86. forduló, 88. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. jan. 17. 16h:37'
EZ A 118. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
119. játékheted kezdete: jan. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [128,20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+9 életerő.)

kf 4 kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat
A jobb kezedbe veszed a botot. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

d 1230 eldobod az 1230. tárgyat
Elhajítasz 1 bruhatagnyelvet. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

d 2 10 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[127,21] A terep vált: bozótos területen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkéred az ásóját, hogy majd te ásol, ő csak pihenjen. Mikor egy fának dőlve elalszik, halkan odalopódzol és teljes erővel fejbe vágod. Látod, hogy ez többé nem fog felkelni! Sajnos a kemény törpefejen az ásó is kettétört. Elhajítod a hasznavehetetlen szerszámot. (+2 gonoszság.)
északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérfürdető magszim közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Oopssz, ez mellément! Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {KCC:} Ezt a támadást elhibáztad! A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [126,21] A bozótost dombság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy Tguarkhan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a fickóval: nem áll módodban segíteni neki. A kis gnóm nagyon megszeppen, és könyörögni kezd, hogy legalább vigyázz a gépezetére, amíg ő elmegy keríteni valami megfelelő alkatrészt. Bár az első pillanatban nem akarsz ráállni a dologra, de mégis megígéred neki. Amint a naiv gnóm eltávolodik, nekiállsz valami használhatót kiszerelni a masinájából. Semmi hasznos, csak egy vacak rézdarab, ami első pillantásra jónak tűnik. A többit bosszúból szétvered. Unott képpel indulsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rézdarabot.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt törpe bányát. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a botot a másikra támadsz. {KCC:} Ezt a támadást elhibáztad! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) {KCC:} Bottal csak érinted a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (ütőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

[66 pontot használtál fel, van még 191.]

kt 6 elkészíted a 6. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kőkést. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [3 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 mozogsz keletre
[127,21] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 176.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rövid íjat. (ld. enc.) 87 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

f 103 kísérletezel a 103. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 156.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[128,21] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] Látsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy arató csattanat. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra ugrasz. {KCC:} Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [129,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Meglengetve a botot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Bottal súrolod az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {KCC:} Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+20 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+18 életerő.) Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 86 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RÖVID ÍJ (107. TÁRGY)
Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 87. fordulód.

Erő: 27 Szint: 15 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 17 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 217/172 Jellem: gonosz (134) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (18) Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 390 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 87 TP-t kaptál. Jelenleg 96 833 TP-d van. A következő szinthez még 23 167 TP szükséges. Trófeáid: földsárkány, kardszárnyú pocok, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19 ütőfegyverek: 1 (+1) lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 16

129,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 11 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 29 5. versengés: 1 6. harcművészetek: 19
7. szörnyismeret: 1 8. zárnyitás: 1 9. vadászat: 12
10. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot, csak egyszer), dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714) 3 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
4 * bot (#4) 1 csontkés (#11) 4 dárda (#10)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 vadászkés (#1264)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 19 kaja (#2)
1 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 39]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34]
3 vizestömlő (#3) [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 44]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$3 bordacsont ($16) $2 evaporőr háj ($105) 3 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
$1 magszim bél ($103) 5 mákrózsa virág (#56) 12 óndarab (#85)
19 pirkit (#153) 27 rézdarab (#70) 1 smaragdkő (#678)
3 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151) 6 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 65.45 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 106 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bruhatagnyelv (#1230) 13 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bot (#4) 1 kőkés (#6) 5 mákrózsa virág (#56)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

125 126 127 128 129 130
19
20
21
22
(126,21) olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 47. jellempróba, törpe bánya (#435), rőtmanó berzerker (#369)
(127,21) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 24. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(128,21) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, arató csattanat (#144)
(129,21) Leah oltár, 21. jellempróba, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek