86. forduló, 88. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 18. 9h:18'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 60. pontnál.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+28 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 7 11 9 t. energia kisütése: 7 11 9
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+9 taumaturgia.) [-9 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 71 71 71 mozogsz 71 71 71
Haladsz az ellenséges labirintusban. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [62. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar mágus. Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 27 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a varkaudar mágus testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem sikerült a varkaudar mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [63. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [64. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Valamilyen fegyver van nála. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy kis szobába érkezel. [65. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy ork sámán lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az ork sámán testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [66. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ork bérgyilász van előtted! (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó. Szereztél 1 csontszablyát. Eldobod az értéktelenné vált pattanóböde trófeát, és kinyersz egy alkalmas ork bérgyilász trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [67. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy vark. nekromanta lakik itt. (ld. enc.) Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a vark. nekromanta nyakát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Vaskarddal végigvágod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált troll ritualista trófeát, és kiszedsz egy vark. nekromanta trófeát. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 52 életpontot! A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [68. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kósza. (ld. enc.) Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 15 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar kósza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált ork bérgyilász trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar kósza trófeát. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 46 életpontot! Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [69. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Sorvadsz (-2 életerő). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [70. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [71. PONT.] Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. Valamilyen fegyver van nála. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 217 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[55 pontot használtál fel, van még 177.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 72 72 72 mozogsz 72 72 72
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [72. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ork bérgyilász. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az ork bérgyilász testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ork bérgyilász az. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az ork bérgyilász bal vállát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 arany. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 50 életpontot! Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 122.]

ek 302 5 t. energia kisütése: 302 5
Tudásod még nem elég érett a Mester megidézéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ek 116 80 t. energia kisütése: 116 80
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [71. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [73. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [74. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ork sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 6 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork sámán jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán nyakát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [75. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ork bérgyilász. Valamilyen fegyver van nála. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász bal lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász bal lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [76. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. nekromanta nyakát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [77. PONT.] Hamarosan egy varkaudar kószát pillantasz meg. Ismeretlen fegyvert szorongat. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar kósza jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+16 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Sorvadsz (-2 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [77. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kósza. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar kósza fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Sorvadsz (-2 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [77. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kószát veszel észre magad előtt. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [56 pontot használtál fel, van még 66.]

flh 14 23 felt. lőfegyver haszn. 14 a 23. tárggyal
Ok, FLH 14 23 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

tv 34 támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kf 20 22 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 22. tárggyal
Előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

kt 23 4 elkészíted a 23. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 mérgezett tüskét. IQ-d TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 62.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 60.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [77. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar kósza lakik itt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza bal oldalát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Egy széles, magas terembe érsz. [77. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kószát veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar kósza jobb lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a varkaudar kósza jobb lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [77. PONT.] Hamarosan egy varkaudar kószát pillantasz meg. Ismeretlen fegyvert szorongat. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [19 pontot használtál fel, van még 41.]

flh 14 131 felt. lőfegyver haszn. 14 a 131. tárggyal
Ok, FLH 14 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
Egy nagyobb terembe érkezel. [77. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kószát veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [77. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar kósza. Valamilyen fegyver van nála. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [77. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar kósza. Ismeretlen fegyvert szorongat. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 76. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 26.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 23.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 13.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Borzalmasan hamis! Nem törődve a látszólagos kudarccal, tovább gyakorolsz. [13 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Épületben vagy! Itt nem főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 225 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY)
Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

VARKAUDAR KÓSZA (347. SZÖRNY)
Néhány varkaudar a törzstől elszakadva, magányosan járja a vadont. Ezek a természetet kedvelő, az állatokkal szót értő varkaudarok ugyan nem gonoszak, de fajtársaikhoz hasonlóan, gondolkodás nélkül megtámadják a humanoid lényeket, igaz, más okból, mint a többi varkaudar - ők úgy gondolják, a földet meghódító kalandozók idővel a természet elpusztítói lesznek. Ezek a renegát varkaudarok képzettek bizonyos mértékig a mágia használatában is.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 13 (14) Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 221/64 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 222/4 Pénz: 73 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 26/9 Pszi pont: 61/19
Eddig összesen 616 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 637 TP-t kaptál. Jelenleg 139 459 TP-d van. A következő szinthez még 40 541 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, vark. nekromanta, ryuku légiós. A 81. fordulódban 609 arany került a bankszámládra. 609 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8/95 (+10%) vágófegyverek: 22/30 (+26%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 20/12 (+30%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -9.); tüske (#22) max. 2 db (10 -13.); ubuk tüske (#131) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 76. ponton

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 2. nyomkövetés: 20/104 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 9/89 (+9%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/67 8. felderítés: 3/1 9. szörnyidomítás: 3/108
10. teológia: 6/49 (+44%) 11. taumaturgia: 19/60 (+912%) 12. versengés: 1/39
13. zene: 1/16 (+16%) 14. szörnyismeret: 8/87 15. pszi: 8/89 (+33%)
16. zárnyitás: 7/108 17. vadászat: 1/23 18. bányászat: 11/47
19. főzés: 2/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Métely (#7000)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1 bakkura csizma ($96) $1 bőrsisak ($57) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78) 1 * rejtőköpeny (#277)
1 * sárga erőöv (#276) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 1 tankány karom (#237)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) $5 csontszablya ($64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
9 mérgezett tüske (#23) $3 orgyilkos tőr ($225) 1 * rövid kard (#171)
1 sallank nyíl (#129) 5 szögletes kő (#17) 31 * tüske (#22)
7 ubuk tüske (#131) $1 vas dobónyíl ($189) 6 vashegyű nyíl (#176)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 * ezüst karkötő ($158) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2) 1 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 65]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
3 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 36]
3 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 30]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 147]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
5 vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 84]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 36 álompor (#396) $2 antilopbőr ($48)
$1 bakkura bőr ($95) 1 berzerker tüske (#713) $1 bordacsont ($16)
1 csuklyavirág (#133) 7 drótszőr (#37) $1 evaporőr háj ($105)
9 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
3 grifftojás (#179) 12 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
1 ¤ kazmár gyökér (#205) $2 lapockacsont ($33) 55 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 12 + pirkit (#153) 2 rézdarab (#70)
11 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 2 smirglilevél (#29)
23 sünmedve tüske (#14) $2 szulfagor agyar ($677) $1 vadász tatu bőr ($15)
1 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) $4 varkaudar csont ($1113)
4 + vasérc (#152)

Összsúly: 74.07 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) $1 rinóbőr ($651)
75 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 gyenge méreg (#26) 2 kaja (#2) 31 tüske (#22)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 4 csontszablya (#64) 1 gyöngymangó (#135)
4 mérgezett tüske (#23) 2 ork csodaszer (#1228) 1 sámán erszény (#650)
1 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47
62
63
64
(46,63) az 53. labirintus bejárata, varkaudar mágus (#128), varkaudar kölyök (#685), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345), ork bérgyilász (#781), vark. nekromanta (#173), varkaudar kósza (#347), varkaudar (#64)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A kriosztázis (476. varázslat) ellen ezentúl kicsit nehezebb megdobni a mentődobást.
* - Változott néhány, a csodák kútjából megszerezhető tárgy:
1. Éjmágus tükre (1100): A hadiszerencse II. mellé felrakja az erőpajzs III. varázslatot is.
2, Augur varázskönyve (1097): A használatakor nem egy szopókövet pusztít el, hanem az összeset.
3. Baghar fétise (1098): Automatikusan használja a karakter, amikor Thargodan városba megy.
* - Változott a csodák kútja. Egyes események picit erősödtek, pl. több jellempontot ad, vagy magasabb szinteken több TP-t. Ugyanakkor erősen korlátoztuk a kapható pszipontot, max. 100 PP-t adhat egy használat. A nagyon ritka események közé bekerült, hogy egy védőkristályt (2240) kap a karakter.

Üzenet küldése a karakternek