Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. márc. 2. 9h:39' EZ A 809. JÁTÉKHETED, 809. FORDULÓD 810. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat legkorábban a 810. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2257 SZÁMLA : XXXX |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits bal oldalát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot vesztettél. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 28, gyógyulás: 15, összesen: -13 ÉP}
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 71 224 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 88 24 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 26 86 161 | elmormolod a 26. varázslatot a 86. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 127 178 182 | elmormolod a 127. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 147 53 188 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 139 209 275 | elmormolod a 139. varázslatot a 209. varázslatot a 275. varázslatot |
vv 57 326 383 | elmormolod az 57. varázslatot a 326. varázslatot a 383. varázslatot |
hh 1253 1546 1619 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1619. tárgyat |
vv 300 297 296 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 364 0 184 | elmormolod a 364. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 123. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
* 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
ek 275 | t. energia kisütése: 275 |
bb 69 651 151 | beraksz a bankba a 69. tárgyat (651 darabot) |
bb 211 667 135 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (667 darabot) |
v 84 85 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank nyakát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 96 74 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,59] Épületek tűnnek fel.
be 698 1 | bemész a 698. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a dűnekukac szelvényezett hátát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
v 181 95 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
v 84 85 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. [+2% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót bal oldalát. (2 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar behemót mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1336 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar behemót fejét. (2 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar behemót bal karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1620 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 30, gyógyulás: 16, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 10, gyógyulás: 19, összesen: +9 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötted. Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Semmi eredménye! [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a varkaudar böllér jobb lábát. (9 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a varkaudar böllér duzzadó felkarját. (7 támadással 413 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 197 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {KCC:} Ryuku kopjával jól megszurkálod a varkaudar böllér testét. (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. [+2% tau] A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar böllér még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 13574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1992, sebződés: 366, gyógyulás: 117, összesen: -249 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 12 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits testét. (2 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vörös rakolits testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 21, gyógyulás: 44, összesen: +23 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a homokféreg ízelt testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
a 396 4363 50 | átadod a 396. tárgyat a 4363. kalandozónak (50 darabot) |
aa 1113 1110 1360 | átadod az 1113. tárgyat az 1110. tárgyat az 1360. tárgyat |
aa 1639 331 212 | átadod az 1639. tárgyat a 331. tárgyat a 212. tárgyat |
v 181 99 82 | elmormolod a 181. varázslatot |
[99,82] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
v 84 85 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel felnyársalod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a dűnekukac testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a dűnekukac testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
v 198 104 118 | elmormolod a 198. varázslatot |
[104,118] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Mély Grum. (ld. enc.) {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Mély Grum fejét. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). {KCC:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Mély Grum fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A Mély Grum kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vassisak és 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 1455 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 5, gyógyulás: 47, összesen: +42 ÉP}
kb 312 16 69 | kiveszel a bankból a 312. tárgyat (16 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 16 69 6 | kreálsz a 16. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
kt 313 45 | elkészíted a 313. tárgyat (45 darabot) |
bb 312 16 69 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (16 darabot) |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
fa 313 1949 50 | feladod a 313. tárgyat az 1949. kalandozónak (50 darabot) |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a halálmadár farkát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [105,117] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy agyfröccsentő formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. {szintje: 11.} {max. életpontja: 109-113.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra bal hátsó lábát. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 13, gyógyulás: 46, összesen: +33 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 905 39 36 | mozogsz 905 39 36 |
vv 109 11 277 | elmormolod a 109. varázslatot a 11. varázslatot a 277. varázslatot |
v 96 99 82 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,82] Lakott területre érkeztél.
be 758 | bemész a 758. épületbe |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {GYD:} Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rinóbőr. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [104,117] Még mindig füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {szintje: 8.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [103,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy Pikoló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Pikoló bal lábát. (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Pikoló jobb szárnyát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Pikoló megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 887 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 2, gyógyulás: 9, összesen: +7 ÉP}
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 459 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [101,118] Tovább barangolsz a fák között. Ez Valik erdeje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Északra tart. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy kardfogú fülemüle. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Elő a fülemüle síppal! Mély levegőt véve fújsz bele egy nagyot. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle nyakát. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kardfogú fülemüle feléd szúr agyarával, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[101,103] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak.
szk 359 | keresed a 359. szörnyet |
h 1602 328 100 | használod az 1602. tárgyat |
ef 32 | energia fejlesztése 32 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
BŰVÉSZPÁLCA (1639. TÁRGY) Ahány varázsló, annyi varázspálca - tartja a mondás, meglehetősen találóan, hisz nincs két olyan mágus, kereke e világon, aki ugyanazzal a varázslattal ruházná fel szeretett pálcáját (már hogyha képes erre a korántsem egyszerű feladatra, ugye). A mágusok többnyire a leghatékonyabb, leghatalmasabb varázslatukat igyekszenek belézárni a pálcájukba, hogy azt bármikor, bárhol megidézhessék, még ha az adott pillanatban önnön erejükből erre nem is lennének képesek. Nos, a bűvészpálca azért egy kicsit másképp működik. A készítője kifejezetten ártalmatlan illúziók megjelenítésére alkotta meg, és emellett igen törékeny is, így harc közben semmiképp sem használhatod. Viszont a segítségével szinte bármit teremthetsz! A megjelenő képbe hatalmas szörnyetegek vagy kalandozók alakját szőheted, esetleg rég látott tájakat idézhetsz fel, netán legendás fegyverekről, eseményekről is alkothatsz látomást. A megidézett látvány jellegének, és kidolgozottságának csak a fantáziád (vagyis az IQ-d) szab határt! Persze az efféle csodás látványhoz közönség is kell, ezért a H 1639 parancsot csak városban van értelme alkalmaznod, fordulónként egyszer. Az előadás minden esetben 20 TVP-t és 50 VP-t emészt majd fel. A nézők biztosan honorálni fogják az előadást, és minél elmésebb, ötletesebb lesz a műsorod, annál bőkezűbben. A trükköket a Thargodan illetve a ryuku városokban is előadhatod, hiszen mutatványaid ezeket az idegeneket is lenyűgözhetik. Egy fordulóban csak egyszer bűvészkedhetsz, hiszen kalandozó vagy, nem holmi városi mutatványos, nem szabad túlzásba vinni. A pálcának még van egy különleges mellékhatása is. Ha nálad van, a szörnyek által, harc közben gerjesztett illúziók hatástalanok lesznek ellened. |
ISZONYAT (499. SZÖRNY) T. Vlagyimir az Esthar császárság területén tett barangolásai alkalmával tett említést az általa csak Iszonyatként elnevezett hatalmas ködmedúzáról. A neves utazó arról bölcsen hallgatott, hogy milyen eredménnyel zárult találkozása a szörnnyel, csak a méreteit, és elképesztő képességeit ecsetelte hallgatóságának. Arról, hogy a lélektelen szörnyeteg csápjai milyen maradandó károk okozására képesek, csak találgatások léteznek, mindenesetre csak akkor fogod megtámadni, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
ÍTÉLETHOZÓ (731. SZÖRNY) Az ítélet azonnali halál! Vagy mégsem? Az ítélethozók elég magas prioritású képességekkel rendelkeznek ennek eldöntésében. Mint minden fajnak, az árnytündéreknek is vannak tagjai, akik a nagytanácsban a döntéseket hozzák, legyen szó háborúról, vagy a faj egyik ellensége feletti ítélkezésről. Csak vigyázz, ne te kerülj a kínpadra, mert a döntésnél nem biztos, hogy figyelembe veszik a Chayantalnak tett szolgálataidat. Főképp, hogy az árnytündérek által megálmodott Végső Csapás neked köszönhetően nem jött létre. Jó, ha tudod még: ha egy ítélethozó hosszúkardja megkarcol, még az esszenciavédelem varázslat sem ment meg a permanens sérüléstől. |
ZG'UMRAD FACSARÓ (738. SZÖRNY) A zg'umrad facsaró egy megfoghatatlan látomás, mely ha végigzúdul az égbolton, a teljes látóteret képes betölteni. Ezért is ilyen nehéz ellene a harc, sose tudod, hogy melyik pontjára szúrj, hol lenne hatásos megsebezni. Aztán, amikor ő támad, és végigsimítja rajtad láthatatlan nyelvét, majd nyakad vagy tested köré kulcsolja, hogy egyszerűen kiszorítsa belőled a szuszt, na ilyenkor fogd a D.E.M.-ed és imádkozz. Mást úgysem tehetsz. (A szörny érintése öregít, így csak akkor támadod meg, ha kiadsz rá egy konkrét FT 738, vagy az öregítő lények csoportjára egy FT 9095 parancsot.) |
AT'HTLAB RÉM (739. SZÖRNY) Az at'htlab rém az éjfattyak egy magasabb ranggal rendelkező osztályához tartozik. Ezt iszonyatos képességeinek köszönheti... de ezt az első vele történő csata során te is megtapasztalhatod. Az at'htlab rém ocsmány teremtmény, melyet rémisztőségben semmilyen ismert jelenség nem múlhat felül, amit eddig a Túlélők Földjén láthattál. Testét a fagy létsíkjának hidegje és a pszionikus létsík energiái alkotják, vegyesen, szinte egybeforrva ebben az alaktalan teremtményben. Az at'htlab rém valószínűleg akkor jött létre, amikor az éjfattyak megpróbálták meghódítani ezeket a síkokat is... de ez persze csak találgatás, az igazságot még mi, az enciklopédiaírók sem ismerhetjük. |
ÉBEN NYÍLVESSZŐ (848. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy nyílvessző hegyének, bozótos terepen metszenél magadnak megfelelő vesszőt, a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes hosszú íjjal kilőhető lövedéket kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében nyílvessző Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +10 támadást kapsz. A kilőtt nyílvesszőket a harc után szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
ÉBEN DOBÓNYÍL (849. TÁRGY) Ha Éjvadász tűhegyes karmait használnád egy dobónyíl hegyének, bozótos terepen keresnél megfelelő nyelet a dobónyílnak, és a végébe pedig egy madártollat tűznél (a könnyebb célzás érdekében), nagyon értékes dobófegyvert kapsz. Az összeillesztés fáradalmai 3 TVP-det emésztik fel. Az így kapott ében dobónyíl Éjvadász nehezen beszerezhető karmai miatt mágikus fegyvernek számít, 6D6+6-t sebez, és használatakor +5 támadást kapsz. A csata után, melyben használtad, szinte biztos, hogy megtalálod, hiszen ha kell, akár hosszú ideig is kutatsz minden egyes darabja után. |
KREOMMAT VARÁZSITAL (926. TÁRGY) A kreommat varázsital elkészítéséhez csupán néhány könnyen beszerezhető (?) dologra van szükséged: 5 csepp vízre, 1 artikula bélhólyagra, 1 kreommat sziromra és persze a varázsital főzés varázslatra. Ha ezek megvannak, röpke 10 TVP-nyi idő alatt megvan a kétes, leginkább trutymó állagú koktél, melyet ha elég bátor vagy és felhörpintesz, különös meglepetésben lesz részed: kör végéig ütésenként 3-mal többet fogsz tudni sebezni minden ellenfeleden. Hiába is próbálkoznál egy körben több ilyen folyadékot magadba önteni, a kreommat varázsital hatása nem fog megduplázódni. |
DRAMOAN FŐZET (981. TÁRGY) Már első pillantásra látszik, hogy a nothar bogyó remek alkotóanyag valamilyen extra varázsfőzethez. Most pedig rájöttél, mihez: a dramoan főzet opálos külsejű, cseppfolyós itóka, amit ha felhajtasz, azonnal megérzed a gyógyító erejét. Ha sikerül bemerészkedned a drakolder csatamezők veszélyekkel teli világába, még egyáltalán nem biztos, hogy az életben maradásod hosszú időre garantálva van. A dramoan főzet ott is működik (illetve csak ott), ahol más gyógyitalok nem, úgyhogy ha felhörpinted az ősi csaták színhelyén, életerőpontod megnő 500-zal. A gyógyital alkalmazása automatikus, ha életerőd a maximális 65%-a alá kerül, miközben a drakolder csatamezőn kutatsz, azonnal elkortyolsz egy üvegcsényit. Elkészítése pedig a következő... 1 nothar bogyó, 3 csepp víz és az alábbi drágakövek/kőzetek valamelyike (de csak egy) kell hozzá: mithril, mihlanil, adamantit, éjkristály, dramoan kő vagy ytterium kőzet. "Miféle ital az, aminek alapkomponensei ennyire variálhatók?" - kérdezheted. Nos, a nothar bogyó nedve, összekeverve mágikus érccel ill. kőzettel olyan esszenciát alkot, amely a drakolder csatamező túlenergizált sugárzását gyógyító folyadékká alakítja. Hát ennyire egyszerű a magyarázat! Azt, hogy melyik komponenst használod, a KT parancs harmadik paramétereként tudod megadni - a komponens mögé zárójelben odaírt számot használd (pl. KT 981 3 627 azt jelenti, 2 darab dramoan főzetet készítesz adamantit felhasználásával). Ha nem adsz meg harmadik paramétert, vagy feltételes készítés parancsot alkalmazol, az alapértelmezett mithrilből fogod a tárgyat elkészíteni (legalábbis megpróbálod). Az alapanyagokon kívül a varázsital főzése varázslatra és 15 TVP-re van szükséged. A dramoan főzet nem átadható. |
GOURRY TOJÁS (1455. TÁRGY) Később rájössz, mi az oka, hogy a gourrykat egyáltalán nem fenyegeti a kihalás. Fészkeiket a legmegközelíthetetlenebb ormokra építik, s így rabló legyen a talpán az, aki onnan kicsórhatja az állat tojásait. Ha mindenképp szükséged van gourry tojásra, megkísérelheted a fészek megközelítését a KT 1455 paranccsal, 2 TVP-ért. A sikerhez minél magasabb mászás szakértelemre lesz szükséged. |
MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
PIKOLÓ (7010. SZÖRNY) Ennek a hatalmasra nőtt és rendkívül kövér fülemülének több különös ismertetőjegye is van. Tollazata határozott mintázatot követ, úgy néz ki, mintha erdőzöld színű, kantáros térdnadrágot viselne, feje két oldalán pedig a fekete tollpamacsok határozottan pajesz-szerűek, de az éneke az, ami végképp összetéveszthetetlenné teszi. Ha valamilyen furmányos módon el tudod érni, hogy ne őrülj meg a hangjától és meghallgatod, te is tanúsítani fogod, hogy trillája megtévesztésig hasonlít az emberi beszédre, és határozottan úgy hangzik, mintha a madár jódlizna... bármi is az. És még dülöngél is hozzá. Brrrr! Ugye, hogy szörnyű? Hát most már te is el tudod képzelni, hogy miért rettegi mindenki Pikoló nevét. Jobban teszed, ha messziről elkerülöd te is... |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
Erő: | 88 (112) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 93 (97) | Támadás: | 62 (65) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 87 (89) | Védekezés: | 51 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/27 év |
Egészség: | 86 (90) | Életpont: | 1229/1848 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 87 (91) | Varázspont: | 4794/99 | Pénz: | 13821 arany | Kép. pont: | 103 |
Tudatpont: | 32/11 | Pszi pont: | 1096/538 | Halhatatlanság: | 30 % | EFejl: | 48 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/52 | ökölvívás: | 28/3 (+2%) | szúrófegyverek: | 66/24 (+1%) |
vágófegyverek: | 40/13 | ütőfegyverek: | 34/4 | lőfegyverek: | 29/60 |
dobófegyverek: | 46/33 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 28/77 | 2. nyomkövetés: | 239/24 (+38%) | 3. lopás: | 8/5 |
4. mászás: | 44/82 | 5. csapdakészítés: | 44/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 41/50 (+6%) |
7. gyógyítás: | 141/25 | 8. titkosírás: | 22/44 | 9. felderítés: | 44/22 |
10. szörnyidomítás: | 33/75 | 11. teológia: | 392/59 (+116%) | 12. taumaturgia: | 206/47 (+68%) |
13. szerencsejáték: | 7/0 | 14. versengés: | 29/55 | 15. harcművészetek: | 21/49 |
16. zene: | 9/51 | 17. szörnyismeret: | 96/45 (+34%) | 18. pszi: | 100/80 (+6%) |
19. zárnyitás: | 57/99 (+6%) | 20. vadászat: | 37/19 | 21. vitalitás: | 9/49 |
22. bányászat: | 53/10 (+3%) | 23. úszás: | 33/27 | 24. főzés: | 26/88 |
25. ősteológia: | 68/70 (+2%) | 26. őstaumaturgia: | 24/88 (+3%) | 27. csapatmunka: | 13/98 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 506 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), manaelementál (#290), armageddont lövő lények (#9099), bűbájlidérc (#761), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
fájdalomtükör (#379, 130 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +173 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +173 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 320 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | becsületjel (#158) | Pörhemór köre (#205) (126,6,1) |
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) |
önanalízis (#296) | varázsszem (#184) | isteni bölcsesség (#319) | az elme hatalma (#123) |
papi aura (#377) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvándor (#568) | háló (#186) | >> | Alkotó (#578) | |
istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | tűzgolyó (#155) | >> | kronoelementál (#287) | |
kiszáradás (#268) | >> | Morghatal A'ton (#544) | kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kreiton átokmester (#537) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | baljós árny (#588) | jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | |
ősjég (#311) | >> | csatalovas (#7160) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | |
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kronotapír (#286) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | szellemdarázs (#481) | jégvihar (#353) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
ősjég (#311) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | istenítélet (#284) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
rezisztencia (#313) | >> | 30. szintű lényekre | árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | árnyak segítsége (#270) | >> | csatalovas (#7160) | |
lidércidézés (#219) | >> | fertőzött ent (#403) | fájdalomtükör (#379) | >> | árnygólem (#586) | |
tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Friedurgonoma (#7009) | |
lidércidézés (#219) | >> | Techiulan (#400) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
lidércidézés (#219) | >> | ryuku gólem (#394) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak mára már csak bosszantó apróságnak tűnhetnek szemedben! Bizonyítsd, hogy tényleg így van: végezz öt en'trauk falóval! (számláló: 0) |
2.) Bizonyístd be, hogy nem igaz, amit a papjaimról tartanak! Mármint, hogy csak a pontozóbírók megvesztegetésével tudnak olimpiát nyerni! Érj el dobogós helyezést valamelyik felsőbb kategóriában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 harcos, 4 királynő, 5 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 7 rohamosztagos. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 14 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 147. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 224 165, vv 88 24 28, vv 26 86 161, vv 127 178 182, vv 147 53 188, vv 139 209 275, vv 57 326 383, hh 1253 1546 1619, vv 300 297 296, vv 364 326 184. |
Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 110 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 27 TU szükséges.) tudarforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1405. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | álompor (#396) | 1 | aranypikkely (#415) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
10 | extra takarmány (#1360) | 2 | ezüstdarab (#326) | 6 | gyógykenőcs (#313) | |||
20 | gyöngymangó (#135) | 1 | kis ónixkulcs (#1110) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 6 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
6 | rinóbőr (#651) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | 16 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | varányszem (#30) | 2 | varázskő (#305) | 3 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | 1 | bűvészpálca (#1639) | |||
4 | sáfránypor (#211) | 10 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1011 | arany (#50) | 2 | aranygyűrű (#193) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | gourry tojás (#1455) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 4 | madártoll (#112) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 3 | rakolits por (#669) | 3 | rézdarab (#70) | |||
12 | sallank karom (#128) | 1 | sáska amulett (#668) | 7 | spiritusz (#170) | |||
1 | vassisak (#160) | 255 | víz (#27) |