Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 18. 9h:17' EZ A 826. JÁTÉKHETED, 826. FORDULÓD 827. játékheted kezdete: máj. 24. A következő fordulódat legkorábban a 827. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2257 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 71 224 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 88 24 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 26 86 161 | elmormolod a 26. varázslatot a 86. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 127 178 182 | elmormolod a 127. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 147 53 188 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 139 209 275 | elmormolod a 139. varázslatot a 209. varázslatot a 275. varázslatot |
vv 57 326 383 | elmormolod az 57. varázslatot a 326. varázslatot a 383. varázslatot |
hh 1253 1546 1619 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1619. tárgyat |
vv 300 297 296 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 364 0 184 | elmormolod a 364. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 123. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal első lábát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1282 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 0, gyógyulás: 28, összesen: +28 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 848 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 316. varázslatot a 277. varázslatot a 363. varázslatot |
a 312 1808 1 | átadod a 312. tárgyat az 1808. kalandozónak (1 darabot) |
a 74 4363 1 | átadod a 74. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
a 37 4363 30 | átadod a 37. tárgyat a 4363. kalandozónak (30 darabot) |
bb 211 151 669 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (151 darabot) |
kf 145 | kézbeveszed/felveszed a 145. tárgyat |
t 353 1 | támadod a 353. szörnyet |
hu 405 1137 1113 | hulladék: 405 1137 1113 |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor bal első lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-17 életpont.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 alligátorfog (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 17, gyógyulás: 42, összesen: +25 ÉP}
kb 312 16 69 | kiveszel a bankból a 312. tárgyat (16 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 16 69 6 | kreálsz a 16. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
vv 11 277 | elmormolod a 11. varázslatot a 277. varázslatot |
kt 313 39 | elkészíted a 313. tárgyat (39 darabot) |
bb 312 16 69 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (16 darabot) |
v 198 125 72 | elmormolod a 198. varázslatot |
[125,72] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A távolban sakálok üvöltenek. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Ramirez Espanza hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy álomvirágot. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+3% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor hüllőtestét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-17 életpont.) Vámpirizálsz (+28 életerő). {GYD:} Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 17, gyógyulás: 41, összesen: +24 ÉP}
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
v 84 353 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+3% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tesh alligátor bal hátsó lábát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-17 életpont.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tesh alligátor fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 elf csont. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 17, gyógyulás: 42, összesen: +25 ÉP}
fa 313 3857 39 | feladod a 313. tárgyat a 3857. kalandozónak (39 darabot) |
m 4 | mozogsz délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ayagira Tanaka testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő, ezenkívül 1 megsemmisítő. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 18 21 24 | mozogsz 18 21 24 |
lm 31 905 33 | mozogsz 31 905 33 |
lm 900 34 38 | mozogsz 900 34 38 |
lm 46 50 51 | mozogsz 46 50 51 |
v 96 96 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,106] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 574 1 | bemész az 574. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 485 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy rezisztencia varázslatot. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! [+1% teo] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar che-pap fejét. (9 támadással 906 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar che-pap jobb lábát. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 63 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. 38 életpontot vesztettél. {GYD:} Ryuku kopjával megkarcolod a varkaudar che-pap jobb karját. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megbököd a varkaudar che-pap jobb karját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 54 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ütések érik a mellkasodat. (8 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar che-pap száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10973 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 366, gyógyulás: 332, összesen: -34 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vörös rakolits bal oldalát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Méregfoggal teljesen átdöföd a vörös rakolits testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 életpontot vesztettél. A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 34, gyógyulás: 43, összesen: +9 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy rezisztencia varázslatot. Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! [+1% teo] Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 80 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod a varkaudar che-pap testét. (9 támadással 907 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar che-pap izmos testét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 41 életpontot vesztettél. Ryuku kopjával kicsit megsebzed a varkaudar che-pap jobb vállát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a varkaudar che-pap jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Ütések érik a válladat és a karodat. (8 támadástól 85 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. A rezisztenciának köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar che-pap összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10973 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1610, sebződés: 328, gyógyulás: 332, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy rezisztencia varázst. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 875 életpontot sebeztél. [+2% teo] Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 27 életpontot vesztettél. A csapás keresztben kettécsapta a páncélodat! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar katona testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) A varkaudar katona összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6703 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1079, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már rezisztencia vibrál körülötted. Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! [+1% teo] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar pusztító jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (636 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával többször eltalálod a varkaudar pusztító testét. (9 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a varkaudar pusztító bal lábát. (7 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy pontos és nagy erejű ütéssel a varkaudar pusztító bezúzza koponyádat. (6 támadástól 1222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +245 ÉP.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1441 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +289 ÉP.) A varkaudar pusztító átdöfi a torkodat fegyverével. (6 támadástól 1147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +230 ÉP.) A varkaudar pusztító végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (6 támadástól 1309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +262 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+18 életerő ). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 807, sebződés: 5755, gyógyulás: 1193, összesen: -4562 ÉP}
m 6 1 2 | mozogsz nyugatra, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Méregfoggal felnyársalod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [126,71] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szintszívó. {szintje: 7.} {támadása: 8.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy láplidérc közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {szintje: 11.} {egyik sebzési módja: 2x 1d4+4.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) A láplidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 771 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a xirnox lila hasát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 529 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mocsári ácsorgó testét. (5 támadással 212 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 1014 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [129,72] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. {szintje: 10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a karmos tankány kitinpáncélját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 746 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét. {támadása: 26.}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 834 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+3% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 396 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 934 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+2% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 913 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+3% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szintszívó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal karját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy rezisztencia varázst. Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 575 életpontot sebeztél. [+1% teo] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó bal első lábát. (5 támadással 531 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-66 életpont.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a kék rothasztó bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 12454 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1429, sebződés: 141, gyógyulás: 136, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [132,74] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy proteinfecske került az utadba. {szintje: 7.} {egyik sebzési módja: 2x 2d4+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1602 305 5 | használod az 1602. tárgyat |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
ef 1 | energia fejlesztése 1 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
ALLIGÁTORFOG (663. TÁRGY) Ritkán, de előfordul, hogy egy levadászott alligátor szájában egy tökéletesen ép harapófogat találsz elöl, a legnagyobbak között. Ilyenkor ezt elteszed trófea gyanánt, és nem válnál meg tőle semmi áron! |
Erő: | 88 (117) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 95 (101) | Támadás: | 65 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 87 (91) | Védekezés: | 58 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/29 év |
Egészség: | 86 (90) | Életpont: | 1216/1232 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 87 (93) | Varázspont: | 4866/74 | Pénz: | 3709 arany | Kép. pont: | 104 |
Tudatpont: | 32/31 | Pszi pont: | 1108/820 | Halhatatlanság: | 32 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/54 | ökölvívás: | 29/1 (+1%) | szúrófegyverek: | 66/58 (+1%) |
vágófegyverek: | 40/13 | ütőfegyverek: | 34/4 | lőfegyverek: | 30/29 (+3%) |
dobófegyverek: | 46/33 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/78 | 2. nyomkövetés: | 243/94 (+20%) | 3. lopás: | 11/5 |
4. mászás: | 44/92 | 5. csapdakészítés: | 45/62 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 47/11 (+12%) |
7. gyógyítás: | 141/25 | 8. titkosírás: | 23/10 | 9. felderítés: | 46/37 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 33/75 | 11. teológia: | 407/99 (+93%) | 12. taumaturgia: | 218/57 (+81%) |
13. szerencsejáték: | 7/29 | 14. versengés: | 30/10 (+5%) | 15. harcművészetek: | 21/59 |
16. zene: | 9/83 | 17. szörnyismeret: | 100/48 (+20%) | 18. pszi: | *101/100 |
19. zárnyitás: | 61/25 (+6%) | 20. vadászat: | 37/19 | 21. vitalitás: | 9/49 |
22. bányászat: | 53/97 | 23. úszás: | 33/31 | 24. főzés: | 26/88 |
25. ősteológia: | 69/24 (+4%) | 26. őstaumaturgia: | 27/46 (+15%) | 27. csapatmunka: | 14/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 506 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), manaelementál (#290), armageddont lövő lények (#9099), bűbájlidérc (#761), gyilkos sallank (#85), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +173 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +173 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (58,15,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) | önanalízis II (#300) | pszi-ernyő III (#297) |
önanalízis (#296) | tolvajvér (#364) | varázsszem (#184) | isteni bölcsesség (#319) |
az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | Morgan rúnája (#363) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvándor (#568) | háló (#186) | >> | Alkotó (#578) | |
istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | tűzgolyó (#155) | >> | kronoelementál (#287) | |
kiszáradás (#268) | >> | Morghatal A'ton (#544) | kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kreiton átokmester (#537) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | baljós árny (#588) | jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | |
ősjég (#311) | >> | csatalovas (#7160) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | |
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kronotapír (#286) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | szellemdarázs (#481) | jégvihar (#353) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
ősjég (#311) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | istenítélet (#284) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Pszinapszis (#974) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | manaelementál (#290) | rezisztencia (#313) | >> | 30. szintű lényekre | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | csatalovas (#7160) | lidércidézés (#219) | >> | fertőzött ent (#403) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | árnygólem (#586) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Friedurgonoma (#7009) | lidércidézés (#219) | >> | Techiulan (#400) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | lidércidézés (#219) | >> | ryuku gólem (#394) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak mára már csak bosszantó apróságnak tűnhetnek szemedben! Bizonyítsd, hogy tényleg így van: végezz öt en'trauk falóval! (számláló: 0) |
2.) Bizonyístd be, hogy nem igaz, amit a papjaimról tartanak! Mármint, hogy csak a pontozóbírók megvesztegetésével tudnak olimpiát nyerni! Érj el dobogós helyezést valamelyik felsőbb kategóriában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 harcos, 4 királynő, 5 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 7 rohamosztagos. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 14 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 147. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 224 165, vv 88 24 28, vv 26 86 161, vv 127 178 182, vv 147 53 188, vv 139 209 275, vv 57 326 383, hh 1253 1546 1619, vv 300 297 296, vv 364 326 184. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) meditálás (144) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) meditálás II. (250) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) harci mágia (334) varázspárbaj (352) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 400 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 455. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
398 | arany (#50) | 5 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | csontkulcs (#74) | |||
30 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstdarab (#326) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | tinta (#101) | 9 | sáfránypor (#211) | |||
1 | varányszem (#30) | 7 | varázskő (#305) | 115 | víz (#27) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 7 | borkonyó bibe (#312) | 1 | nyílvessző (#108) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | alligátorfog (#663) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | elf csont (#664) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | galachmit (#310) | 25 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
10 | madártoll (#112) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
37 | nothar bogyó (#923) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | rövid íj (#107) | 4 | spiritusz (#170) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
28 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges páncél (#65) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tankány karom (#237) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 10 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | xirnox szív (#213) |