Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. ápr. 14. 9h:23' EZ A 819. JÁTÉKHETED, 819. FORDULÓD 820. játékheted kezdete: ápr. 19. A következő fordulódat legkorábban a 820. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2257 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 71 224 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 88 24 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 26 86 161 | elmormolod a 26. varázslatot a 86. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 127 178 182 | elmormolod a 127. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 147 53 188 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 139 209 275 | elmormolod a 139. varázslatot a 209. varázslatot a 275. varázslatot |
vv 57 326 383 | elmormolod az 57. varázslatot a 326. varázslatot a 383. varázslatot |
hh 1253 1546 1619 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1619. tárgyat |
vv 300 297 296 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 364 0 184 | elmormolod a 364. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 123. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő testét. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal eltalálod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+18 életerő ). A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1282 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 1, gyógyulás: 46, összesen: +45 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2064 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 316. varázslatot a 277. varázslatot a 363. varázslatot |
hu 310 1230 14 | hulladék: 310 1230 14 |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! [+2% teo] Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 210 életpontot sebeztél. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1274 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {KCC:} Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+18 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2280, sebződés: 4, gyógyulás: 131, összesen: +127 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mocsárivérc testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a mocsárivérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mocsárivércszem. 1852 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az agglomerátor jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 290 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! [+2% teo] Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 168 életpontot sebeztél. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 1271 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál bal oldalát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál lebernyegét. (9 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ryuku kopjával megdöfködöd a manaelementál testét. (9 támadással 891 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 43 sebzést okozott.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ryuku kopjával megdöfködöd a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 791 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 5173, sebződés: 12, gyógyulás: 659, összesen: +647 ÉP}
v 198 130 75 | elmormolod a 198. varázslatot |
[130,75] Ritka erdőbe érkeztél.
kb 312 16 69 | kiveszel a bankból a 312. tárgyat (16 darabot) |
kre 16 69 6 | kreálsz a 16. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kt 313 19 | elkészíted a 313. tárgyat (19 darabot) |
bb 312 16 69 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (16 darabot) |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,73] Továbbra is síkságon vagy. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből. {védettsége: 118 szúró, 118 vágó, 118 ütő ellen.}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötted. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 575 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját a másikra támadsz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó hosszú csőrét. (7 támadással 650 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Méregfoggal megbököd a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 63 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 27 életpontot vesztettél. Csőrét a halálhozó hasadba döfi. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 58 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12451 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 371, gyógyulás: 42, összesen: -329 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a törpemammut ormányát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku futárbérenc nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 15.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1162 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy lidércidézés varázslattal készülsz a csatára. Megjelenik egy lidérc! [+2% teo] Egy ősjég varázslatot dobsz ellenfeledre. 114 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 1188 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 41 sebzést okozott.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). {KCC:} Ryuku kopjával jól megszurkálod a manaelementál testét. (9 támadással 879 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). {KCC:} Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 35 sebzést okozott.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 890 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 43 sebzést okozott.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A manaelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5147, sebződés: 12, gyógyulás: 341, összesen: +329 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy Arénagödröt. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: rezisztencia létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (9 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {GYD:} Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar böllér testét. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 66 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar böllér jobb karját. (6 támadással 581 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. [+1% tau] A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 13574 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 375, gyógyulás: 133, összesen: -242 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy rezisztencia varázslattal készülsz a csatára. Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. [+3% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (9 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). {KCC:} Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar böllér vigyorgó pofáját. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {GYD:} Ryuku kopjával többször eltalálod a varkaudar böllér testét. (3 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar böllér testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 44 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a varkaudar böllér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 varkaudar csontot. 13574 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1773, sebződés: 394, gyógyulás: 316, összesen: -78 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötted. Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 575 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csataremák bal oldalát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku kopját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csataremák feléd kúszó csápját. (7 támadással 689 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Méregfoggal megkarcolod a csataremák testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. [+3% tau] Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8484 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1569, sebződés: 49, gyógyulás: 150, összesen: +101 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1107 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót bal oldalát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1336 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vörös rakolits fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 31, gyógyulás: 43, összesen: +12 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (2 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [126,72] A bozótost dombság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Tguarkhan. Találsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 19.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+2% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [125,72] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {fizikai sebezhetőség: 85%.} {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 738 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) A láplidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 manifeszt.nyúlvány és 1 varázskő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
fa 313 4286 50 | feladod a 313. tárgyat a 4286. kalandozónak (50 darabot) |
fa 165 4325 | feladod a 165. tárgyat a 4325. kalandozónak |
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [125,71] A terep változik: ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 22.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg királynő torát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1282 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy fény szentélyét. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Találsz néhány eldobott tárgyat: 8 kaja. Elteszed őket. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 bruhatagnyelvet 7 aranyért, 12 sünmedve tüskét 12 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 4 varkaudar csontot 16 aranyért, 1 ezüsttőrt 8 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért.
[-50 varázspont.] [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 237. Kapsz 20 VP-t.]
szk 781 | keresed a 781. szörnyet |
be 376 | bemész a szentélybe |
a 1639 4363 1 | átadod az 1639. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
h 1602 305 5 | használod az 1602. tárgyat |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 23 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért |
Erő: | 88 (112) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 94 (100) | Támadás: | 65 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 87 (89) | Védekezés: | 54 (65) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/23 év |
Egészség: | 86 (90) | Életpont: | 1196/1653 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 87 (91) | Varázspont: | 4836/82 | Pénz: | 28438 arany | Kép. pont: | 104 |
Tudatpont: | 32/23 | Pszi pont: | 1108/727 | Halhatatlanság: | 31 % | EFejl: | 26 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/52 | ökölvívás: | 28/80 (+1%) | szúrófegyverek: | 66/47 (+2%) |
vágófegyverek: | 40/13 | ütőfegyverek: | 34/4 | lőfegyverek: | 29/84 (+7%) |
dobófegyverek: | 46/33 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/78 | 2. nyomkövetés: | 241/86 (+19%) | 3. lopás: | 11/5 |
4. mászás: | 44/85 | 5. csapdakészítés: | 45/20 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 44/98 |
7. gyógyítás: | 141/25 | 8. titkosírás: | 22/78 | 9. felderítés: | 45/14 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 33/75 | 11. teológia: | 401/38 (+73%) | 12. taumaturgia: | 213/43 (+63%) |
13. szerencsejáték: | 7/29 | 14. versengés: | 29/87 (+4%) | 15. harcművészetek: | 21/59 |
16. zene: | 9/83 | 17. szörnyismeret: | 99/6 (+20%) | 18. pszi: | 101/64 (+9%) |
19. zárnyitás: | 60/99 | 20. vadászat: | 37/19 | 21. vitalitás: | 9/49 |
22. bányászat: | 53/51 (+4%) | 23. úszás: | 33/27 | 24. főzés: | 26/88 |
25. ősteológia: | 69/2 (+3%) | 26. őstaumaturgia: | 26/83 (+21%) | 27. csapatmunka: | 14/56 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 506 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
elfogod ryuku ostromteknőst (#362) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 12) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), manaelementál (#290), armageddont lövő lények (#9099), bűbájlidérc (#761), gyilkos sallank (#85) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +173 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +173 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (205,26,1) | vámpirizáció (#1) |
áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | varázsenergia (#161) | erőpajzs III (#127) | tárgyvédelem (#178) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | a lélek védelme (#57) | önanalízis II (#300) |
pszi-ernyő III (#297) | önanalízis (#296) | tolvajvér (#364) | varázsszem (#184) |
isteni bölcsesség (#319) | az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | Morgan rúnája (#363) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 50, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvándor (#568) | háló (#186) | >> | Alkotó (#578) | |
istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | tűzgolyó (#155) | >> | kronoelementál (#287) | |
kiszáradás (#268) | >> | Morghatal A'ton (#544) | kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kreiton átokmester (#537) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | baljós árny (#588) | jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | |
ősjég (#311) | >> | csatalovas (#7160) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | |
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kronotapír (#286) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | szellemdarázs (#481) | jégvihar (#353) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
ősjég (#311) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | istenítélet (#284) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 50, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | manaelementál (#290) | rezisztencia (#313) | >> | 30. szintű lényekre | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | csatalovas (#7160) | lidércidézés (#219) | >> | fertőzött ent (#403) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | árnygólem (#586) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Friedurgonoma (#7009) | lidércidézés (#219) | >> | Techiulan (#400) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | lidércidézés (#219) | >> | ryuku gólem (#394) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak mára már csak bosszantó apróságnak tűnhetnek szemedben! Bizonyítsd, hogy tényleg így van: végezz öt en'trauk falóval! (számláló: 0) |
2.) Bizonyístd be, hogy nem igaz, amit a papjaimról tartanak! Mármint, hogy csak a pontozóbírók megvesztegetésével tudnak olimpiát nyerni! Érj el dobogós helyezést valamelyik felsőbb kategóriában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 harcos, 4 királynő, 5 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 7 rohamosztagos. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 14 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 147. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 224 165, vv 88 24 28, vv 26 86 161, vv 127 178 182, vv 147 53 188, vv 139 209 275, vv 57 326 383, hh 1253 1546 1619, vv 300 297 296, vv 364 326 184. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) meditálás (144) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) meditálás II. (250) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) harci mágia (334) varázspárbaj (352) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 130 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 855. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
31 | gyógykenőcs (#313) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 3 | ősmatéria (#1254) | 1 | sallank karom (#128) | |||
12 | sünmedve tüske (#14) | 3 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 151 | víz (#27) | 5 | borkonyó bibe (#312) | |||
15 | szárnyas hernyó (#69) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
671 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
22 | kaja (#2) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | pirkit (#153) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sáska amulett (#668) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
5 | varázskő (#305) |