80. forduló, 82. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 17. 11h:06'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,58] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+32 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 205.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 144 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 197.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

75 76 77
57
58
59

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [10 pontot használtál fel, van még 187.]

be 709 26 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 30 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Ügyességed TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 182.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[76,58] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[13 pontot használtál fel, van még 169.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy pattanóböde. (ld. enc.)

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a pattanóböde testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges karmos tankány trófeát, és kiszedsz egy pattanóböde trófeát. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb északi aurach támad meg.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 52 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 titanitdukátot. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy északi aurach támad rád.

A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az északi aurach testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az északi aurach testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy bakkura.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bakkura apró lábait. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A bakkura szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 10 drótszőrt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy trappoló dinymák.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos tetű támad meg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a gyilkos tetű jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 5 vas dobónyilat. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb mélységi grittang támad meg.

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az északi aurach tömpe orrát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az északi aurach tömpe orrát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 pszi követ. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy kőevő.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőevő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a kőevő jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy gyilkos tetű támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 gyöngymangót. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

m 8 mozogsz északra
[76,57] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy tintacsiga.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a tintacsiga bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb evaporőr támad meg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az evaporőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 hattyútollat. Érdekes! Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy sörényes ubuk!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy alpesi tehén!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén bal első lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 áldott követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb tintacsiga támad meg.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a tintacsiga testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy süvítő rája támad rád.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kicsit megvágod a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a süvítő rája jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a süvítő rája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[75,56] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 39 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [74,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Orgyilkos tőrrel megdöföd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Magad mögé lököd a pitiáner kérődző etra trófeát, és kiszedsz egy nukleáris cickány trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy főutca van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy főutcát. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[72,56] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [71,56] A terep továbbra is ritka erdő.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy vadász tatu. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cseréptetős torony (549. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [10 pontot használtál fel, van még 90.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy gyilkos tetű!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy halálmadár!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a halálmadár fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 3 varányszemet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gyilkos tetű!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a gyilkos tetű bal oldalát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gyilkos tetű megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy khór darázs.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a khór darázs testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a khór darázs csíkos potrohát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a khór darázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 85.]

f 21 29 231 kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal a 231. tárggyal
Sajnos nincs nálad ormánygőte csont. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

kt 233 1 elkészíted a 233. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
[A parancs tárolásra került.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.) Mostantól használhatod a Feltételes Segítség (FSE) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy SE paranccsal. Paraméterként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FSE kiadására.] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed:
- Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdő szolgálók leírják, amint úrnőjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerű térképvázlatot kapsz.

16 9 8 5
7
15 6
13 4
14
3 2 1
12 11
10
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 80.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 1419 használod az 1419. tárgyat
Még csak szemezel az üvegben vigyorgó rummal, de az ízét máris a szádban érzed. Brrr. Csak ne volna olyan kiváló altató, ugyan bizony egy kortyot sem innál meg belőle! Mindegy. Lesz, ami lesz, felhajtod az egészet. Meginogsz. Hej, milyen szép a világ! [1 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 38.]

tf 3 8 fejleszted a 3. tulajdonságodat 8 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [8 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 252 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztető tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztően hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 33 (34) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 18 (19) Életpont: 240/240 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 486/9 Pénz: 611 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/15 Pszi pont: 68/20 EFejl: 30
Eddig összesen 642 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 866 TP-t kaptál. Jelenleg 152 219 TP-d van. A következő szinthez még 27 781 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 21/26 (+22%) vágófegyverek: 2/33 (+22%)
ütőfegyverek: 7/30 (+23%) lőfegyverek: 22/14 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 2 db (1 -4.); tüske (#22) max. 2 db (5 -6.); tüske (#22) max. 3 db (7 .); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 842 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/46 2. nyomkövetés: 18/25 (+25%) 3. mászás: 2/46
4. csapdakészítés: 6/47 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/14 6. gyógyítás: 15/25
7. titkosírás: 2/74 8. felderítés: 2/32 9. teológia: 6/58 (+18%)
10. taumaturgia: 34/69 (+128%) 11. versengés: 1/55 12. szörnyismeret: 2/66
13. pszi: 9/70 (+14%) 14. vadászat: 5/8 15. bányászat: 7/9 (+32%)
16. főzés: 6/14 (+20%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 80 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tetemember (#123), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) varázspáncél (#156)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. cseréptetős torony (549): 42. labirintus (75,60). városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 24, 41, 42, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 221, az összesen kapott pontszám: 23120. (összesen ölhető: 792 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6719 TU szükséges.)

Összsúly: 56.96 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
72 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
1 dorony tüdő (#212) 1 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112)
1 rum (#1419) 12 tüske (#22) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 áldott kő (#642) 3 aurach fog (#657) 10 drótszőr (#37)
3 hattyútoll (#1222) 1 kaja (#2) 1 óndarab (#85)
2 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248) 3 spiritusz (#170)
1 titanitdukát (#1480) 3 varányszem (#30) 5 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76 77
55
56
57
58
59
(71,56) cseréptetős torony (#549), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), gyilkos tetű (#116), halálmadár (#351), khór darázs (#348)
(72,56) pókvadász (#59)
(73,56) vaskohó (#155), törpe bánya (#435), 38. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittang (#103)
(74,56) nukleáris cickány (#155), 43. jellempróba
(75,56) vérfürdető magszim (#148), Fairlight oltár
(76,57) 43. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114), tintacsiga (#74), evaporőr (#69), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), süvítő rája (#113)
(76,58) északi aurach (#350), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, pattanóböde (#145), bakkura (#52), trappoló dinymák (#118), gyilkos tetű (#116), mélységi grittang (#103), kőevő (#62)

Üzenet küldése a karakternek