80. forduló, 82. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 14. 12h:24'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-38] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy orgyilkos nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 216.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 206.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 186.]

ea 110 18 eladod a 110. tárgyat 18
Eladtál 18 vapár ágat. 180 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

ea 127 1 eladod a 127. tárgyat 1
Eladtál 1 mandibulakaszát. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

pbe 350 beraksz a bankba 350 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 609 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

m 1 mozogsz északkeletre
[73,-39] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az orgyilkos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [8 pontot használtál fel, van még 178.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
woor-antilop (#31) 6 ap /db, törpemammut (#115) 101 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
mélységi grittang 15 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 173.]

ve 7168 megveszed a 7168. tárgyat
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Kellő idomítással megfelelő málhásállat válhatna belőle. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,-38] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [8 pontot használtál fel, van még 165.]

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 130.]

vtn 34 varázslat tanulás: a 34. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsvédelem. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 95.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[74,-37] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy fény szentélye van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fémbontó szójer. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,-37] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 5700 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz Palastival. Elenios ministránsa. Egy borostyán függőt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy örökkéval. rubinját, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ork bérgyilász trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Málhásállata egy királygyík. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Galargamothtal. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy virág szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy troll ritualista trófea, egy karmos tankány trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [72,-37] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kastélyt. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 7250 TVP épült bele.) [24 pontot használtál fel, van még 71.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[71,-37] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy vízionár ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [70,-38] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,-39] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő gorombilla nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gorombilla bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla jobb vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 42.]

m 6 4 mozogsz nyugatra, délre
[68,-39] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gorombilla testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorombilla fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sebesült karmazsin huhogó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel néhányszor súrolod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 huhogó bibét. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Csontzúzó Hrungnirral. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy proteinfecske trófea és egy trappoló dinymák trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy parittya.
{Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy mérgezett vasnyíl (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [68,-38] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy phua-kúpot. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 26.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ajtótól ajtóig megy, de a házba sosem lép be.
[5 pontot használtál fel, van még 21.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

ef 1 512 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 14.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, taumaturgia szint/2*D5 sebzést okoz. Ha az ellenfélnek sikerül félreugrania, akkor csak a fele sebzést szenvedi el. A varázslat elmondása 10 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

VARÁZSVÉDELEM (34. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmondva ezt az egyszerű védekező varázslatot, egy láthatatlan mágikus aurát feszítesz magad köré. Ez ellenállóbbá tesz a téged érő mágikus, mentális és egyéb speciális támadások ellen: hatása olyan, mintha hárommal jobb lenne a szerencséd. Elmormolása 8 VP-be kerül, anyagi komponense egy kerek kő. Előnye, hogy hatása összeadódik a hadiszerencse varázslatokkal.

MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 13 Szint: 15 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 26 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 215/215 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 205/94 Pénz: 20 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 26/22 Pszi pont: 53/14
Eddig összesen 548 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 354 TP-t kaptál. Jelenleg 118 739 TP-d van. A következő szinthez még 1 261 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, troll ritualista, ryuku légiós. A 81. fordulódban 609 arany került a bankszámládra. 609 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/10 (+22%) vágófegyverek: 21/71 (+10%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 19/18 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) max. 1 db (3 -9.); tüske (#22) max. 3 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
68,59 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/23 (+14%) 2. nyomkövetés: 19/79 (+30%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 9/35 (+9%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/18 8. felderítés: 2/72 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/40
10. teológia: 6/0 (+17%) 11. taumaturgia: 10/15 (+4%) 12. szörnyismeret: 8/21 (+12%)
13. pszi: 7/79 (+22%) 14. zárnyitás: 6/106 15. vadászat: 1/23
16. bányászat: 11/11 (+2%) 17. főzés: 2/37 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) szárazság (#48) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 * fúvócső (#20)
1 kőkalapács (#13) 5 mérgezett tüske (#23) $3 orgyilkos tőr ($225)
1 * rövid kard (#171) 1 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 23 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 távcső (#42) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 60]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 153]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 22 csepp ugh méreg (#166), fér még: 74]
5 vizestömlő (#3) [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 64]
5 zöld üveg (#82) [bennük 2 csepp ragasztó (#83), fér még: 98]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 7 drótszőr (#37)
4 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
1 ¤ kazmár gyökér (#205) $2 lapockacsont ($33) 45 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
10 + pirkit (#153) 1 rézdarab (#70) 12 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 1 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30)
3 + vasérc (#152)

Összsúly: 50.62 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) $1 rinóbőr ($651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
263 arany (#50) 3 kaja (#2) 1 mandibulakasza (#127)
5 tüske (#22) 12 vapár ág (#110) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 huhogó bibe (#332) 2 lapockacsont (#33) 3 orgyilkos tőr (#225)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74 75
-40
-39
-38
-37
-36
(68,-39) barátság szent tüze (#484), gorombillák (#38), karmazsin huhogó (#185), Csontzúzó Hrungnir (4385. kalandozó)
(68,-38) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba, phua-kúp (#372), Fairlight oltár
(69,-39) gorombillák (#38)
(70,-38) manaelementál (#290)
(71,-37) vízionár (#66), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(72,-38) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(72,-37) orgyilkos (#131), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(73,-39) orgyilkos (#131), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,-37) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), Palasti (6116. kalandozó), Galargamoth (6117. kalandozó)
(74,-38) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,-37) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)

Üzenet küldése a karakternek