81. forduló, 83. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 19. 5h:30'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: júl. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,56] koordinátán.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
Varázserőd regenerálódik. (+298 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Úgy érzed magad, mintha egy masztodon csorda robogott volna keresztül rajtad. De szó, mi szó, a rum azért megtette a hatását!
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy halálmadár nyomok után kutattál. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 247.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 5. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

t 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

t 110 1 támadod a 110. szörnyet
FT 110 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 222.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 144 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 219.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[72,57] Fák, mindenütt csak fák. Ez Hrók erdejének a széle. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy halálmadár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [73,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel felnyitod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vadaspark (769. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "

(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos nyakát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [25 pontot használtál fel, van még 194.]

vd 10 m 10
Kincsekre vágysz, így ideje némi szörnyvadászatnak! Szerencsére van elég rutinod benne, így nem okoz nehézséget, hogy találj néhány ellenfelet! Közülük az első egy orgyilkos

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 3 spirituszt. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb orgyilkos támad meg.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 37 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőkéssel épp hogy megvágod az orgyilkos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 manakristályt. Vajon hol szerezhette? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy orgyilkos támad rád.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az orgyilkos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 3 ork csodaszert. Érdekes! (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy orgyilkos!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 351 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+414 varázspont.)

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 4 ork csodaszert. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy útonálló!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd az útonálló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy útonálló támad rád.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét. Vajon hol szerezhette? Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

m 3 mozogsz délkeletre
[75,60] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Macskaszemű Marion hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ó! Hiszen ez egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) általad nem ismert nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes nem felismerhető nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy móleon!

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a móleon nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 84 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy vadtroll.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a vadtroll testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-6 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 drótszőrt. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy nyuhaj karbin támad rád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 179.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 32 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

be 42 bemész a 42. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 5 8 16 mozogsz 5 8 16
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a Tugt-ork testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a Tugt-ork fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [5. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a Tugt-ork fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a Tugt-ork jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a Tugt-ork testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrsisakot. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs (ld. enc.), 1 ezüst gyűrű (ld. enc.) és 1 csontkés. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Összeakadsz Bal Dahin juniorral. Egy aranygyűrűt, egy bakkura csizmát, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy tankány karmot, egy tépett lobogót és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy pordémon trófea és egy pszi elementál trófea ékesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bibircsók-óriás az. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel épp hogy megvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót (ld. enc.) és 1 ezüst karkötőt (ld. enc.). Kiszabadítod a falhoz láncolt Lady Oliviát. - Köszönöm, kedves kalandozó! - mondja. - Még épp idejében érkeztél. Ezért különleges jutalmat kapsz: megkapod apám láncingét, neki már úgysincs szüksége rá! Veled tartok a kijáratig, ha megengeded. - Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 124.]

lm 16 12 mozogsz 16 12
Egyhelyben toporogsz.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [15. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Hirtelen egy kőkorszaki szakit veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedéked átfúrja a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Kőkalapáccsal megcsapod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Nem találtad el! Kőkalapáccsal megpöccinted a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 14. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 106.]

ef 15 501 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 1.]

h 1419 használod az 1419. tárgyat
Még csak szemezel az üvegben vigyorgó rummal, de az ízét máris a szádban érzed. Brrr. Csak ne volna olyan kiváló altató, ugyan bizony egy kortyot sem innál meg belőle! Mindegy. Lesz, ami lesz, felhajtod az egészet. Meginogsz. Hej, milyen szép a világ! [1 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

GÖCSÖRTÖS BUNKÓ (123. TÁRGY)
A trollfa egy nagyobb ágát lemetszve, egy könnyű, ámde nagyon kemény bunkóhoz jutsz. Mivel elég göcsörtös, komoly jártasságot igényel (legalább 5-ös ütőfegyver szakértelem), hogy megfelelő hatékonysággal forgatni tudd. A göcsörtös bunkó egy 2d8+4 sebzésű ütőfegyver.

EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

KŐKORSZAKI SZAKI (109. SZÖRNY)
A kőkorszaki szaki ember magasságú, élő kőből levő lény. Semmilyen sebzést sem lehet neki okozni szúró vagy vágófegyverrel. Nem is annyira a kis öklei által okozott, könnyen elkerülhető csapásai, hanem kővé változtató pillantása miatt nagyon veszélyes. Ha ez a szörny kővéváltoztat, meg kell várnod a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztagot (KÖVGEO), és ez 40-80 TVP-nyi időbe is belekerülhet [Ha már nincs ennyi TVP-d, akkor a maradék mínusz TVP-k formájában a következő fordulód TVP-jéből vonódik le]. Labirintusok mélyén vagy márványtornyokban lehet vele találkozni.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 82. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 33 (34) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 22 (25) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 18 (19) Életpont: 242/242 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 493/493 Pénz: 596 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 20/3 Pszi pont: 68/20
Eddig összesen 660 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 837 TP-t kaptál. Jelenleg 157 056 TP-d van. A következő szinthez még 22 944 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, nukleáris cickány.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 21/26 vágófegyverek: 2/77 (+44%)
ütőfegyverek: 7/41 (+11%) lőfegyverek: 22/18 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 2 db (1 -4.); tüske (#22) max. 2 db (5 -6.); tüske (#22) max. 3 db (7 .); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
75,60 mezőn táborozol, a 42. labirintusban, 1. szinten, 14. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 842 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/70 (+24%) 2. nyomkövetés: 18/35 (+10%) 3. mászás: 2/46
4. csapdakészítés: 6/53 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/32 (+18%) 6. gyógyítás: 15/25
7. titkosírás: 2/74 8. felderítés: 2/32 9. teológia: 6/75 (+17%)
10. taumaturgia: 35/6 (+37%) 11. versengés: 1/65 (+10%) 12. szörnyismeret: 2/88 (+22%)
13. pszi: 9/83 (+13%) 14. zárnyitás: 1/5 (+105%) 15. vadászat: 5/8
16. bányászat: 7/9 17. főzés: 6/31 (+17%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 80 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): többek közt 50. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 24, 41, 42, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 233, az összesen kapott pontszám: 24390. (összesen ölhető: 804 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 6704 TU szükséges.)

Összsúly: 63.57 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 fáklya (#36)
1 kaja (#2) 1 rum (#1419) 45 tüske (#22)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 csontkés (#11) 2 csontszablya (#64)
2 drótszőr (#37) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225)
7 ork csodaszer (#1228) 1 tudás gyöngye (#522) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75 76
55
56
57
58
59
60
61
(71,56) cseréptetős torony (#549)
(72,57) halálmadár (#351)
(73,58) útonálló (#130), vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399)
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130)
(75,60) a 42. labirintus bejárata, mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110), móleon (#68), vadtroll (#70), Tugt-ork (#46), Bal Dahin junior (5793. kalandozó), bibircsók-óriás (#120), kőkorszaki szaki (#109)

Üzenet küldése a karakternek