Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 7. 0h:09' EZ A 133. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD 134. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3055 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
hu 57 | hulladék: 57 |
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
99 | 100 | 101 | |
101 | |
|
|
102 | |
|
|
103 | |
|
|
[100,80] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ea 169 10 | eladod a 169. tárgyat 10 |
ve 152 4 | megveszed a 152. tárgyat 4 |
ve 14 40 | megveszed a 14. tárgyat 40 |
ve 133 100 | megveszed a 133. tárgyat 100 |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [101,102] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexből. " Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi őrsáncot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hayamu Oyabura. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nyu-shuriken. Lövedéked átfúrja a piromenyét testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a piromenyét bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szutykos remák. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 37 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 25 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megkarcolod a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvagdalod az élőholt mirg testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csatabárddal alaposan megvágod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod az élőholt mirg farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvagdalod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök jobb középső lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod az élőholt mirg testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csatabárddal megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontszablyával néhányszor megcsapod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
d 56 50 | eldobod az 56. tárgyat (50 darabot) |
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
(Továbbmész...) [100,100] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíbor szulfagor került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal megvagdalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolgatod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csatabárddal párszor kilyukasztod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvagdosod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a bíbor szulfagor. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 6 4 | mozogsz nyugatra, délre |
Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [99,102] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Csatabárddal többször mélyen végigmetszed az uzbány testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
ef 18 502 | energia fejlesztése 18 |
kt 174 1 | elkészíted a 174. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 15 | Szint: | 15 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 120 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 65/65 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 277/277 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 | Varázspont: | 84/66 | Pénz: | 345 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 20/11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
vágófegyverek: | 13/73 (+37%) | ütőfegyverek: | 21/17 (+7%) | dobófegyverek: | 12/39 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555) (80%) << szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyu-shuriken (#157) max. 1 db (5 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,102 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 656 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 13/23 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 18/0 (+34%) | 3. mászás: | 4/15 |
4. csapdakészítés: | 6/76 (+14%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 | 6. gyógyítás: | 41/25 (+32%) |
7. titkosírás: | 2/76 | 8. felderítés: | 6/87 (+24%) | 9. taumaturgia: | 13/44 (+12%) |
10. versengés: | 1/7 | 11. szörnyismeret: | 7/65 | 12. vadászat: | 1/23 |
13. bányászat: | 12/31 (+24%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 300 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 4, 9, 20, 244. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
mérgezett fegyver (119) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 338 TU szükséges.) |
Összsúly: 57.74 kg | Megterheltség: 144% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bakkura csizma (#96) | 3 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
1 | kaja (#2) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulakasza (#127) | |||
5 | mocsári penke (#148) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
7 | rézdarab (#70) | 9 | uzbány csőr (#169) | 4 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
84 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
9 | csuklyavirág (#133) | 4 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
2 | pirkit (#153) | 40 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
4 | vasérc (#152) | 10 | víz (#27) |
98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | |
99 | |
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|