Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. máj. 25. 9h:23' EZ A 827. JÁTÉKHETED, 827. FORDULÓD 828. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat legkorábban a 828. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2257 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
* 2. KP: | makró 1 |
vv 71 224 165 | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot |
vv 88 24 28 | elmormolod a 88. varázslatot a 24. varázslatot a 28. varázslatot |
vv 26 86 161 | elmormolod a 26. varázslatot a 86. varázslatot a 161. varázslatot |
vv 127 178 182 | elmormolod a 127. varázslatot a 178. varázslatot a 182. varázslatot |
vv 147 53 188 | elmormolod a 147. varázslatot az 53. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 139 209 275 | elmormolod a 139. varázslatot a 209. varázslatot a 275. varázslatot |
vv 57 326 383 | elmormolod az 57. varázslatot a 326. varázslatot a 383. varázslatot |
hh 1253 1546 1619 | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1619. tárgyat |
vv 300 297 296 | elmormolod a 300. varázslatot a 297. varázslatot a 296. varázslatot |
vv 364 0 184 | elmormolod a 364. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 319. varázslatot a 123. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: | t. energia kisütése: 215 20 |
* 5. KP: | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal hátsó lábát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1125 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 57 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Quwargamanga testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a Quwargamanga jobb középső lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+18 életerő ). Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 térhajlító kavics. 3843 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 225, gyógyulás: 95, összesen: -130 ÉP}
* 6. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 316. varázslatot a 277. varázslatot a 363. varázslatot |
kpk 1 | kezd. parancs kivétele: 1 |
bb 661 663 658 | beraksz a bankba a 661. tárgyat (663 darabot) |
bb 657 112 664 | beraksz a bankba a 657. tárgyat (112 darabot) |
vv 112 11 | elmormolod a 112. varázslatot a 11. varázslatot |
h 1269 | használod az 1269. tárgyat |
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy lidércidézés varázslattal készülsz a csatára. Megjelenik egy lidérc! [+1% teo] Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 1151 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 891 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). {GYD:} Méregfoggal gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (7 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ryuku kopjával megdöfködöd a manaelementál lebernyegét. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). {GYD:} Méregfoggal kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ryuku kopjával megdöfködöd a manaelementál egyik csápját. (9 támadással 892 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Véres nyál csordul ki a manaelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5057, sebződés: 12, gyógyulás: 722, összesen: +710 ÉP}
kb 312 16 69 | kiveszel a bankból a 312. tárgyat (16 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 16 69 6 | kreálsz a 16. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
bb 312 16 69 | beraksz a bankba a 312. tárgyat (16 darabot) |
hu 555 230 1071 | hulladék: 555 230 1071 |
kb 555 230 667 | kiveszel a bankból az 555. tárgyat (230 darabot) |
v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! [+1% teo] Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 1257 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku kopját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Ryuku kopjával megdöfködöd a manaelementál testét. (9 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 399 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). {GYD:} Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 915 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ryuku kopjával jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (9 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A manaelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5146, sebződés: 12, gyógyulás: 65, összesen: +53 ÉP}
bb 651 1131 677 | beraksz a bankba a 651. tárgyat (1131 darabot) |
m 6 4 3 | mozogsz nyugatra, délre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {szintje: 11.} {max. életpontja: 94-103.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy Ayagira Tanaka nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {szintje: 17.} {támadása: 50.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ayagira Tanaka jobb lábát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 megsemmisítő. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! [+2% teo] Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 1127 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál jobb oldalát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 39 sebzést okozott.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ryuku kopjával többször eltalálod a manaelementál testét. (9 támadással 901 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (7 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 44 sebzést okozott.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). {GYD:} Ryuku kopjával megdöfködöd a manaelementál testét. (9 támadással 919 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A lidérced támad! (3 támadással 42 sebzést okozott.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 5045, sebződés: 12, gyógyulás: 12, összesen: +0 ÉP}
v 96 95 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. [+2% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2072 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy rezisztencia varázslatot. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. [+2% teo] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku kopját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku kopjával tökéletesen perforálod a vark. kardtáncos fejét. (8 támadással 803 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a vark. kardtáncos jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 59 életpontot sebeztél. A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vark. kardtáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1497, sebződés: 118, gyógyulás: 68, összesen: -50 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló jobb lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar varázsló jobb lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöföd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2072 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb vállát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1024 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+2% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar mágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 42 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal eltalálod a varkaudar varázsló fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2072 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 42, gyógyulás: 28, összesen: -14 ÉP}
m 6 4 4 | mozogsz nyugatra, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+3% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}
(Továbbmész...) [133,77] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {fizikai sebezhetőség: 85%.} {egyik sebzési módja: 2x 3d6+5.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 738 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 520 pontot kell rákölteni.) Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 91-97.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. [+1% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz jobb első lábát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+1% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel kegyetlenül megütöd a szutykos remák bal oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a szutykos remák fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 668 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [132,80] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nektoraf. {szintje: 9.} {védettsége: 35 szúró, 12 vágó, 24 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nektoraf jobb lábát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
v 198 139 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[139,71] Még mindig bozótos. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " "Éljenek a Halhatatlanok..!" - mondá LEAH a Halottak Könyvében. <Tour-Mix próféta> " Találsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel. (Önanalízis: +11% felderítés.)
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
h 1602 305 5 | használod az 1602. tárgyat |
szk 360 | keresed a 360. szörnyet |
ef 32 503 | energia fejlesztése 32 |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 3. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {KCC:} Méregfoggal teljesen átszúrod az epokitféreg testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
BÍBOR DRAKLEN (809. SZÖRNY) A draklenek a drakolderek elkorcsosult leszármazottai. Az eredeti drakolderek, amelyeket Dornodon alkotott, nem voltak képesek a saját fajtájukkal szaporodni. Persze, mivel halhatatlanok voltak, elég hosszú idő állt rendelkezésükre, hogy megtalálják a módját fajuk továbbörökítésének. A korai kísérletezési stádiumban több sikeres megtermékenyítésre is sor került sárkányokkal. Ezeket a lényeket drakleneknek nevezték el. Mivel az így létrejött lények a triklem drakoldereknél gyengébbek voltak (ha a sárkányokat több aspektusban is felülmúlták), ezért a faj nem kívánt tagjaivá, számkivetetté váltak. A drakleneket az óceánon túlra száműzték, így kerültek épp ide, erre a Ghallától távoli szigetre, a ryukuk anyakontinensére. A draklenek testfelépítésükben a drakolderekre hasonlítanak. Masszív gyíktestüket két lábon cipelik, mivel a troll örökség valahogy erősebben megmaradt bennük. Leheletük elemésztő, a fejük tetején sorakozó két-három szem korlátozott mágikus képességeket is ad nekik. A bíbor draklen teljesen immúnis a tűzre (talán az őstűzre mégsem). Bőrsejtjei bíbor izzásba jönnek, amikor a tűz pusztító lehelet formájában távozik a testéből (erről kapta nevét). Általában ez a támadási forma elég is a draklen citadellák közelébe merészkedő ryuku kalandozók ellen, hogy ők égő hajjal, lángoló páncéldarabokban kiszaladjanak e világból. Te azonban már sokszor bizonyítottad, hogy nem ijedsz meg a kihívásoktól, és strapabíróbb vagy a ryukuknál is. Persze ez még nem garancia a sikeres túlélésre, ha te válsz egy bíbor draklen célpontjává. |
JÁDE DRAKLEN (810. SZÖRNY) A draklenek a drakolderek elkorcsosult leszármazottai. Az eredeti drakolderek, amelyeket Dornodon alkotott, nem voltak képesek a saját fajtájukkal szaporodni. Persze, mivel halhatatlanok voltak, elég hosszú idő állt rendelkezésükre, hogy megtalálják a módját fajuk továbbörökítésének. A korai kísérletezési stádiumban több sikeres megtermékenyítésre is sor került sárkányokkal. Ezeket a lényeket drakleneknek nevezték el. Mivel az így létrejött lények a triklem drakoldereknél gyengébbek voltak (ha a sárkányokat több aspektusban felül is múlták), ezért a faj nem kívánt tagjaivá, számkivetetté váltak. A drakleneket az óceánon túlra száműzték, így kerültek épp ide, erre a Ghallától távoli szigetre, a ryukuk anyakontinensére. A draklenek testfelépítésükben a drakolderekre hasonlítanak. Masszív gyíktestüket két lábon cipelik, mivel a troll örökség valahogy erősebben megmaradt bennük. Leheletük elemésztő, a fejük tetején sorakozó két-három szem korlátozott mágikus képességeket is ad nekik. A jáde draklen az elektromosság és villámkeltés nagymestere. Annyira tökéletesen uralja a mágia ezen területeit, hogy ha harcba keveredtek, efféle támadási móddal csupán botor próbálkozás lenne megsebezni őt. |
HÚSOS TERRATHUA (1442. TÁRGY) A ryuku szigetek áthatolhatatlan rengetegjeiben számtalan növényóriással találkozhatsz, de nem a harminc-negyven méter magas fák érdekesek igazán, hanem a rajtuk élősködő liánok. Az egyik ilyen parazita, a gyönyörű, fehér kancsóvirágokat hozó terrathua. A hatalmas szirmok közt rejtőző furfangos rovarcsapdák a tenyérnyi bogaraktól a hüvelyk méretű darazsakon át, az alig porszemnyi hangyákig minden ízeltlábúra veszélyt jelentenek. Persze azon túl, hogy szép, és megtizedeli a rovarfaunát, más haszna is van. A terrathua levele a természettudósok szerint ugyanis roppant hatékony gyógyszer. Ha úgy hozza a jókedved, leszakíthatod hát a terrathua férfitenyér méretű, húsos levelét 1 TVP árán (KT 1443 paranccsal), és a többi felhalmozott lim-lom közé rakhatod. |
GALÓCAPÁLINKA (1474. TÁRGY) Addig-addig forgatod a fényfaló galóca leszakított kalapját, amíg korszakalkotó ötleted nem támad. Mi lenne, ha főznél belőle egy igazán szuper pálinkát? A gombakalapot össze kell aprítani, majd jócskán megpakolni a terrathua aromás levelével (ebből négy darabot tégy bele). A sikerhez tíz csepp vízre, és a varázsitalfőzésre lesz még szükséged, no meg egy zergenye tölcsérre, mint tartóra. A lötty leforralása 12 TVP-t vesz igénybe, és a felsorolt anyagokból 8 korty gombapárlat keletkezik, pont egy egész tölcsérre való! A pálinkafőzéshez a KT 1474 <legyártandó galócapálinkák száma> parancsot add ki. (Mindig 8-szor valamennyi pálinka képződik.) Egy adag jóféle galócapálinka képes alaposan megtisztítani a szervezeted, próbáld csak ki! (A H 1474 parancsnak második paramétert is megadhatsz, akkor annyi adagot fogyasztasz a galócapálinkából.) |
Erő: | 88 (117) | Szint: | 56 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 95 (101) | Támadás: | 65 (73) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 87 (91) | Védekezés: | 58 (69) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/30 év |
Egészség: | 86 (90) | Életpont: | 1216/1825 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 87 (93) | Varázspont: | 4872/252 | Pénz: | 11426 arany | Kép. pont: | 104 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 1120/708 | Halhatatlanság: | 33 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 22/54 | ökölvívás: | 29/7 (+6%) | szúrófegyverek: | 66/58 |
vágófegyverek: | 40/13 | ütőfegyverek: | 34/4 | lőfegyverek: | 30/33 (+4%) |
dobófegyverek: | 46/33 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/78 | 2. nyomkövetés: | 244/4 (+10%) | 3. lopás: | 11/5 |
4. mászás: | 44/92 | 5. csapdakészítés: | 45/68 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 47/11 |
7. gyógyítás: | 141/25 | 8. titkosírás: | 23/10 | 9. felderítés: | 46/59 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 33/75 | 11. teológia: | 408/98 (+99%) | 12. taumaturgia: | 219/4 (+47%) |
13. szerencsejáték: | 7/29 | 14. versengés: | 30/10 | 15. harcművészetek: | 21/59 |
16. zene: | 9/83 | 17. szörnyismeret: | 100/68 (+20%) | 18. pszi: | 102/5 (+5%) |
19. zárnyitás: | 61/25 | 20. vadászat: | 37/19 | 21. vitalitás: | 9/49 |
22. bányászat: | 53/97 | 23. úszás: | 33/31 | 24. főzés: | 26/88 |
25. ősteológia: | 69/27 (+3%) | 26. őstaumaturgia: | 27/49 (+3%) | 27. csapatmunka: | 14/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 506 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 2. támadás bónusz: 3 | 4. max. életpont: 1 | 5. varázslat sebzés: 5 |
6. regeneráció: 3 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10 | 11. kincskeresés: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 12) |
aranyfecske (#283), purifikátor császár (#393), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), zafír sárkány (#329), manaelementál (#290), armageddont lövő lények (#9099), bűbájlidérc (#761), gyilkos sallank (#85), tesh alligátor (#353) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) |
vérfürdő (#392, 80 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) | kitartás (#362, 25 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) |
gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) |
isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) | ||
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | rezisztencia (#313, 70 VP) |
őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) | redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +173 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +173 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 300 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (58,15,1) | méregsemlegesítés (#14) |
szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | varázsenergia (#161) | tárgyvédelem (#178) | Symulf rúnája (#182) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) | önanalízis II (#300) |
pszi-ernyő III (#297) | önanalízis (#296) | tolvajvér (#364) | isteni bölcsesség (#319) |
az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | Morgan rúnája (#363) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
direkt kontaktus I (#121), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 51, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | elfajzott enkala (#564) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
armageddon (#218) | >> | lidérctűz (#457) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvándor (#568) | háló (#186) | >> | Alkotó (#578) | |
istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | tűzgolyó (#155) | >> | kronoelementál (#287) | |
kiszáradás (#268) | >> | Morghatal A'ton (#544) | kiszáradás (#268) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | kiszáradás (#268) | >> | kocsonyakígyó (#598) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kreiton átokmester (#537) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
háló (#186) | >> | baljós árny (#588) | jégvihar (#353) | >> | csatalovas (#7160) | |
ősjég (#311) | >> | csatalovas (#7160) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | kyorg álomherceg (#550) | |
halálos érintés (#271) | >> | kristálynyálka (#632) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ezeréves lélek (#634) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kronotapír (#286) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | szellemdarázs (#481) | jégvihar (#353) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
ősjég (#311) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | istenítélet (#284) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | 30. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | manaelementál (#290) | ősjég (#311) | >> | manaelementál (#290) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Pszinapszis (#974) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 51, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | manaelementál (#290) | rezisztencia (#313) | >> | 30. szintű lényekre | |
árnyak segítsége (#270) | >> | ősöreg taalruherceg (#718) | tompítás (#40) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
tompítás (#40) | >> | végzetes szójer (#631) | pszi-acéltorony (#98) | >> | Mialden (#721) | |
árnyak segítsége (#270) | >> | csatalovas (#7160) | lidércidézés (#219) | >> | fertőzött ent (#403) | |
fájdalomtükör (#379) | >> | árnygólem (#586) | tompítás (#40) | >> | kyorg őrgólem (#567) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Friedurgonoma (#7009) | lidércidézés (#219) | >> | Techiulan (#400) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | lidércidézés (#219) | >> | ryuku gólem (#394) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | varázsvédelem II (#108) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak mára már csak bosszantó apróságnak tűnhetnek szemedben! Bizonyítsd, hogy tényleg így van: végezz öt en'trauk falóval! (számláló: 0) |
2.) Bizonyístd be, hogy nem igaz, amit a papjaimról tartanak! Mármint, hogy csak a pontozóbírók megvesztegetésével tudnak olimpiát nyerni! Érj el dobogós helyezést valamelyik felsőbb kategóriában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
3.) Remélem fejlődéseddel arányos a tapasztalat mennyisége is, amit fordulónként begyűjtesz! Szerezz egyetlen körben legalább kétmillió Tapasztalati Pontot! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 harcos, 4 királynő, 5 élőholt, 5 vadász, 4 nagymester, 7 rohamosztagos. |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 14 |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 14. Legjobb pontszámod: 147. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: vv 71 224 165, vv 88 24 28, vv 26 86 161, vv 127 178 182, vv 147 53 188, vv 139 209 275, vv 57 326 383, hh 1253 1546 1619, vv 300 297 296, vv 364 326 184. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) villámrúna (124) meditálás (144) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) meditálás II. (250) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) vallási öntudat (290) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) harci mágia (334) varázspárbaj (352) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 32 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 254 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 455. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | alligátorbőr (#661) | 1 | alligátorfog (#663) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
5 | aurach fog (#657) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
2 | csigakagyló (#1131) | 1 | elf csont (#664) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 1 | féregbél (#1071) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
13 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | raptor karom (#281) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | sallank karom (#128) | 28 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
8 | szulfagor agyar (#677) | 3 | tinta (#101) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
10 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1151 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | gyöngymangó (#135) | 2 | gyöngysor (#192) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | kaja (#2) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | nyílcsapda (#243) | 2 | pirkit (#153) | 1 | remák szív (#264) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
3 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 198 | víz (#27) |