Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 14. 23h:45' EZ A 117. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD 118. játékheted kezdete: jan. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
f 152 153 13 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal a 13. tárggyal |
f 152 153 | kísérletezel a 152. tárggyal a 153. tárggyal |
m 3 8 8 | mozogsz délkeletre, északra, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a troll ritualista bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a troll ritualista testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) 7 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-14 életpont)! A troll ritualista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [124,16] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás jobb karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [124,15] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy vaskohót. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy földsárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Füstöl és szikrázik még a hajad is! (20 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a földsárkány jobb hátsó lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány jobb oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel épp hogy eltalálod a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor keményen megütöd a kétfejű troll testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [125,16] A dombság átmegy hegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [130 pontot használtál fel, van még 5.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 229 pontot költhetsz el.
VASPÁNT (1241. TÁRGY) A bonyolultabb szerkezetek összerakásához, összeillesztéshez sokszor szükség lehet ilyesmi illesztékre, vaspántra. Ez valójában egy egyszerű, hajlított vasdarab. Elkészítése nem különösebben nehéz, 4 TVP-nyi idő alatt megvan: 4 vasérc, és 2 darab pirkittel felfűtött vaskohó kell hozzá. Ha ilyesmire vállalkozol, legyen nálad kőkalapács, és a KT 1241 parancsot add ki. |
VADÁSZKÉS (1264. TÁRGY) A vacak kis kőkéssel, illetve még ennél is nagyobb vágófegyverekkel nem igazán lehet a szörnyek húsát kimetszeni, a finom husi jórészét kénytelen vagy a drónkeselyűknek hagyni. Ez így nem mehet tovább, egy speciális vágóeszközön töröd a fejed. A legközelebbi vaskohónál hozzá is látsz, hogy elkészítsd. Először is szükséged lesz 2 vasércre és 1 pirkitre, valamint egy kőkalapácsra, na meg persze egy vaskohóra, ahol mindezt összedolgozhatod. A munka 12 TVP-dbe kerül, de megéri a fáradtságot! Mostantól, ha egy szörnyből kaját "szerzel", akkor a recés szélű vadászkést fogod használni, és így kétszer annyi kajához jutsz! A vadászkést harcban is használhatod, akár balkezes fegyverként is, de sebzése csekély, mindössze 2D4. Elkészítéséhez minimum 2-es szintű bányászat szakértelem szükséges. |
NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY) A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztető, de kocsonyás, zseléfejű, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erődet szívják el, vagyis permanensen csökken tőle eggyel az erőd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver. |
KÉTFEJŰ TROLL (163. SZÖRNY) Igen, igen, a kétfejű troll ugyanolyan, mint a közönséges vadtroll, csak két feje van! És persze kétszer erősebb, kétszer gyorsabban regenerálódik, kétszer több életpontja van... Hmmm, mindez talán azt jelenti, hogy nem kétszer, hanem nyolcszor nehezebb is megölni! A kétfejű troll nemcsak hatalmas fogaival, hanem jókora bunkóval is harcol. Leölésére ugyanaz a fegyver a legalkalmasabb, ami a vadtrolléra is. (Melyik? Ne légy rest, lapozd fel a vadtroll E.F.-jét!) Ha leölted, viseld büszkén a trófeáját! |
KAZMÁR (204. NÖVÉNY) A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot. |
Erő: | 27 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 214/143 | Jellem: | gonosz (120) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 23 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 16 |
125,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 125 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 27 (+1) | 5. versengés: | 1 | 6. harcművészetek: | 19 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 12 |
10. bányászat: | 7 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) |
1 | mászókarom (#78) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bumeráng (#249) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
2 | * | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 2 | kőkés (#6) | ||
$2 | ubuk dobónyíl ($138) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | obszidián függő (#195) | |||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 40 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 37] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 32] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$3 | bordacsont ($16) | $2 | evaporőr háj ($105) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 3 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
12 | óndarab (#85) | 18 | pirkit (#153) | 25 | rézdarab (#70) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 8 | vasérc (#152) |
Összsúly: 48.22 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | dárda (#10) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | kaja (#2) | 1 | rézdarab (#70) |
122 | 123 | 124 | 125 | 126 | |
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|