81. forduló, 83. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 14. 12h:20'
EZ A 117. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD
118. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,17] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

d 116 eldobod a 116. tárgyat
Elhajítasz 1 móri gyümölcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

d 665 eldobod a 665. tárgyat
Elhajítasz 1 elkarog szőrt. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

f 152 153 13 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 13. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz bányászcsákányt. (ld. enc.) 177 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 242.]

f 152 153 kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz fejszét. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[121,18] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy bávatag golombár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ongóliant. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.

(Továbbmész...) [122,18] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy bávatag golombár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Látsz egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [123,18] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-6 életpont.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis erszényes elkarog trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tüskés harci gromak trófeát. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 182.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[123,17] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy megsebesített bibircsók-óriás. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Hatalmas reccsenéssel kettétörik a sisakod. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy sziklafészket. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [123,16] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 9 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 79 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [40 pontot használtál fel, van még 142.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 223 pontot. A következő körben tehát 253 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÁNYÁSZCSÁKÁNY (434. TÁRGY)
A bányászcsákány igen hasznos szerszám, bár előállítása sok munkát igényel. Először is keresned kell egy vaskohót, majd szükséged lesz 5 vasércre és 10 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, hogy kikalapáld a bányászcsákány végét. A szerszám nyelét egy bot adja. Mindehhez a KT 434 parancsot kell kiadnod, 40 TVP árán. Csákányra igazán csak a legmenőbb bányászoknak van szüksége, ezért elkészítésének feltétele min. 10-es bányászat. Amellett, hogy a csákányt egy nem túl hatékony szúrófegyvernek használhatod (2D8, használatakor van -2 támadásod, használatának feltétele 10-es szúrófegyver szakértelem), a bányászcsákány alapvető eszköz lesz, ha mithrilt vagy egyéb nemesebb ércet akarsz bányászni. Ha lehetőséged lesz ilyen érc bányászatára, akkor annak módjáról külön enciklopédiát kapsz majd. Addig is, a most szerzett tudást raktározd el az elméd egy távoli zugában, a csákányt majd ráérsz elkészíteni, amikor használni is tudod a távoli keleti érclelőhelyeken.

FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 82. fordulód.

Erő: 27 Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 13 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 213/186 Jellem: gonosz (120) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 18 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 374 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 879 TP-t kaptál. Jelenleg 86 625 TP-d van. A következő szinthez még 33 375 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, kardszárnyú pocok, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 16

123,67 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 123

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 (+1) 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 26 5. versengés: 1 6. harcművészetek: 19
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 12
10. bányászat: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 bumeráng (#249) 1 csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 4 * dárda (#10) 1 kőkalapács (#13)
2 kőkés (#6) $2 ubuk dobónyíl ($138)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 39 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37]
3 vizestömlő (#3) [bennük 31 korty víz (#27), fér még: 29]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 bordacsont ($16) $2 evaporőr háj ($105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
12 óndarab (#85) 18 pirkit (#153) 24 rézdarab (#70)
3 smirglilevél (#29) 8 vasérc (#152)

Összsúly: 54.85 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bot (#4) 1 bronzsisak (#88) 1 elkarog szőr (#665)
1 móri gyümölcs (#116) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 2 dárda (#10) 1 gromak bőr (#268)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

120 121 122 123 124
15
16
17
18
19
(121,18) bávatag golombár (#165), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), ongóliant (#159)
(122,18) bávatag golombár (#165), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(123,16) emberevő (#119), vaskohó (#155)
(123,17) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), törpe bánya (#435)
(123,18) tüskés harci gromak (#156), törpe bánya (#435), Dornodon oltár, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek