87. forduló, 89. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 13h:07'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: máj. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,79] koordinátán.
A táborozás 5. napján összefutsz egy vörös, göndör hajú, kék szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy Ayagira Tanaka trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ifj. Sauron Junior. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 5. napon összefutsz egy vörös, tüsi hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy tankány karmot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy halálmadár trófea és egy sullár trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mammouth a Hóhányó. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon összefutsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy ongóliant trófea és egy bunthar trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 5. napon találkozol egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Fairlight hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gilgarat. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy sötét kámzsát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy süvítő rája trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alberto Margento. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 5. napon találkozol egy szőke, tüsi hajú, barna szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia hittérítője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy bunthar trófea, egy ekharion bébi trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Geldor Mortalis. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 5. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű drow férfival. Bőre teljesen fehér! Leah főpap-jelöltje. Egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg nagymester trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Faithful Tanthalas. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összeismerkedtek. Az ő neve Aradnia. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 105 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 273 7 406 t. energia kisütése: 273 7 406
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

bb 2 20 beraksz a bankba a 2. tárgyat (20 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

bb 131 694 237 beraksz a bankba a 131. tárgyat (694 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 31 ubuk tüskét. Beraksz a bank széfjébe 1 ryuku kopját. Beraksz a bank széfjébe 1 tankány karmot. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 234.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 199.]

vtn 224 varázslat tanulás: a 224. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: a munka gyümölcse. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 164.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[98,78] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nektoraf került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nektoraf testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nektoraf jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nektoraf testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a nektoraf bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,78] A bozótost dombság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty páncélos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szeppent rákfatty bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöföd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a szeppent rákfatty nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rőtmanó berzerker közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker jobb karját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó berzerker száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,78] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vadász tatu közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel végigmetszed a vadász tatu testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a vadász tatu testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). Elteszed. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[95,79] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).

(Továbbmész...) [94,79] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vadász tatu közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a vadász tatu megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,78] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy rájanyék. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 104.]

m 1 1 7 mozogsz északkeletre, északkeletre, északnyugatra
[94,77] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az uzbány testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,76] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Penelopé Morphilia lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy garokk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a garokk testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +67 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Gragath-tal. Sheran főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [94,75] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Észreveszel egy tűzbokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chardonnay előtt. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy uzbány. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az uzbány nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Perbittel. Egy bíbor erőövet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy orgyilkos trófea, egy ork sámán trófea és egy törpemammut trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Nathalia. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy élőholt quwarg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 74.]

tps 30 TVP spórolása: 30 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 30 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [30 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] A befejezéshez még 746 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [0 pontot használtál fel, van még 4.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 1, 14.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 259 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia szakértelem x 2 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 18 (25) Szint: 12 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 27 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 15 Életpont: 171/160 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 5
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 319/32 Pénz: 1014 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 35/13 EFejl: 18
Eddig összesen 251 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2937 TP-t kaptál. Jelenleg 25472 TP-d van. A következő szinthez még 7528 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, purifikátor, nukleáris cickány. A 85. fordulódban 8087 arany került a bankszámládra. 8127 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/2 szúrófegyverek: 18/79 (+44%) vágófegyverek: 1/26 (+26%)
ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: 11/75 (+40%) dobófegyverek: 3/87

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << kőkés (#6) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); nyílpuska lövedék (#547) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 (+20%) 2. nyomkövetés: 26/7 (+64%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 5/38 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/39
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 2/14 (+13%) 11. taumaturgia: 12/8 (+77%) 12. versengés: 6/79
13. szörnyismeret: 4/82 (+18%) 14. vadászat: 9/35 15. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
125 arany (#50) 2 gyíkfű (#201) 1 gyógykenőcs (#313)
22 kaja (#2) 5 nyílpuska lövedék (#547) 1 ryuku kopja (#694)
1 tankány karom (#237) 31 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
1 monstrum vállvédő (#1577) 3 ugh méreg (#166) 2 uzbány csőr (#169)
2 vadász tatu bőr (#15) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,78) márványtorony (#175), Tharr oltár, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(94,75) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 34. jellempróba, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, uzbányok (#102), manaelementál (#290), Perbit (1734. kalandozó), Nathalia (1813. kalandozó)
(94,77) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(94,79) egy ismeretlen isten rúnaköve, Elenios oltár, művészi porolit (#720), ragyás burástya (#111), vadász tatu (#10)
(95,76) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokkok (#73), manaelementál (#290), Gragath (1474. kalandozó)
(95,79) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Sheran oltár, 49. jellempróba
(96,78) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), tetemember (#123), vadász tatu (#10)
(97,78) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), 35. jellempróba, szeppent rákfatty (#186), rőtmanó berzerker (#369)
(98,78) tetemember (#123), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 42. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), nektoraf (#355)
(99,79) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)

Üzenet küldése a karakternek