Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jan. 17. 13h:05' EZ A 118. JÁTÉKHETED, 86. FORDULÓD 119. játékheted kezdete: jan. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
f 70 85 | kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal |
f 70 | kísérletezel a 70. tárggyal |
m 3 5 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra |
A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox lila hasát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a xirnox agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a xirnox jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A xirnox összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [126,19] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy láplidérc lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Véres nyál csordul ki a láplidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (ld. enc.) 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [125,20] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A fekete amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [127,20] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő téfea magoflux mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,20] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy xirnox. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a xirnox lila hasát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A xirnox ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A xirnox most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a köpködő bruhatag néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a fekete amőba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba gomolygó testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 2 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 2 pontért |
RÉZGOLYÓ (343. TÁRGY) Hogy ez eddig nem jutott eszedbe! A bányászati melléktermékként felhalmozódott rézből kiváló parittyalövedék készíthető. Ehhez a KT 343 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, egy olvasztókemence mellett, kezedben egy kőkalapáccsal (és persze ne feledkezz meg az egy rézdarabról!). A rézgolyó sebzése 2d6. |
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
HIBÁTLAN GYÉMÁNT (680. TÁRGY) Egy tökéletesen csiszolt, a fényt a szivárvány ezer színében visszaverő gyémánt - csodálatos! Vajon honnan jutott hozzá a gnóm? Mohó tekintetedet látva, a gnómocska gyorsan visszasüllyeszti a gyémántot a zsebébe. - Ha meg akarod kapni, hozz el nekem néhány apróságot! Szükségem lenne egy darázsfarokra, egy aurach bőrre, és egy alligátor fogra! [Ha a szükséges tárgyakat megszerezted, a lápi hajlékon add ki a Küldetés Teljesítése: KT 680 parancsot, és a gnómtól megkapod a gyémántot.] De vajon mire lehet jó ez a csodálatos gyémánt azon kívül, hogy értékes? |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
Erő: | 27 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 13 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 217/188 | Jellem: | gonosz (128) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 16 |
128,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 11 | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 29 | 5. versengés: | 1 | 6. harcművészetek: | 19 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. zárnyitás: | 1 | 9. vadászat: | 12 |
10. bányászat: | 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 4 | dárda (#10) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 32 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 39] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 19 korty víz (#27), fér még: 41] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$3 | bordacsont ($16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | $2 | evaporőr háj ($105) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
1 | liumbe hajtás (#655) | $1 | magszim bél ($103) | 12 | óndarab (#85) | |||
19 | pirkit (#153) | 26 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | vasérc (#152) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 59.12 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 107 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 2 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | kaja (#2) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | xirnox szív (#213) |
124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | |
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|