83. forduló, 85. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 15. 16h:12'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 84. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,99] koordinátán.
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy orgyilkos nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 216.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[53,65] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sötét folyosók / mélyén hosszan visszhangzik / távoli vízcsepp. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fairlight szörnykertje. Az állatokat etetni szigorúan tilos! - DM " Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
[8 pontot használtál fel, van még 208.]

jlk 1712 jelszó kimondása 1712
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Ah, sikeres volt a megfejtés! A falon egy térkép jelenik meg, a padlón pedig egy lejárat tárul fel. 74 tapasztalati pontot kaptál.

10 11 14 16 17
9
8 13 18
19
6 7 15
12 21
20
4 5
1 22
3 23
2 24
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 22. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 203.]

be 22 bemész a 22. titkos labirintusba
Kicsit megdöbbenve hátrálsz el, ahogy feltárul előtted a mélybe vezető járat. Odalentről ugyanis morgást, ugatást, hörgést hallasz, és fertelmes bűz árad fölfelé. Odabent sötét van. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Félelmedet leküzdve, leóvakodsz. A beugró falán, ahol a lépcső is van, fehér márványtáblát látsz. Rajta a felirat: "Fairlight szörnykertje. Belépő 1 arany." A tábla alatt kis asztalka áll, rajta egy üres tányér. [5 pontot használtál fel, van még 198.]

le 271 leveszed/lerakod a 271. tárgyat
Leveszed a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 4 5 6 mozogsz 4 5 6
Fejedet jobbra-balra forgatva mész tovább. Elérsz a 2. pontig. Kelet felé hosszú folyosó vezet, északra szűk járat, mindkét oldalán rácsos vasajtókkal, amelyeken itt-ott hatalmas mancs nyúl ki reményteljesen. [2. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Ennek a szobának a végében sziklák teszik elviselhetőbbé lakójának a klausztrofóbiát. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász tatu. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a vadász tatu testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Tudod, hogy mi lakik itt, hiszen az ajtóra ki volt rakva az "ormánygőte, azaz tritula trunctata" felirat. [5. PONT] Hirtelen egy ormánygőtét veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az ormánygőte testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az ormánygőte jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ormánygőte feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falon egy feliratot látsz: "antilopinus armouricus". A szoba egyébként elég szűknek tűnik egy ilyen nemes kérődző számára. [6. PONT] Hamarosan egy woor-antilopot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woor-antilop testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a woor-antilop nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[20 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 7 9 10 mozogsz 7 9 10
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Szemrevételezed a szobát: az eredeti lakó, egy tazunkaróka elpusztult, és helyét a tetemét felélő rágcsálók falták fel. [7. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy óriás patkány az. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az óriás patkány bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány feléd harap, de sikertelenül. Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a homokkal felszórt ketrecbe. [9. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goldugar. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a goldugar csillogó páncélját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A goldugar megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ennek a helységnek a padlójára hatalmas döghús-tömbök vannak szórva. Nem is csoda, állapítod meg, ahogy pillantásod az "Anthozoa Pseudoplantes" feliratra téved. [10. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy húsevő magszim. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a húsevő magszim egyik csápját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A húsevő magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 magszim belet. 67 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


[25 pontot használtál fel, van még 153.]

lm 11 12 14 mozogsz 11 12 14
Elérkeztél a 8. ponthoz, a két cellafolyosó találkozásához. Keletre nézve megpillantasz egy fickót, aki ennivalót dobál be a ketreceken. Ahogy felé kezdesz közeledni, azonnal köddé válik! [8. PONT]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy körülnézel a 11-es cellában, elhűlve állapítod meg, hogy lakóját, egy rőtmanót (xenomorphus purpureus) szemben élő szomszédja a rácson áttépve egyszerűen áthúzta magához! [11. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A hatalmas vasajtó helyt ad azon balsejtelmednek, hogy itt valami igencsak félelmetes él(t). [12. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mosolygó rettenet van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mosolygó rettenet farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a mosolygó rettenet bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a mosolygó rettenet lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Eléred az északi folyosó közepét. Keletre a pókok és köpőlények ketrecei állnak, délre egy hatalmas, dupla vasalású ajtót látsz. [13. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hatalmas pókhálókkal teli ketrecbe léptél. [14. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szőrös pók. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szőrös pók testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod a szőrös pók testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a szőrös pók testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


[25 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 15 16 17 mozogsz 15 16 17
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A 15. cella sarkában néhány döglött mérges pók hever. A bűz fertelmes. [15. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy belépsz, mindjárt látod, hogy a cella fala még az átlagosnál is sötétebb. [16. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tintacsiga. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tintacsiga, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A ketrec rúdjai meg vannak pörkölődve, némelyik kissé meg is van olvadva. Vigyázva lépsz be a cellába. [17. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy piromenyét van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 19 21 20 mozogsz 19 21 20
Huhh, semmi sem kapott el, amíg ideértél! A 18. pontnál vagy. [18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szobában nincs semmi érdekes, csak egy döglött kavadu maradványai. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falon olvasható "Burasta Kelduini" feliratból gondolod, hogy itt lakhatott a púpos burástya, aminek elszenesedett csontjai most kint vannak a folyosón. [21. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az első dolog, amin megakad a szemed, egy széttaposott burástya pete. Anyját, aki ide akart jönni, már korábban láthattad, a folyosó végén lakó piromenyét köpte agyon. [20. PONT] Hamarosan egy gyilkos sallankot pillantasz meg. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a gyilkos sallank testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos sallank testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


[20 pontot használtál fel, van még 88.]

lm 22 23 1 mozogsz 22 23 1
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hohó, mit találtál! Ez a "pseudohydrous giganticus", vagyis a bakkura ketrece! [22. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bakkura. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bakkura testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a bakkura apró lábait. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a bakkura. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 bakkura bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Ahogy belépsz, a lábad majdnem beleragad a földet elborító nyálkás folyadékba. [23. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy technokolin van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a technokolin kemény csáprágóját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a technokolin köpőszervét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eljutottál a 24. ponthoz. Nyugatra a kijárathoz vezető lépcső van, északra a ketrecekkel teli folyosó. [24. PONT]
Elhagyod a rémálomszerű szörnykertet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 58.]

kf 271 277 158 kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat a 277. tárggyal a 158. tárgyat
Felhúzod a kezedre a szürke bőrkesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
Felöltöd a rejtőköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
A csuklódra húzod az ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[52,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy woor-antilop. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woor-antilop bal hátsó lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a woor-antilop testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a woor-antilop száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [51,65] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sünmedve tüskés hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a sünmedve jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve feléd harap, de sikertelenül. A sünmedve szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [50,65] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csodabogár lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csodabogár tündöklő páncélját. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csodabogár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A csodabogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A csodabogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 34.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[49,64] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mérges pók. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges pók testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,63] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Féktelen Fantom közeledik. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Féktelen Fantom testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány tüskét lő ki rád. 3 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a Féktelen Fantom testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Féktelen Fantom testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A Féktelen Fantom megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 csontszablya és 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [47,63] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Tar-Palantir JR. hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [25 pontot használtál fel, van még 9.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

h 233 1 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 5.]

fkt 17 5 felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 1733 kézbeveszed/felveszed az 1733. tárgyat
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 16 512 energia fejlesztése 16
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 225 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉKTELEN FANTOM (7120. ELLENFÉL)
Féktelen Fantom egy szőke hajú alakváltó nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 84. fordulód.

Erő: 13 (14) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 27 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 221/221 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 222/68 Pénz: 58 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 26/16 Pszi pont: 61/13
Eddig összesen 585 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 797 TP-t kaptál. Jelenleg 125 599 TP-d van. A következő szinthez még 54 401 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, troll ritualista, ryuku légiós. A 81. fordulódban 609 arany került a bankszámládra. 609 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/60 (+85%) vágófegyverek: 21/82 (+2%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 19/50 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -9.); tüske (#22) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
47,63 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 (+224%) 2. nyomkövetés: 20/94 (+35%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 9/62 (+9%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/67 (+25%) 8. felderítés: 3/1 9. szörnyidomítás: 3/41
10. teológia: 6/0 11. taumaturgia: 10/40 (-696%) 12. versengés: 1/39
13. zene: 1/0 (+100%) 14. szörnyismeret: 8/65 (+22%) 15. pszi: 8/34 (+22%)
16. zárnyitás: 7/108 (+102%) 17. vadászat: 1/23 18. bányászat: 11/35
19. főzés: 2/64 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) szárazság (#48) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365) védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bakkura csizma (#96) $1 bőrsisak ($57) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 * rejtőköpeny (#277)
1 * sárga erőöv (#276) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $1 csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
5 mérgezett tüske (#23) $3 orgyilkos tőr ($225) 1 * rövid kard (#171)
1 sallank nyíl (#129) 15 tüske (#22) $7 ubuk tüske ($131)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * ezüst karkötő (#158) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 12 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 65]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 26]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 147]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
5 vizestömlő (#3) [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 84]
5 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 94]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 36 álompor (#396) $2 antilopbőr ($48)
$1 bakkura bőr ($95) 1 berzerker tüske (#713) $1 bordacsont ($16)
1 csuklyavirág (#133) 7 drótszőr (#37) $1 evaporőr háj ($105)
4 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 11 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
1 ¤ kazmár gyökér (#205) $2 lapockacsont ($33) 55 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
12 + pirkit (#153) 2 rézdarab (#70) 11 sallank karom (#128)
2 smirglilevél (#29) 23 sünmedve tüske (#14) $1 vadász tatu bőr ($15)
1 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) 4 + vasérc (#152)

Összsúly: 60.30 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) $1 rinóbőr ($651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 antilopbőr (#48) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bakkura bőr (#95)
1 csontszablya (#64) 4 gyenge méreg (#26) 1 kőkés (#6)
1 koponya gyűrű (#1733) 1 magszim bél (#103) 1 ormánygőte csont (#21)
2 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83) 6 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14) 5 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51 52 53 54
62
63
64
65
66
(47,63) gumifa (#38), 2. jellempróba, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), nekrofun (#173), Tharr oltár
(48,63) Féktelen Fantom (#7120), oltár
(49,64) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), mérges pókok (#20)
(50,65) 41. jellempróba, oltár, phua-kúp (#372), csodabogár (#755)
(51,65) 43. jellempróba, Dornodon oltár, tetemember (#123), sünmedve (#33)
(52,65) szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, woor-antilop (#31)
(53,65) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, 48. jellempróba, szent tölgyfa (#393), vadász tatu (#10), ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), óriás patkány (#42), goldugar (#65), húsevő magszim (#67), mosolygó rettenet (#97), szőrös pók (#100), tintacsiga (#74), piromenyét (#99), gyilkos sallank (#85), bakkura (#52), technokolin (#50)

Üzenet küldése a karakternek