85. forduló, 87. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. ápr. 28. 9h:24'
EZ A 540. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD
541. játékheted kezdete: ápr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán.
Az 1. napon egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfi leszívott rólad pszivel 7 életpontot. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 ryuku nadrágot (3050 arany).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy arató csattanat nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

kno 12 5 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 versengés.)
[0 pontot használtál fel, van még 220.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 210.]
[A parancs tárolásra került.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 206.]

flh 1 547 felt. lőfegyver haszn. 1 az 547. tárggyal
FLH 1 547 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

flh 5 547 felt. lőfegyver haszn. 5 az 547. tárggyal
Ok, FLH 5 547 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[95,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy garokk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a garokk testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a garokk testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Penelopé Morphilia előtt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. Kritikus ütés! (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Perbittel. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy ork sámán trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia hűséges követője. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vérszomjas csüldő trófea, egy mutáns pók trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Loreen Hunter. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [94,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kolompár Elvira, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod az uzbány bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,78] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a rájanyék bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy márványtornyot. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[92,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy piromenyét lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a piromenyét fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,80] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Látsz egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 146.]

m 5 2 2 mozogsz délnyugatra, keletre, keletre
[89,81] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Aranymag. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +64 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Nathalia. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy kérődző etra trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zúgószél. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,81] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Rath-tal. Sheran követője. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea, egy orgyilkos trófea és egy sóhajtó dorony trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [32 pontot használtál fel, van még 114.]

tps 21 TVP spórolása: 21 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 21 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [21 pontot használtál fel, van még 93.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] A befejezéshez még 750 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [90 pontot használtál fel, van még 3.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

k 9 1 követed a 9. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 18, 24.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 23 pontod maradt, ebből a következő körre 23 pontot vihetsz át. Kapsz még 227 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU NADRÁG (691. TÁRGY)
Ez a kék páncéldarab az ágyékot és a felső lábszárat védelmezi, és persze kiválóan kiegészíti a ryuku mellvértet. Ha viseled a KF 691 paranccsal (nadrágként KF-eled), védettségedet hárommal növeli meg. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 86. fordulód.

Erő: 18 (25) Szint: 11 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 27 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 15 Életpont: 163/149 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 3
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 271/108 Pénz: 1206 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 35/9 EFejl: 14
Eddig összesen 236 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1797 TP-t kaptál. Jelenleg 19979 TP-d van. A következő szinthez még 5021 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, purifikátor, nukleáris cickány. A 85. fordulódban 8087 arany került a bankszámládra. 8087 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/2 szúrófegyverek: 18/9 (+49%) vágófegyverek: 1/0
ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: 11/3 (+70%) dobófegyverek: 3/87

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílpuska lövedék (#547) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/29 2. nyomkövetés: 25/15 (+72%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 5/24 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/39
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 1/88 (+13%) 11. taumaturgia: 10/31 (+170%) 12. versengés: 6/39 (+500%)
13. szörnyismeret: 4/64 (+18%) 14. vadászat: 9/35 15. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 gyíkfű (#201) 1 gyógykenőcs (#313)
4 nyílpuska lövedék (#547)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaja (#2) 17 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
2 pirkit (#153) 6 ubuk tüske (#131) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,81) oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290), Nathalia (1813. kalandozó), Zúgószél (2460. kalandozó)
(90,80) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba
(90,81) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587)
(91,80) uzbányok (#102), Leah oltár, 34. jellempróba, manaelementál (#290)
(91,81) sörényes ubukok (#89), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 43. jellempróba, manaelementál (#290), Rath (1356. kalandozó)
(92,79) piromenyétek (#99), Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(93,78) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), Tharr oltár, manaelementál (#290)
(94,77) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(95,76) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, manaelementál (#290), Perbit (1734. kalandozó), Loreen Hunter (2717. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek