86. forduló, 88. forduló, Ezüstfarkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 16. 9h:10'
EZ A 777. JÁTÉKHETED, 87. FORDULÓD
778. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5957
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTFARKAS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah tanítványa. Egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy varkaudar bajnok trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Elenios kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy tirik-hun medált és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ryuku futárbérenc trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Jobb kezében egy vaskardot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy tintacsiga! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Anastasius. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon újból találkozol Anastasiussal. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon megintcsak találkozol Anastasiussal. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű mutáns nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy bátorság medálját, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy jegygyűrűt, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy mágusköpenyt, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy párducbőr övtáskát, egy ryuku futárcsizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tépett lobogót, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy zinthurgirtó éremet és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy aranyfecske trófea, egy ében hadúr trófea és egy lidérckirály trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Zúzmara. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked.
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, kék szemű, bajuszos gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. topázát, egy q. ölő éremet, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy tirik-hun medált, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy vassisakot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy varkaudar hírnök trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Mélyen gondolataiba mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. {max. életpontja: 387.} Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Clain Lythawks. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon ismét összefutsz Anastasiussal. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon megintcsak összeakadsz Anastasiussal. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah tanítványa. Egy ezüst nyakláncot, egy igazgy. fülbevalót, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy nómenklatúra trófea, egy földsárkány trófea és egy varkaudar bajnok trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy nektoraf. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon ismét találkozol Clain Lythawksszal. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Gkar, amikor összefutottatok, adott neked 6 fokhagymát (ld. enc.), egy réz masszariasztót (ld. enc.) és 2000 aranyat. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál. Minden varázserőd visszatért. (+21 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 1168. hetének nyerőszámai: 10, 18, 9. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 252.]

m 8 mozogsz északra
[72,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 255 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy sötét folyosó végében állsz, a másik végén némi fény pislákolására leszel figyelmes. A mellékjáratokat figyelmen kívül hagyva egyenesen indulsz, míg nyilvánvalóvá nem válik számodra, hogy zsákutcába kerültél. Visszasétálsz az első elágazásig, majd abba az irányba folytatod utad. Hamarosan újra lezárt falba botlasz. Miután következő próbálkozásaid sem koronázza siker, kedveszegetten visszasétálsz a kiindulási pontra. 255 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, kék szemű elf férfival. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp pár sáfránykövet tesz az övén fityegő kis zsákba. Vajon hogyan kerülhettek a kezébe ilyen hirtelen a sáfránykövek, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Sheran felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy igazgy. fülbevalót, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy borzalmas varkaudar trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy renegát törpe trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy törpemammut. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gilbor Elran. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kaktusztüskét. [41 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 57 1 megveszed az 57. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrsisakot. 7 aranyat fizettél. (ld. enc.) Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 51 1 megveszed az 51. tárgyat 1
Vásároltál 1 bőrpáncélt. 7 aranyat fizettél. (ld. enc.) Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 83 10 megveszed a 83. tárgyat 10
Vásároltál 10 ragasztót. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

ve 223 1 megveszed a 223. tárgyat 1
Vásároltál 1 smaragd védőgyűrűt. 450 aranyat fizettél. (ld. enc.) Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sárkánytanyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy orgyilkos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos jobb vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összefutsz Gkar. Elenios bíborosa. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy kreiton fókuszt, egy mentát karkötőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy szirén köpenyét visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [16 pontot használtál fel, van még 195.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 160.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 125.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[75,58] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bíbor szulfagor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a bíbor szulfagor néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ.

(Továbbmész...) [76,57] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

(Továbbmész...) [77,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy mélységi grittang. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran templomot. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 99.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[78,56] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran templom van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [79,56] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kincsesbánya: 38 mérföld északkeletre. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight püspöke. Egy beholderfej medált, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy réztornyot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudarölő éremet, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {védettsége: 59 szúró, 59 vágó, 59 ütő ellen.} Érzékeled auráját: semleges jellemű.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Wargpini Rudolf. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [80,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Találsz egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

[24 pontot használtál fel, van még 75.]

m 1 mozogsz északkeletre
[81,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 67.]

v 21 3 elmormolod a 21. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 3 kaja. [-9 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. A törzsi indulót gyakorlod, és tökéletesen sikerül! A környék imádkozó sáskái mind vigyázzban állnak. Ez jól esett! (+26 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork sámán.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 5 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 27.]

* 4. BP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 27.]

* 5. BP: ef 2 502 0 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 13.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 28, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 228 pontot. A következő körben tehát 241 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

BŐRSISAK (57. TÁRGY)
Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged.

BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

SMARAGD VÉDŐGYŰRŰ (223. TÁRGY)
Ez az aranygyűrű, közepén egy csillogó smaragdszilánkkal, mágikus erővel bír. Amíg hordod, mágikus aurát von köréd, ezáltal kettőt adva a védekezésedhez és a szerencsédhez. Ahhoz, hogy felvedd, a KF 223 parancsot kell kiadnod.

VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

KARAKTERLAP

Ezüstfarkas, egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia ministránsa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 87. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 15 Merészség: 7/3 Magasság: 177 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 96 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 Életpont: 225/215 Jellem: jó (73) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 202/168 Pénz: 1712 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 10/1 Pszi pont: 7/0
Eddig összesen 323 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 530 TP-t kaptál. Jelenleg 90 819 TP-d van. A következő szinthez még 29 181 TP szükséges. Trófeáid: pordémon, nukleáris cickány, arató csattanat. A 66. fordulódban 5383 arany került a bankszámládra. 5867 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/3 ütőfegyverek: 17/70 (+16%) lőfegyverek: 7/94
dobófegyverek: 5/16

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
81,55 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 158 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17/97 2. nyomkövetés: 3/94 3. mászás: 1/109
4. csapdakészítés: 10/101 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 9/76
7. titkosírás: 1/0 8. felderítés: 1/19 9. szörnyidomítás: 2/0
10. teológia: 5/23 (+4%) 11. taumaturgia: 21/51 (+3%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 7/58 (+27%) 14. zene: 8/95 (+33%) 15. szörnyismeret: 3/0
16. pszi: 1/90 (+6%) 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 12/22
19. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 7. fajúaknak
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
concerto grosso (308)
harci mágia (334)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
a zene ereje (396)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 751 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
841 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 kaktusztüske (#114)
1 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 bőrsisak (#57) 2 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 10 ragasztó (#83) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
3 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82
54
55
56
57
58
59
60
61
(72,59) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), smaragdgólem (#417), Gilbor Elran (4603. kalandozó)
(73,59) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131), Gkar (3064. kalandozó)
(75,58) bíbor szulfagor (#358), Elenios oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86)
(76,57) uzbány (#102), Raia oltár, 34. jellempróba
(77,56) mélységi grittang (#103), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155)
(78,56) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(79,56) nekrofun (#173), Fairlight oltár, Wargpini Rudolf (5008. kalandozó)
(80,56) mély kút (#93), Raia oltár
(81,55) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek