Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. ápr. 3. 9h:30' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 82. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: ápr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
kt 138 5 | elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot) |
a 34 1367 1 | átadod a 34. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
aa 327 23 1264 | átadod a 327. tárgyat a 23. tárgyat az 1264. tárgyat |
aa 131 176 105 | átadod a 131. tárgyat a 176. tárgyat a 105. tárgyat |
aa 114 24 112 | átadod a 114. tárgyat a 24. tárgyat a 112. tárgyat |
aa 56 207 128 | átadod az 56. tárgyat a 207. tárgyat a 128. tárgyat |
aa 203 270 1091 | átadod a 203. tárgyat a 270. tárgyat az 1091. tárgyat |
aa 171 325 111 | átadod a 171. tárgyat a 325. tárgyat a 111. tárgyat |
aa 129 209 323 | átadod a 129. tárgyat a 209. tárgyat a 323. tárgyat |
a 40 1367 1 | átadod a 40. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
a 92 1367 1 | átadod a 92. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
a 185 1367 1 | átadod a 185. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
a 75 1367 1 | átadod a 75. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
a 32 1367 1 | átadod a 32. tárgyat az 1367. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 8 6 | mozogsz délkeletre, északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [70,53] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+4% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 3 életpontot sebeztél. [+6% tau] A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. (ld. enc.) 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. [+3% tau] Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő egyik csápját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [69,53] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
a 76 137 1 | átadod a 76. tárgyat a 137. szörnynek (1 darabot) |
aa 2 108 165 | átadod a 2. tárgyat a 108. tárgyat a 165. tárgyat |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó egyik csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 11 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [69,51] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Hiszen ez kibírhatatlan! Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,50] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a mérges nyukmár karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges nyukmár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az uzbány fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bo-skorpió kitinpáncélját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bo-skorpió csáprágóját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bo-skorpió testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 7 csepp gyenge mérget. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő sérült púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [71,52] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Ez mellément. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a süvítő rája lebernyegét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a süvítő rája testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a süvítő rája jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. Farokcsapások csattannak a hasadon. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A süvítő rája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
szk 115 | keresed a 115. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért |
GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY) Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül. |
CETBŐR VÁLLTÖMÉS (1091. TÁRGY) A lábascetek rugalmas bőre tökéletes szigetelőanyag, sem hideget, sem fájdalmat nem ereszt át. Kézenfekvő az ötlet, hogy a lábascet bőréből egy kiváló válltömést készíts. Persze, ez így önmagában még semmi - véd a hidegtől, véd az ütésektől... Mi kéne még? Hát persze, egy kis mágikus beütés! Felhasználva egy lidércesszenciát, a cetbőr máris a Jég Elemi Létsíkjának vibráló relikviájává válik, amely nemcsak védettségedet és hideg elleni mentődobásodat növeli meg kettővel, de ezenfelül ad még egyet támadásodhoz is, és ezenfelül szinte elpusztíthatatlanná válik! A cetbőr válltömés elkészítéséhez a KT 1091 parancsot add ki, 10 TVP árán, és válltárgyként viselheted, a KF 1091 paranccsal. |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
SALLANK NYÍL (129. TÁRGY) Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY) A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2. |
ÓRIÁS LIÁN (208. NÖVÉNY) A sűrű erdők mélyén nő az ujjnyi vastagságú óriás lián. Kőkéseddel, 12 TVP-ért lenyiszálhatod az egyik indát, ha szuper minőségű kötélhez akarsz jutni. Ehhez a KT 209 parancsot kell kiadnod. A szuperkötél ugyan nem alkalmas arra, hogy fel-le másszál rajta, mert nem esik rajta jó fogás, de szinte eltéphetetlen, ezért nagyon jó különösen erős szörnyek fogvatartására. |
DORONY TÜDŐ (212. TÁRGY) Három csepp spiritusz felhasználásával kinyerheted és tartósíthatod a dorony különösen erős tüdejét. Majd csak jó lesz valamire. |
KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY) A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni. |
Erő: | 19 (20) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 201/83 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 112/2 | Pénz: | 644 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/1 | EFejl: | 18 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 1/93 (+24%) | ütőfegyverek: | 16/97 (+24%) | dobófegyverek: | 17/21 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4/99 | 2. nyomkövetés: | 16/27 (+22%) | 3. mászás: | 3/67 (+6%) |
4. csapdakészítés: | 8/12 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/4 | 6. gyógyítás: | 26/41 (+43%) |
7. titkosírás: | 1/40 | 8. felderítés: | 5/71 | 9. teológia: | 4/20 (+8%) |
10. taumaturgia: | 3/24 (+16%) | 11. szerencsejáték: | 1/61 | 12. versengés: | 1/23 |
13. szörnyismeret: | 2/68 (+18%) | 14. vadászat: | 8/72 | 15. bányászat: | 16/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az 1367. karaktertől (1367) aranyat (#50) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | |
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | ezüstshuriken (#327) | 1 | kaja (#2) | |||
17 | kaktusztüske (#114) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 11 | madártoll (#112) | 1 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 16 | mérgezett tüske (#23) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
7 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | rézkulcs (#75) | 24 | sallank karom (#128) | |||
3 | spiritusz (#170) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
22 | ubuk tüske (#131) | 1 | vadászkés (#1264) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) | 3 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 8 | sallank nyíl (#129) | 1 | hosszú íj (#111) | |||
1 | ezüstkard (#325) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | cetbőr válltömés (#1091) | |||
1 | gromak páncél (#270) | 9 | amniosz (#203) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | dorony tüdő (#212) | 10 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | huhogó bibe (#332) | 3 | óndarab (#85) | 5 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | uzbány csőr (#169) | 1 | vasérc (#152) |