80. forduló, 82. forduló, Run Keledor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 26. 12h:06'
EZ A 1112. JÁTÉKHETED, 81. FORDULÓD
1113. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4367

RUN KELEDOR KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,97] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 22 sünmedve tüske (eladási ár: 15 arany, ebből a kezelési költség: 1 arany), 1 rézsisak (eladási ár: 3 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+5 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+10 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

ba 352 172 176 nem támadod a 352. szörnyet a 172. szörnyet a 176. szörnyet
BA 352 parancs törölve. BA 172 parancs törölve. BA 176 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy északi aurach került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az északi aurach bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 7 életpontot vesztettél. Az északi aurach összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 3 aurach fogat. 374 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 200.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

kno 10 2 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 200.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 197.]

t 104 1 támadod a 104. szörnyet
FT 104 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 189.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[54,98] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt mirg testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy autentikus vámpír. Amikor elhal a zaj, előmászol. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 177.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 169.]

gyk 6 20 gyakorolsz a 6. tárggyal 20 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csontlepke közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 149.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[53,99] Ritka erdő váltja fel a hegyvidéki terepet.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trikornis testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trikornis testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a trikornis jobb hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a trikornis testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a trikornis testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált trappoló dinymák trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő trikornis trófeát. 681 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz bal oldalát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg szabotőr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [52,100] Az erdőt síkság váltja fel. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 6 sallank karmot. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [51,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy tazunkaróka jelenlétét jelzi. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a tazunkaróka köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. No, ez megvolna! Rövid időt töltesz azzal, hogy biztosítsad, a szörny se kárt ne tudjon benned okozni, se megszökni ne tudjon, majd kiszabadítod, és megnézed, mit is tudsz kezdeni vele. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Büszkén indulsz tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 105.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 97.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[50,102] A dombságot elhagyod, sűrű erdőbe érkeztél. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Quwarg szagot érzel! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy quwarg szabotőr. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy szintszívó.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A borzalmas támadás életenergiádat csökkenti. (-1 szint: -1 támadás, - 16557 TP, -5 max/akt. életerő, -2 tulajdonságpont, -6 max/akt. varázspont, -1 képességpont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy autentikus vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [49,103] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 423 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy sírlidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [48,104] A terep továbbra is sűrű erdő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel végigmetszed a zombi fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az élőholt mirg jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 gyöngymangót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 68 (limit: 955), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6820.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 61.]

m 6 mozogsz nyugatra
[47,104] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi.

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal iszonyatosan megcsapod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 tapasztalatkövet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 70 (limit: 955), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7020.
Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 49.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 44.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,104] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy süvítő rája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a süvítő rája testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a süvítő rája testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő evaporőr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az evaporőr bal oldalát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 evaporőr hájat. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 32.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 27.]

e 30 élelemszerzés 27 pontért
Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 3 arany vérdíjat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a tazunkaróka. Egy kaját bezabál a vadász tatu. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 222 pontot. A következő körben tehát 219 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EMBEREVŐ (119. SZÖRNY)
Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt.

TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY)
Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír.

SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY)
Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják.

TAPASZTALATKŐ (975. TÁRGY)
Ősi népek elveszett tudása van ebben a sötét, bársonyos tapintású kőben. Minél tovább bámulod, annál inkább megbabonáz. Ahogy egyre közelebbről bámulod, szinte belezuhansz, mint egy fekete kútba... A legnagyobb önuralomra van szükséged, hogy visszahúzd a tekinteted! Vajon mi történt volna, ha tovább bámészkodsz? Próbáld ki, és kockáztasd életed, vagy maradj örök tudatlanságban! A tapasztalatkő használata 300 tevékenységpontba kerül. Természetesen nem átadható.

KARAKTERLAP

Run Keledor, egy vörös, göndör hajú, piros szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd babarózsaszín. Fairlight elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 81. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 120 cm
IQ: 16 Támadás: 12 Agresszió: 4 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (16) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 17 Életpont: 186/184 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: -2
Szerencse: 19 Varázspont: 55/18 Pénz: 1003 arany Kép. pont: -1
Tudatpont: 7/7
Eddig összesen 344 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 399 TP-t kaptál. Jelenleg 18 399 TP-d van. A következő szinthez még 6 601 TP szükséges. Trófeáid: trikornis, ork sámán, quwarg szabotőr.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/21 szúrófegyverek: 14/41 (+15%) vágófegyverek: 3/98 (+36%)
ütőfegyverek: 10/70 (+37%) lőfegyverek: 12/46 (+44%) dobófegyverek: 6/3

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) << ryuku buzogány (#696) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 --1.); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 5
46,104 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 55
Legfeljebb 10 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 39 időszaki: 39

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 618 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/89 (+66%) 2. nyomkövetés: 16/97 (+42%) 3. lopás: 4/55
4. mászás: 3/91 5. csapdakészítés: 8/5 (+23%) 6. csapdaészlelés: 1/64
7. gyógyítás: 18/50 8. titkosírás: 1/33 9. felderítés: 9/69
10. szörnyidomítás: 3/21 (+200%) 11. teológia: 4/63 (+12%) 12. zene: 4/18
13. szörnyismeret: 7/74 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 9/99 (+29%)
16. bányászat: 11/15 (+39%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gyilkos tetű (#116), szintszívó (#96), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
liumbe (#349), manifesztátor (#124), quwarg szabotőr (#301)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
vadász tatu (#10) (málhás: +2 kg teher) státusz: OK
tazunkaróka (#81) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) Áldozz fel számomra két grifftojást.
3.) Végezz egy varkaudarral.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): 3. labirintus (24,20). fekete gránittorony (530): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 11, 12, 129.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 89 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 66.54 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 3 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 64 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 bomló esszencia (#2367)
1 csuklyavirág (#133) 1 evaporőr háj (#105) 1 gyöngymangó (#135)
2 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 3 rézdarab (#70)
6 sallank karom (#128) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tapasztalatkő (#975)
1 trikornis szarv (#198) 23 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
(46,104) süvítő rája (#113), phua-kúp (#372), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 23. jellempróba, evaporőr (#69)
(47,104) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, zombi (#49), szintszívó (#96)
(48,104) zombi (#49), élőholt mirg (#135)
(49,103) szent tölgyfa (#393), mutáns pók (#117), sírlidérc (#172)
(50,102) quwarg szabotőr (#301), szintszívó (#96)
(51,101) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 36. jellempróba, tazunkarókák (#81)
(52,100) gyilkos sallank (#85), szintszívó (#96)
(53,99) trikornis (#104), óriás csontváz (#176), quwarg szabotőr (#301)
(54,98) világítótorony (#156), Sheran oltár, érclelőhely, emberevő (#119), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746)
(55,97) északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek