Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 26. 12h:27' EZ A 107. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 108. játékheted kezdete: márc. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3255 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 745. tárgyat |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 615. tárggyal a 673. tárgyat |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat az 538. tárggyal a 723. tárgyat |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat az 1345. tárggyal az 1530. tárgyat |
h 1168 16 | használod az 1168. tárgyat |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
ek 7 20 3 | t. energia kisütése: 7 20 3 |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ek 40 20 | t. energia kisütése: 40 20 |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
le 1623 | leveszed/lerakod az 1623. tárgyat |
kf 608 453 | kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat a 453. tárggyal |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
tv 30 31 | támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot a 31. varázslatot |
ftv 30 677 | felt. tám/véd. varázslat a 30. varázslatot a 677. szörnyet |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Arénagödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a halálhozó fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a halálhozó fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 147 életpontot sebeztél. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 43 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2557 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}
be 710 127 59 | bemész a 710. épületbe |
vtn 364 | varázslat tanulás: a 364. varázslatot |
vtn 36 | varázslat tanulás: a 36. varázslatot |
vtn 47 | varázslat tanulás: a 47. varázslatot |
ftv 36 269 | felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 269. szörnyet |
ftv 47 676 | felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 676. szörnyet |
ftv 50 269 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 269. szörnyet |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos fejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 135 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (9 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+16 varázspont.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 88 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 658, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [191,112] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 99 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Sárkányölő karddal kicsit megvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 137 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [191,111] Még mindig füves síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg ősmágus került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Nem találtad el. Elszántan ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg ősmágus rücskös torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 70 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 26 életpontot vesztettél. Sárkányölő karddal kissé megkarcolod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fokhagyma és 5 gyenge méreg. 3669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 74 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Sárkányölő karddal súrolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 62 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 2 fekete gyöngy. 3642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-42 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 61 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 642, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}
f 403 | kísérletezel a 403. tárggyal |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 341 1167 | használod a 341. tárgyat |
fog 139 220 | elfogod a 139. szörnyet a 220. tárggyal |
v 84 139 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 134 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [191,109] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 48 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 134 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg királynő torát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal súrolod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 59 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1464 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 61 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 97 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 44 életpontot sebeztél. A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [191,107] Dombos terepre érkeztél. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított hóhérbimbót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy grok-képződményt. Nyugatra nézve látsz egy rát-fát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg parafenomén lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 64 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg tűzköpő bal vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Megmarkolva a sárkányölő kardot a másikra rontasz. Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő jobb lábát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 83 életpontot sebeztél. Csáprágójával a quwarg tűzköpő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 52 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4070 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 69 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg tűzköpő jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény tüzet köp rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal néhányszor súrolod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg tűzköpő testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 118 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Sárkányölő karddal néhányszor meglegyinted a quwarg tűzköpő testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal megkarcolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 68 életpontot sebeztél. A quwarg tűzköpő belecsíp a derekadba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 749, sebződés: 163, gyógyulás: 0, összesen: -163 ÉP}
(Továbbmész...) [191,105] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg szellem lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rontasz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg szellem testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 73 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 49 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Sárkányölő karddal néhányszor megkarcolod a quwarg szellem testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kissé megkarcolgatod a quwarg szellem nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 69 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 226, gyógyulás: 0, összesen: -226 ÉP}
(Továbbmész...) [192,104] Az erdő után alacsonyhegység következik. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-3 életpont). Észreveszel egy kihívás tornyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy elpusztított borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy elpusztított rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított kreommat-liliomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított raaba-fát. Látsz egy elpusztított gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított kék orchideacserjét. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy rát-fát. Északnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy kristálypalota van. Jól kivehetőek a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy quwarg anyakirálynő. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a sárkányölő kardot a másikra ugrasz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a vadász quwarg nyakát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 2255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
id 139 70 | idomítod a 139. szörnyet 70 pontért |
h 949 100 | használod a 949. tárgyat |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
ve 2 10 | megveszed a 2. tárgyat 10 |
* 1. BP: | leveszed/lerakod a 673. tárgyat a 615. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 687. tárggyal a 709. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 691. tárggyal a 692. tárgyat |
TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát. |
VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erősebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebződsz is a savtól, a varázslat időtartama alatt semmiképp sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy. |
FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT) Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
Erő: | 21 (22) | Szint: | 22 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 250 cm |
IQ: | 24 (30) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 352 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/8 év |
Egészség: | 15 (24) | Életpont: | 337/358 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 21 (54) | Varázspont: | 477/46 | Pénz: | 50 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 36/6 | Pszi pont: | 60/9 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/34 | ökölvívás: | 4/26 | szúrófegyverek: | 1/0 |
vágófegyverek: | *28/100 (+21%) | ütőfegyverek: | 2/0 | lőfegyverek: | 2/0 |
dobófegyverek: | 25/56 (+15%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) max. 1 db (4 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 190,95 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/94 (+154%) | 2. nyomkövetés: | 14/93 (+44%) | 3. mászás: | 2/59 |
4. csapdakészítés: | 9/14 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/35 | 6. gyógyítás: | 1/27 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 5/10 | 9. szörnyidomítás: | 4/16 |
10. teológia: | 11/42 (+45%) | 11. taumaturgia: | 28/93 (+23%) | 12. szerencsejáték: | 6/0 |
13. versengés: | 2/57 (+9%) | 14. zene: | 4/22 (+102%) | 15. szörnyismeret: | 14/33 |
16. pszi: | 9/61 (+27%) | 17. zárnyitás: | 1/0 | 18. vadászat: | 1/0 |
19. vitalitás: | 1/0 | 20. bányászat: | 6/13 (+87%) | 21. testépítés: | 1/0 |
22. úszás: | 2/41 | 23. főzés: | 10/13 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50) |
orgyilkos (#131), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), bávatag golombár (#165), quwarg tűzköpő (#678), halálmadár (#351), trikornis herceg (#261), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), kronotapír (#286), csápos otagi (#395), vezérfarkas (#748) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | ||
Butaság ára beállítás: taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
erőpajzs III (#127) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | alpesi tehén (#91) | lángcsóva (#31) | >> | 89. szintű lényekre | |
lángcsóva (#31) | >> | karmos tankány (#137) | villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
lángcsóva (#31) | >> | óriás csontváz (#176) | villámcsapás (#50) | >> | roguena (#779) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | orgoró (#170) | |
villámcsapás (#50) | >> | ősdentor (#282) | villámcsapás (#50) | >> | Raia szent lovagja (#239) | |
villámcsapás (#50) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
villámcsapás (#50) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | izomernyesztés (#33) | >> | 50. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | vadász quwarg (#241) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | quwarg anyakirálynő (#269) | tüskepajzs (#30) | >> | quwarg őrparancsnok (#677) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg ősmágus (#302) | védelem tűz ellen (#38) | >> | quwarg tűzköpő (#678) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
tüskepajzs (#30) | >> | uzbány (#102) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 96, pontszámod: 1152. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) illúziófegyver (121) kasztropl. trafó (145) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) testépítés II (209) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) vadászidény (351) egyesített erő (363) a Szörny érintése (375) baráti mágia (378) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 887 TU szükséges.) közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) OK tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
Összsúly: 126.43 kg | Megterheltség: 117% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
189 | arany (#50) | 4 | drótszőr (#37) | 11 | gyógykenőcs (#313) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | rókafarok (#124) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 5 | gyenge méreg (#26) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | rézdarab (#70) | 14 | ugh méreg (#166) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 41 | víz (#27) |