79. forduló, 81. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 15. 9h:08'
EZ A 105. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
106. játékheted kezdete: ápr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,64] koordinátán.
Atalanta átadott neked a 1. napon 25 TU-t.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A tábor mellett hirtelen megmozdul a föld. Egy elszenesedett kéz tör elő a mélyből. Lassan kiemelkedik az egész alak. Valaha talán ember lehetett, de vonásai már az ismeretlenségig eltorzultak. Valami természetfeletti erő mégis mozgásban tarja. Lassú, de biztos léptekkel közeledik feléd. Menekülni próbálnál, de a félelem megbénítja tagjaidat. Csoszogást hallasz a hátad mögül, minden erőddel végül sikerül hátrafordítanod a fejed. Ez nem lehet igaz, még egy elszenesedett alak lépdel lassan feléd. Körbetekintesz, minden irányból közelítenek feléd. Az első a torkod felé nyúl, te nem bírsz mozdulni a félelemtől, érzed, hogy innen nincs menekvés, a fekete ujjak a nyakad köré fonódnak... Verítékben fürödve ébredsz. Micsoda szerencse, hogy ez csak álom volt! Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Csak most ébredsz rá, hogy mennyire elrepült feletted az idő: már 2 éve vagy a Túlélők Földjén! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy alpesi tehén nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 277.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 267.]

ek 7 16 6 t. energia kisütése: 7 16 6
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 zárnyitás.) [-6 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

vps 5 VP spórolása: 5
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 267.]

t 74 támadod a 74. szörnyet
FT 74 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tintacsiga! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[82,63] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmazsin huhogó. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a karmazsin huhogó jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 6 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [83,62] Az erdőt síkság váltja fel. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy élőholt quwarg lehet. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Nem akarsz kinyúlni. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 251.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[84,61] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy sérült quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő potrohát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 381 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 2 sámán erszény annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [85,60] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi rák közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hegyi rák testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával végigmetszed a hegyi rák ollóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a hegyi rák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a hegyi rák végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Látsz egy vaskohót. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM " [16 pontot használtál fel, van még 235.]

vpf 5 VP elővétele: 5
Felszabadítottunk neked 5 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

be 35 bemész a 35. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dobogó szívvel indulsz előre. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

ek 116 90 5 t. energia kisütése: 116 90 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 90 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 3 4 9 mozogsz 3 4 9
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [2. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 2 nyílvessző talált el. 11 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [4. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A csontváz karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mérg. ubuk dobónyilat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 12 11 mozogsz 12 11
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 nagy bronzkulcsot (ld. enc.), 1 bőrsisakot és 2 aranyat. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. [11. PONT. --> 14. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 175.]

d 185 1 eldobod a 185. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 nagy bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 15 14 1 mozogsz 15 14 1
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy zombi az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a zombi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi jobb oldalát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-4 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma, 1 borostyán függő, 2 vasérc és 7 ubuk tüske. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [14. PONT. --> 11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [25 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[85,61] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a púpos burástya farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a púpos burástya testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Figyeljétek a domborműveket az oszlopokon. Tsochy " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt templomot. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e templom a halál urának Leahnak és az Ördögi Körnek hatalmasságát. Tour-Mix. " Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
Összefutsz egy vörös hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy purifikátor trófea és egy földsárkány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Magasba emelkedő tündöklő lélek. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy csontszablyát tart. Holmiját egy púpos burástya cipeli.
Összeismerkedtek. Az ő neve Rjuku. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [84,62] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy pszi elementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 27 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) Vashegyű lándzsával felnyársalod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Méregfoggal tökéletesen perforálod a pszi elementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [83,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy korinthai amőba! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 338 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 104.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[82,64] Még mindig az erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [81,65] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Hamariberkenye irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy nekrofunt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 80.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

bpk 6 bef. parancs kivétele: 6
Minden befejezési parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 40.]

tf 3 10 fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 12, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mélységi grittang. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 251 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

NAGY BRONZKULCS (185. TÁRGY)
A nagy bronzkulccsal egészen bonyolult zárakat is ki tudsz nyitni. Hátránya viszont, hogy egyszerűeket viszont nem. Ahhoz, hogy ezt a kulcsot zárnyitó készlettel helyettesítsd, már egész komoly zárnyitással kell rendelkezned.

TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY)
Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata.
Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által.
Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran hittérítője vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 17 Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 11 (14) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 249/249 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 1
Szerencse: 13 (15) Varázspont: 158/5 Pénz: 945 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 38/30 Pszi pont: 51/3 EFejl: 30
Eddig összesen 638 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 805 TP-t kaptál. Jelenleg 152 874 TP-d van. A következő szinthez még 27 126 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, ryuku légiós. A 74. fordulódban 17630 arany került a bankszámládra. 18158 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/65 (+8%) vágófegyverek: 11/8 (+40%) ütőfegyverek: 2/28
dobófegyverek: 19/12 (+19%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
80,66 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/104 2. nyomkövetés: 15/32 (+30%) 3. mászás: 6/80
4. csapdakészítés: 21/31 5. csapdaészlelés: 1/109 (+18%) 6. gyógyítás: 17/72
7. titkosírás: 1/99 8. felderítés: 2/8 9. szörnyidomítás: 5/108
10. teológia: 6/72 (+12%) 11. taumaturgia: 10/0 (-3%) 12. versengés: 3/39 (+20%)
13. zene: 1/11 14. szörnyismeret: 7/32 (+22%) 15. pszi: 8/82 (+11%)
16. zárnyitás: 9/100 (+665%) 17. vadászat: 1/67 18. bányászat: 14/64 (+24%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1165 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 7 kaja (#2) 2 sámán erszény (#650)
1 ubuk dobónyíl (#138) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57) 1 csontszurony (#12)
1 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 rákfatty váladék (#333) 1 rákpáncél (#97) 1 szvó-ektoplazma (#151)
5 tinta (#101) 7 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86
59
60
61
62
63
64
65
66
67
(80,66) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), nekrofun (#173)
(81,64) tintacsigák (#74)
(82,63) egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), karmazsin huhogó (#185)
(82,64) Tharr oltár, szent liget (#439)
(83,62) élőholt quwarg (#202), Fairlight rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(83,63) korinthai amőba (#420)
(84,61) vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, quwarg felderítő (#299), szeppent rákfatty (#186)
(84,62) pszi elementál (#221), Fairlight rúnaköve, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(85,60) hegyi rák (#61), a 35. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), Tharr oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, csontváz (#48), varkaudar (#64), zombi (#49)
(85,61) púpos burástya (#92), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, Rjuku (4107. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Wuleen-Tan 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) bakkura (#52)
százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92)
bundás csirmáz (#93) mérges nyukmár (#95) mosolygó rettenet (#97) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) fekete griff (#107)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114)
törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119)
bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) nukleáris cickány (#155)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202) massza (#217) pszi elementál (#221)
aranyfecske (#283) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355) bíbor szulfagor (#358)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) csontlepke (#746)
csodabogár (#755) alattomos manó (#756) Quirov (#975) Métely (#7000) Nehéz Norbi (#7119)
Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) gyenge méreg (#26)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) $varányszem (#30) smirglibokor (#31)
szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41)
távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) $tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74)
$rézkulcs (#75) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85) olvasztókemence (#86)
bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) bakkura csizma (#96)
$rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) $magszim bél (#103)
$fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122)
$göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127)
sallank karom (#128) $hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
virág szimbólum (#143) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) grok-képződmény (#149)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) $vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161)
$borostyán függő (#162) karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) $ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183)
nagy bronzkulcs (#185) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) aranylánc (#191) aranygyűrű (#193)
$arany karperec (#194) obszidián függő (#195) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211)
$dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221)
$láncing (#222) $orgyilkos tőr (#225) $acélpengőke (#231) furulya (#233) tatu dob (#234)
lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) pular kristály (#239) $tüskecsapda (#242) pszi kő (#248)
tatu ködmön (#255) templom (#256) nehezék (#258) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) $rézgolyó (#343)
súlyzó (#347) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) szigony (#389) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) törpe bánya (#435) szent liget (#439) fiatalság itala (#473)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534)
főnixtoll (#563) sámán erszény (#650) aurach fog (#657) $szulfagor agyar (#677) művészi porolit (#720)
örökkéval. rubinja (#900) sáfránykő (#979) örökkéval.gyémántja (#1065) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113)
örökkéval.smaragdja (#1115) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) malomkő (#1205)
szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252)
csillezsályalevél (#1253) méregfog (#1553) Métely páncélja (#1562) Kalmárok Kémgömbje (#1589) krónika (#1725)
koponya gyűrű (#1733) harci maszk (#1739) varkaudar fellegvár (#1821) Beholder csapda (#2107) varkaudar barlang (#2200)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
AV    forma                                     ?  alakváltás
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FA    tárgy       kalandozó   darab             3  futárpostának átad
FAA   tárgy       [tárgy]     [tárgy]       par*3  futárpostának átad
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
PBE   pénz        [kalandozó] [hányszor]        -  pénz berakása bankba
PKI   pénz        [hányszor]                    -  pénz kivétele bankból
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Alakváltó képességek

Strucclábak Izmos hát A ló kitartása Ragadozó Izmosabb hát
A vadász kitartása Párduclábak Tigroszlán karmok Sasszárnyak Gyökerek
Teljes transzformáció Testújjáépítés Álcázás Auracsatorna Agyi extenzió

Üzenet küldése a karakternek