Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 20. 9h:10' EZ A 171. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD 172. játékheted kezdete: okt. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
tv | támadó/véd. varázslat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ek 6 | t. energia kisütése: 6 |
ek 116 80 1 | t. energia kisütése: 116 80 1 |
av 13 | alakváltás 13 |
lm 77 77 77 | mozogsz 77 77 77 |
Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kósza bal lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kósza testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar kósza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 14 életpontot vesztettél. Vaskarddal párszor kilyukasztod a varkaudar kósza testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a varkaudar kósza fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}
tv 31 | támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot |
flh 14 23 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 23. tárggyal |
lm 78 78 | mozogsz 78 78 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a Poomr Ko fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a Poomr Ko jobb karját. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a Poomr Ko jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A Poomr Ko megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Poomr Ko bal karját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a Poomr Ko fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Poomr Ko gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Poomr Ko összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar szimbólum (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis ryuku légiós trófeát, és kinyersz egy alkalmas Poomr Ko trófeát. 1 581 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}
flh 14 131 | felt. lőfegyver haszn. 14 a 131. tárggyal |
lm 78 78 78 | mozogsz 78 78 78 |
lm 58 57 55 | mozogsz 58 57 55 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta jobb vállát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta jobb karját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vark. nekromanta testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a vark. nekromanta fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Vaskarddal megvágod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
lm 53 47 50 | mozogsz 53 47 50 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a vark. nekromanta jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar nyakát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 6 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az ork sámán bibircsókos orrát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az ork sámán jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sámán erszény. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
MOLEKULAÁTRENDEZÉS (74. PSZI KÉPESSÉG) Egy-egy fémet tartalmazó anyag, érc molekuláinak, atomjainak, sőt atomszerkezetének átrendezése nem lehetetlen feladat egy fejlett pszi szakértő számára. 5 TVP és 10 pszi pont elköltésével képes vagy egy-egy fém vagy ércdarabot másikká alakítani. Természetesen nem minden érc állítható így elő minden ércből. Ónt csak rézből, vasat csak ónból lehet készíteni. Egyéb átalakítások nem ismertek, de a kísérletezés esetleg újabb eredményekhez vezet. A P 74 <érc> parancs kiadásával megpróbálod <érc>-et előállítani a nálad levő anyagokból. A fentiekből nyilvánvaló például, hogy egy P 74 85 csak akkor lesz sikeres, ha van a birtokodban réz. Ha felfedezel valamilyen új fémet, ásványt, érdemes kísérletezni, hátha elő tudod állítani valamilyen más ércből. Megadhatsz, egy 3., mennyiségi parancsot is. Vigyázz, a képesség ilyenkor 10x annyi pszi pont lesz, mint amennyi a 3. paraméter volt (akkor is, ha esetleg nincs nálad elegendő komponens.) |
GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY) Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak. |
POOMR KO (957. ELLENFÉL) Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki. Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük... |
VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY) Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened. |
CSONTPÁLCA (329. TÁRGY) A csontpálca egy speciális, művészien faragott bot, amely komoly varázshatalommal bír egy megfelelően képzett varkaudar mágus kezében. Ha te megszerzel egy ilyet, a varázsszó híján legfeljebb ütőfegyvernek használhatod, de annak nagyon hatékonyan: a csontpálca alapsebzése fixen 22 életpont (persze ezt az ellenfél védekezése ugyanúgy csökkenti, mint más fegyvereknél). A vékony fegyver eme iszonyatos sebzését természetesen a belőle használatkor kiáramló mágikus energia adja. Ez egyben azt is jelenti, hogy a csontpálca helyes használatához legalább 5-ös taumaturgia szakértelem szükséges (egyébként a pálca felrobbanhatna a kezedben). Mivel a csontpálca tölteteinek száma korlátozott, ezért minden harc után, amikor a csontpálcát használtad, van 20% esély, hogy a csontpálca elveszti mágikus töltését. Ilyenkor a hasznavehetetlenné vált pálcát automatikusan eldobod. |
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY) Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára. [Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
VARKAUDAR ÉKKŐ (2168. TÁRGY) Ez az apró kis ékkő, ami kitűzőként tudsz feltűzni a ruhádra (nem foglalja a helyet más kitűzőid elől) a varkaudarok sámánjainak kreálmánya. Viselőjét, amint az harcba bocsátkozik, félelmetes dühvel tölti el, így az berserkerként veti magát a csatába. Szerencsére te nem vagy varkaudar, ezért rád kisebb hatással van az ékkő. Eggyel növeli a támadásodat és a sebzésedet, de eggyel csökkenti a védettségedet. Nem fogod másnak odaadni. |
A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY) A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel. |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
KARBIN PLAZMA (199. TÁRGY) A karbin agyplazmájára kivágása után azonnal rá kell csöpögtetned 3 csepp spirituszt, mert különben nagyon gyorsan megromlik. A tartósított (és igen undorító) massza egyenlőre teljesen hasznavehetetlen lomnak tűnik. |
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY) Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik. |
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY) Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel. |
Erő: | 13 (14) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 17 (18) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 20 (23) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 39/39 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 221/183 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 23 (25) | Varázspont: | 222/8 | Pénz: | 73 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 69/36 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 8/95 | vágófegyverek: | 22/50 (+20%) | ütőfegyverek: | 3/32 |
lőfegyverek: | 20/28 (+16%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -9.); tüske (#22) max. 2 db (10 -13.); ubuk tüske (#131) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 50. ponton |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/59 | 2. nyomkövetés: | 20/104 | 3. mászás: | 3/52 |
4. csapdakészítés: | 9/98 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 3/37 | 6. gyógyítás: | 16/48 |
7. titkosírás: | 2/67 | 8. felderítés: | 3/1 | 9. szörnyidomítás: | 3/108 |
10. teológia: | 6/55 (+6%) | 11. taumaturgia: | 10/68 (-892%) | 12. versengés: | 1/39 |
13. zene: | 1/16 | 14. szörnyismeret: | 8/87 | 15. pszi: | 9/0 (+11%) |
16. zárnyitás: | 8/13 (+5%) | 17. vadászat: | 1/23 | 18. bányászat: | 11/47 |
19. főzés: | 2/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
Métely (#7000) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
izomernyesztés (#33) | >> | troll ritualista (#365) | lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | tüskepajzs (#30) | >> | troll ritualista (#365) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | Métely (#7000) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve) |
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű! |
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.) |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
$3 | orgyilkos tőr ($225) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
$5 | csontszablya ($64) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | ||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 5 | szögletes kő (#17) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 5 | mérgezett tüske (#23) | |||
1 | sallank nyíl (#129) | 20 | * | tüske (#22) | 7 | ubuk tüske (#131) | ||
6 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
$1 | vas dobónyíl ($189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | láncing (#222) | ||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | rejtőköpeny (#277) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | sárga erőöv (#276) | ||||||
Csizmák | ||||||||
$1 | bakkura csizma ($96) | 1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | * | ezüst karkötő ($158) | 1 | * | réz papi karkötő (#307) | |||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0) | ||||||||
1 | varkaudar ékkő (#2168) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
7 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 65] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 36] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 30] | ||||||
9 | sullár hólyag (#168) | [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 147] | ||||||
8 | uzbány csőr (#169) | [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 94 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 16 csepp ragasztó (#83), fér még: 84] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | fülemüle síp (#1576) | ||
1 | furulya (#233) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
3 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 10 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
$1 | acélpengőke ($231) | 36 | álompor (#396) | $2 | antilopbőr ($48) | |||
$1 | bakkura bőr ($95) | 1 | berzerker tüske (#713) | $1 | bordacsont ($16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 27 | drótszőr (#37) | $1 | evaporőr háj ($105) | |||
9 | fekete gyöngy (#99) | 2 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
8 | grifftojás (#179) | 12 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaktusztüske (#114) | |||
3 | karbin plazma (#199) | 1 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | $2 | lapockacsont ($33) | ||
55 | madártoll (#112) | 4 | magszim bél (#103) | 4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 12 | + | pirkit (#153) | ||
3 | purifikátor háj (#269) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rézdarab (#70) | |||
11 | sallank karom (#128) | 3 | sámán erszény (#650) | 2 | smirglilevél (#29) | |||
23 | sünmedve tüske (#14) | $2 | szulfagor agyar ($677) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | $1 | vadász tatu bőr ($15) | 1 | + | vapár ág (#110) | ||
16 | varányszem (#30) | $4 | varkaudar csont ($1113) | 4 | + | vasérc (#152) | ||
3 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 80.25 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 23 | drótszőr (#37) | 1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 1 | Morgan kristálya (#659) | $1 | rinóbőr ($651) | 75 | sallank karom (#128) | 1 | sámán erszény (#650) | $2 | szulfagor agyar ($677) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 4 | mérgezett tüske (#23) | 11 | tüske (#22) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csontpálca (#329) | 20 | drótszőr (#37) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 5 | grifftojás (#179) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 8 | ork csodaszer (#1228) | 3 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | remák szív (#264) | 1 | sámán erszény (#650) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | trikornis szarv (#198) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar ékkő (#2168) | 1 | varkaudar szimbólum (#1528) | 3 | xirnox szív (#213) |
45 | 46 | 47 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|