84. forduló, 86. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 17. 0h:35'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 85. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,15] koordinátán.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.)

f 70 85 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Semmi újat nem sikerült kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 209.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
[127,15] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérfürdető magszim. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel többször eltalálod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+19 életerő.) Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 botot.

(Továbbmész...) [126,16] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-10 életpont.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+21 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 dárdát.

(Továbbmész...) [126,17] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. [203 pontot használtál fel, van még 6.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 6 pontod maradt, ebből a következő körre 6 pontot vihetsz át. Kapsz még 226 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 85. fordulód.

Erő: 27 Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 19 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 13 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 216/167 Jellem: gonosz (128) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 23 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 382 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 525 TP-t kaptál. Jelenleg 92 451 TP-d van. A következő szinthez még 27 549 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, kardszárnyú pocok, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 16

126,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 127

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 29 5. versengés: 1 6. harcművészetek: 19
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 12
10. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 mászókarom (#78) 1 rőtmanó kacagány (#714) 3 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 csontkés (#11) 4 dárda (#10)
1 kőkalapács (#13) 1 vadászkés (#1264)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 30 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34]
3 vizestömlő (#3) [bennük 22 korty víz (#27), fér még: 38]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 bordacsont ($16) $2 evaporőr háj ($105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
$1 magszim bél ($103) 12 óndarab (#85) 17 pirkit (#153)
26 rézdarab (#70) 1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29)
6 vasérc (#152)

Összsúly: 58.58 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 110 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 4 dárda (#10) 1 magszim bél (#103)
1 rézdarab (#70) 1 rőtmanó kacagány (#714)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128
14
15
16
17
18
(126,16) rőtmanó berzerker (#369), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), Fairlight oltár, 48. jellempróba, érclelőhely
(126,17) Dornodon oltár, 24. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(127,15) vérfürdető magszim (#148), 29. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek