80. forduló, 82. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 24. 9h:13'
EZ A 293. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
294. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,-20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy woor-antilop nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 247.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 240.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 237 kézbeveszed/felveszed a 237. tárgyat
Felhúzod a kezedre a tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

flh 10 19 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 19. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 10 19 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ff 28 felt. fegyverváltás: 28
Felt. fegyverváltás: << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[7,-21] Továbbra is síkságon vagy. Az isuli csatamező nyugati széléhez értél. Itt állította meg annak idején II. Ulem az Árnyékbirodalomból nyugatra özönlő seregeket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy ryuku ostromteknős. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [6,-22] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sünmedve jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sünmedve összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. Mosolyogva kidobod a nevetséges árnyékrája trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes sünmedve trófeát. 57 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 215.]

im 5 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Istened meghallgatja kérésed, és adományoz neked egy új nap szimbólumot. Felkapod az oltárról, majd indulás tovább. [30 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 mozogsz keletre
[7,-22] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy móricserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 60 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy sünmedve. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sünmedve testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-1 életpont.) Kőkalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sünmedve testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A sünmedve leken néhány pofont. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a botot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a ryuku gárdista nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált sünmedve trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ryuku gárdista trófeát. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 70 életpontot! Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

ep 146 100 építed a 146. tárgyat 100 pontért
Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 45 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést! Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 115.]

h 141 használod a 141. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 105.]

t 33 360 támadod a 33. szörnyet a 360. szörnyet
FT 33 parancs tárolva. FT 360 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[6,-23] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy tüskés harci gromak ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [5,-24] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Bottal párszor keményen megütöd a földsárkány testét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bottal néhányszor megcsapod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor súrolod a földsárkány bal vállát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}


Összefutsz egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Fairlight ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy halálhozó talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar felderítő trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy garokk! Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sunyi Sanyi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [4,-25] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Felfedeztél egy márványtornyot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga vékony szarvát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner gátvakond trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő tintacsiga trófeát. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 mozogsz nyugatra
[3,-25] Síkság, továbbra is csak síkság.

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 63.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 61.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[2,-24] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trollfa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Meglengetve a botot a másikra rontasz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a trollfa vastag törzsét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trollfa ágas-bogas fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a trollfa testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Elhajolsz a trollfa ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. Mosolyogva kidobod a nevetséges tintacsiga trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő trollfa trófeát. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy lajhárlord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord jobb oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a lajhárlord szőrcsomós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. Messze hajítod a vacak kis trollfa trófeát, és kinyersz egy alkalmas lajhárlord trófeát. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [10 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 38 keresed a 38. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gorombillát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Ez a 293. játékheted és a 81. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 82 TVP-t kell elköltened.]

Éhes vagy. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 19 Szint: 17 Merészség: 1/3 Magasság: 246 cm
IQ: 24 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 5 Menekülés: 40 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 18 Életpont: 249/112 Jellem: jó (70) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 Varázspont: 181/54 Pénz: 0 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 20/1 Pszi pont: 77/7
Eddig összesen 651 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 030 TP-t kaptál. Jelenleg 211 636 TP-d van. A következő szinthez még 48 364 TP szükséges. Trófeáid: lajhárlord, ryuku gárdista, karmos tankány.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 2/24 (+26%) szúrófegyverek: 6/10
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 24/69 (+6%) lőfegyverek: 23/33 (+1%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) max. 1 db (7 -9.); kerek kő (#19) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,97 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 59, 61, 56, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/92 (+24%) 2. nyomkövetés: 14/95 (+10%) 3. mászás: 5/39
4. csapdakészítés: 10/20 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 8/16
7. titkosírás: 5/50 8. felderítés: 9/30 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 3/52 (+12%) 11. taumaturgia: 14/16 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 14/59 (+20%)
16. pszi: 13/41 (+11%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 10/60 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 5/52

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104), sünmedve (#33) (csak egyszer), ryuku gárdista (#360) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> purifikátor (#157) védelem tűz ellen (#38) >> csontváz lord (#177)
védelem tűz ellen (#38) >> massza (#217)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt. (teljesítve)
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 366 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
1 * tankány karom (#237)
1 * bot (#4) 1 göcsörtös bunkó (#123) 31 * kerek kő (#19)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 nap szimbólum (#141)
2 lajhár csont (#236) 11 sünmedve tüske (#14)

Összsúly: 14.23 kg Megterheltség: 29%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 140 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 lajhár csont (#236) 1 nap szimbólum (#141)
11 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

1 2 3 4 5 6 7 8
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(2,-24) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), trollfák (#80), lajhárlord (#757)
(3,-25) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 25. jellempróba
(4,-25) márványtorony (#175), 45. jellempróba, tintacsigák (#74)
(5,-24) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, földsárkány (#359), Sunyi Sanyi (2777. kalandozó)
(6,-23) az 58. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), tüskés harci gromak (#156)
(6,-22) sünmedve (#33), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Raia oltár
(7,-22) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 32. jellempróba, oltár, sünmedve (#33), ryuku gárdista (#360)
(7,-21) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), ryuku ostromteknős (#362)

Üzenet küldése a karakternek