderítés: 2/65 9. szörnyidomítás: 3/40 (+52%)
10. teológia: 5/83 (+27%) 11. taumaturgia: 10/11 (+6%) 12. szörnyismeret: 7/109 (+27%)
13. pszi: 7/57 (+11%) 14. zárnyitás: 6/106 15. vadászat: 1/23
16. bányászat: 10/109 (+24%) 17. főzés: 2/10 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) szárazság (#48) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 1 mandibulakasza (#127) 5 mérgezett tüske (#23)
1 * rövid kard (#171) 1 sallank nyíl (#129) 15 tüske (#22)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 26 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 60]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
2 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 24]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 153]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 74]
5 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 56]
5 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 98]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 7 drótszőr (#37)
4 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
1 ¤ kazmár gyökér (#205) 45 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 10 + pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 12 sünmedve tüske (#14) 1 tükör (#43)
13 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) 3 + vasérc (#152)

Összsúly: 76.85 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) $1 rinóbőr ($651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16)
1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 1 dorony tüdő (#212)
1 evaporőr háj (#105) 1 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185) 3 nektoraf faggyú (#667)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rinóbőr (#651) 2 szulfagor agyar (#677)
12 tigroszlán fog (#63) 40 tinta (#101) 22 ubuk tüske (#131)
2 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
204 arany (#50) 1 aranytű (#272) 7 drótszőr (#37)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 mandibulakasza (#127) 1 sallank nyíl (#129)
6 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73
-39
-38
-37
-36
-35
-34
-33
-32
-31
-30
-29
-28
(68,-32) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 39. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork sámán (#345), garokk (#73)
(68,-31) tetemember (#123), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), púpos burástya (#92)
(68,-29) garokkok (#73), massza (#217)
(69,-33) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, evaporőrök (#69), rájanyék (#58)
(69,-30) kőevők (#62), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(70,-34) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), acéldarázs (#140)
(70,-33) mélységi grittangok (#103), 46. jellempróba, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(71,-37) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,-36) 34. jellempróba, Elenios oltár
(71,-35) púpos burástya (#92), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(72,-38) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Táncoló Penge 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) óriás sáska (#27)
sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38) görgőte (#41)
óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46)
csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52) százfogú (#53)
bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58)
pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69)
vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93)
légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) piromenyét (#99)
szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146)
fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
massza (#217) pszi elementál (#221) manaelementál (#290) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) kérődző etra (#368)
rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746) csodabogár (#755) alattomos manó (#756) Quirov (#975)
Métely (#7000) Nehéz Norbi (#7119) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) dárda (#10) $csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13)
sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15) $bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18)
kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23)
kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) $lapockacsont (#33) ásó (#34)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39)
$kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) kék orchideacserje (#67)
kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézsisak (#72) $csontkulcs (#74)
$rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79)
lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
$bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99)
aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104)
$evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130) $ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) virág szimbólum (#143) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153)
mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158)
kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162) vasvért (#164)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173) márványtorony (#175) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) $nagy bronzkulcs (#185)
$mérg. ubuk dobónyíl (#188) $vas dobónyíl (#189) $aranylánc (#191) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195)
amniosz-fa (#202) $amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206)
ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214)
ketrec (#216) hurokcsapda (#217) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222)
smaragd védőgyűrű (#223) $orgyilkos tőr (#225) $acélpengőke (#231) furulya (#233) $lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) $bumeráng (#249)
$tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
ametiszt medál (#275) réz papi karkötő (#307) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
huhogó bibe (#332) $rákfatty váladék (#333) királyi korona (#338) súlyzó (#347) $tolmokov-koktél (#351)
phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
főutca (#399) ház (#400) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) szent liget (#439)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) Martian tekercse (#569)
sámán erszény (#650) $rinóbőr (#651) $darázsszárny (#652) $aurach fog (#657) aurach bőr (#658)
Morgan kristálya (#659) $nektoraf faggyú (#667) $szulfagor agyar (#677) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700) etra hályog (#712) berzerker tüske (#713)
$rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) $jegesmedve bunda (#1067) $varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167)
tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) csodabazár (#1404)
esélynövelő (#1409) méregfog (#1553) Kalmárok Kémgömbje (#1589) koponya gyűrű (#1733) obszidián penge (#2082)
bronzkard (#2083) vaskard (#2084)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna

Üzenet küldése a karakternek