82. forduló, 84. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 26. 12h:34'
EZ A 849. JÁTÉKHETED, 83. FORDULÓD
850. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,19] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az uzbány nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 255.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

flh 7 249 felt. lőfegyver haszn. 7 a 249. tárggyal
Ok, FLH 7 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

flh 10 138 felt. lőfegyver haszn. 10 a 138. tárggyal
Ok, FLH 10 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

ff 695 felt. fegyverváltás: 695
Felt. fegyverváltás: << ryuku szablya. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

fkt 17 2 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[108,19] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy mélységi grittang. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ.

(Továbbmész...) [108,20] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy arató csattanat közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az arató csattanat a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Találsz egy márványtornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 235.]

be 49 bemész a 49. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 7 15 18 mozogsz 7 15 18
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [15. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gyilkos tetű. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megcsapod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A szabotázs sikeres volt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [35 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 14 10 7 mozogsz 14 10 7
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gyilkos tetű. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy gyilkos tetű az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [8. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [7. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [3. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [5. PONT.] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 6 amniosz, 6 kaja és 1 dobóháló (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [20 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 6 4 1 mozogsz 6 4 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tugt-ork testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét (ld. enc.) és 1 bőrsisakot. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [4. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [3. PONT.] Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 5 5 8 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északra
[107,21] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Feltételes támadás:) Egy szürke rinocérosz! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával megvagdalod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával megvágod a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,22] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Találsz egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával végigmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,21] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy arató csattanat. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször eltalálod az arató csattanat nyakát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 93.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[105,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy piromenyét közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 75.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 72.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 224 pontot. A következő körben tehát 254 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY)
A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot.

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 83. fordulód.

Erő: 15 Szint: 15 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 25 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 Életpont: 233/204 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 7
Szerencse: 21 Varázspont: 100/6 Pénz: 96 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 548 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 327 TP-t kaptál. Jelenleg 110 005 TP-d van. A következő szinthez még 9 995 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, arató csattanat, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,20 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 5 (+1) 11. szörnyismeret: 5 12. vadászat: 5
13. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> vadász tatu (#10) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46, 47, 48, 49.

Összsúly: 52.93 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 amniosz (#203) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzpenge (#126)
1 dobóháló (#221) 6 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
1 rinóbőr (#651) 2 szögletes kő (#17) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

103 104 105 106 107 108 109
18
19
20
21
22
23
(104,20) piromenyétek (#99), 42. jellempróba
(105,20) Dornodon rúnaköve, phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, Fairlight oltár, ryuku gárdista (#360)
(106,21) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), patak, arató csattanat (#144)
(106,22) Fairlight rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, uzbányok (#102)
(107,19) uzbányok (#102)
(107,21) szürke rinocérosz (#346), 42. jellempróba, rájanyékek (#58)
(108,19) oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103)
(108,20) arató csattanat (#144), a 49. labirintus bejárata, márványtorony (#175), gyilkos tetű (#116), Tugt-ork (#46)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Dávid, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek