Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 12. 12h:02' EZ A 833. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 834. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3341 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
go 31 | gonoszkodsz: 31 |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a törpemammut agyarával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A törpemammut rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Nincs időd félrehajolni. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Megmarkolva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával párszor súrolva eltalálod a liumbe egyik csápját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszablyával végigvagdosod a liumbe testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
kt 108 6 | elkészíted a 108. tárgyat (6 darabot) |
flh 12 107 | felt. lőfegyver haszn. 12 a 107. tárggyal |
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agglomerátor jobb oldalát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Az agglomerátor kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agglomerátor testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [25,7] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriáspók. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször eltalálod az óriáspók testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
al 16 133 99 | áldozol: a 16. tárgyat a 133. tárgyat a 99. tárgyat |
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [23,8] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Észreveszel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szeppent rákfatty. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [22,8] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kut 10 | kutatsz 10 pontért |
gyk 64 40 | gyakorolsz a 64. tárggyal 40 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY) Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony. |
KOPONYA SZIMBÓLUM (139. TÁRGY) Leah követőinek szimbóluma egy rézlapra festett fehér, vigyorgó koponya képe. Hosszú vasláncon lóg, amely segítségével a nyakadba akaszthatod. Érintése nagyon hideg, mintha egy jégcsapot fognál... Amíg viseled, néggyel jobb a hideg és haláltámadások elleni védettséged. A koponya szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
Erő: | 19 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 20 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 181/181 | Jellem: | gonosz (7) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 199 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17 | szúrófegyverek: | 1 | vágófegyverek: | 6 (+1) |
ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) (140%) << orgyilkos tőr (#225) (150%) << bot (#4) (160%) |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
82,62 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 132 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. csapdakészítés: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 39 | 6. felderítés: | 4 |
7. harcművészetek: | 13 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 2 |
10. vadászat: | 13 | 11. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 10 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
sünmedve (#33), kőszáli disznó (#34), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Khayness Dieur (#3775), technokolin (#50), emberevő (#119), Leah hívők (#991), xirnox (#122), fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71) |
Összsúly: 49.02 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
6 | madártoll (#112) | 5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | koponya szimbólum (#139) | 4 | nyílvessző (#108) | 3 | rákfatty váladék (#333) |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|