87. forduló, 89. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. dec. 31. 12h:28'
EZ A 849. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
850. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LEX HUNTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,18] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ork bérgyilász nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 250.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[98,18] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm fejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a sötét gnóm bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.).

(Továbbmész...) [99,19] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összefutsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[18 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 72 1 eladod a 72. tárgyat 1
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 65 3 eladod a 65. tárgyat 3
Eladtál 3 szöges páncélt. 72 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 126 1 eladod a 126. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 64 1 eladod a 64. tárgyat 1
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ea 16 1 eladod a 16. tárgyat 1
Eladtál 1 bordacsontot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a sötét gnóm testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Van itt egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 224.]

be 52 bemész az 52. titkos labirintusba
Éjszaka közelíted meg a helytartói palotát. Félelmetes ügyességednek köszönhető, hogy észrevétlenül el tudsz suhanni az őrök mellett! És már a főkapunál is vagy. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, egyből körülkémlelsz, hogy nem vett-e észre valaki - de nem. [5 pontot használtál fel, van még 219.]

lm 6 9 11 mozogsz 6 9 11
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr bal lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a palotaőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy palotaőr az. Fegyvere egy bronzpenge. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával végigmetszed a palotaőr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot.
[20 pontot használtál fel, van még 199.]

lm 13 16 18 mozogsz 13 16 18
Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc (ld. enc.), 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a palotaőr testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a palotaőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr bal vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a palotaőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 169.]

lm 23 21 20 mozogsz 23 21 20
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr jobb lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a palotaőr jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Hirtelen egy vadászkutyát veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadászkutya jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kilukasztod a vadászkutya jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT]
[24 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 16 12 10 mozogsz 16 12 10
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[36 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 7 8 9 mozogsz 7 8 9
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a palotaőr nyakát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kilukasztod a palotaőr jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a palotaőr nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT]
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT]
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT]
[36 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 14 16 18 mozogsz 14 16 18
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT]
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT]
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
[36 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 27 25 26 mozogsz 27 25 26
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT]
Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a palotaőr testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kilukasztod a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a palotaőr nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot.
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
[24 pontot használtál fel, van még 13.]

lm 31 35 28 mozogsz 31 35 28
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az udvari mágus fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával alaposan megvágod az udvari mágus jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadászkutya az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadászkutya izmos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadászkutya testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadászkutya jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elit palotaőr. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az elit palotaőr testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elit palotaőr testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az elit palotaőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az elit palotaőr sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt (ld. enc.), 1 bronzsisakot és 1 bronzpajzsot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 27 20 16 mozogsz 27 20 16
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 14 10 1 mozogsz 14 10 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. A szervezetedet méreg pusztítja (-6 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 227 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYLÁNC (191. TÁRGY)
Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

BRONZPAJZS (89. TÁRGY)
Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 88. fordulód.

Erő: 15 Szint: 16 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 27 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 Életpont: 244/207 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 5
Szerencse: 24 Varázspont: 128/27 Pénz: 352 arany Kép. pont: 13
Eddig összesen 606 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 879 TP-t kaptál. Jelenleg 130 938 TP-d van. A következő szinthez még 49 062 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, arató csattanat, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 15 (+1) ütőfegyverek: 19 dobófegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); bumeráng (#249) (7 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,19 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 31. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 7
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 22
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 7 11. szörnyismeret: 6 12. vadászat: 5
13. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sörényes ubuk (#89) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), nukleáris cickány (#155)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> vadász tatu (#10) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 52. labirintus (98,19). Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

Összsúly: 77.38 kg Megterheltség: 154%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36)
3 szöges páncél (#65) 1 ubuk dobónyíl (#138) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
112 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 2 bőrpáncél (#51)
1 bot (#4) 1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90)
2 bronzpenge (#126) 1 bronzsisak (#88) 4 csontszablya (#64)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 smaragd kulcs (#241)
6 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100
17
18
19
20
(97,18) a 47. labirintus bejárata, sötét kastplom (#566)
(98,18) sötét gnóm (#132), fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(98,19) sötét gnóm (#132), helytartói hivatal (#563), bank (#564), az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433), palotaőr (#134), vadászkutya (#143), udvari mágus (#142), elit palotaőr (#133)
(99,19) útonálló (#130), fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek