91. forduló, 93. forduló, Bélabá' összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. ápr. 16. 11h:09'
EZ A 965. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
966. játékheted kezdete: ápr. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1261
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BÉLABÁ' KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,46] koordinátán.
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Ancsapancsa. Ancsapancsa vezetésével elindultok felderíteni a palotát. Az épület még nagyobb mint vártátok, mérete lentről nézve vetekszik a felhők nagyságával. Leginkább azonban nem is ez, hanem az alakja döbbent meg benneteket. Nehezen akartok hinni a szemeteknek, de be kell látnotok, hogy ez egy óriási, repülő teknős. Azt ugyan nem tudjátok megállapítani, hogy valódi teknős-e, de biztosan egy teknős alakú valami. Elképesztő. Miután kinézelődtétek magatokat, el kell indulnotok felfelé. Nincs túl magasan, legalábbis kalandozó mércével nézve, csupán húsz troll magasra kell feldobnotok a kötélre erősített mászókampókat. Előveszed a mászókampót, megforgatod a fejed fölött és magasra hajítod. Remek dobás, nagy ívben magasra repül, majd odafönt megakad valamiben. Megrángatod a kötelet, hogy ellenőrizd, elbírja-e a súlyodat, majd elindulsz rajta felfelé. Felmásztok a kötélen, lassacskán szédítően magasra juttok. A szél is feltámad, így aztán néha annyira himbálóztok, hogy attól lehet félni, össze is akadtok. De kitartó mászással feljuttok a palotáig, amelynek alapja közelről nézve is egy teknős páncéljára hasonlít. A kampók a páncél szelvényeibe akadtak bele. Innen kiszeditek és még egy hajításra van szükségetek, hogy elérjétek vele a teknős hátán álló díszes épületegyüttest. Újra dobtok, majd a kötelekbe kapaszkodva másztok tovább. A palotát övező, fából faragott kerítéshez értek, mely mögött egy a zöld mindenféle árnyalataiban pompázó kertet láthattok. A kertből ekkor sikoly hallatszik, majd egy apró, tarka ruhás hölgyet vesztek észre, aki érthetetlen nyelven visítozik. Úgy tűnik, felfedeztek benneteket. A hölgy védelmére egy nagybajuszú, talpig vértbe öltözött alak rohan elő a fák közül!
Ancsapancsával közösen harcoltok majd. Egy ryuku szamuráj az ellenfeletek!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+4% tau] Ancsapancsa gyorsan felrak egy fizikai pajzs II varázslatot. Ancsapancsa felhúz egy ongóliant tombolás varázslatot.
Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Ancsapancsa egy fekete energia varázslatot dob az ellenfélre. 1789 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. Ancsapancsa egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy istenítélet varázslatot. 2336 életpontot sebzett. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 123 életpontot vesztettél.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, kábító nyilacskát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a ryuku szamuráj testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-12 támadás, -12 védekezés.)
Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel párszor súrolva eltalálod a ryuku szamuráj bal oldalát. (4 támadással 299 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a ryuku szamuráj bal karját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Fadabama hasítójával Ancsapancsa megvagdalja a ryuku szamuráj fejét. (2 támadással 755 életpontot sebezve.) Ancsapancsa támadó varázslatot alkalmaz, méghozzá egy méregfelhő III varázst. [ryuku szamuráj:] 353 életpontot sebzett. Az ellenfél rosszul lesz. 373 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-30 támadás). Csapolóval Ancsapancsa megkarcolja a ryuku szamuráj testét. (1 támadással 268 életpontot sebezve.) Ancsapancsa egy vérfürdő varázslatot hoz létre. [ryuku szamuráj:] 665 életpontot sebzett.
655 életpontot vesztettél. Ömleni kezd a véred, szinte megállíthatatlanul távozik testedből az éltető erő. A ryuku szamuráj egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (2 támadástól 281 életpontot vesztesz.) Félig lebénul a bal oldalad az ütéstől. 281 életpontot vesztettél. A ryuku szamuráj egyetlen ütésbe koncentrálja minden erejét, és bezúzza a koponyádat. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) A ryuku szamuráj még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 696 tapasztalati pontot kaptál. A szörnyet te fogod átkutatni. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hakama. {Csatastatisztika; sebzés: 493, sebződés: 2010, gyógyulás: 0, összesen: -2010 ÉP, összes sebzés: 6659, összes sebződés: 2060}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+1669 életerő.) A kertből több kivezető utat is láttok, de a legígéretesebbnek egy felfelé vezető lépcső tűnik, amely biztosan a palota belsejébe vezet. Felrohantok a lépcsőn, ahol azonban kellemetlen meglepetésben van részetek. Egy csapat ryuku fegyveres vár rátok a lépcső tetején, és nem tűnnek túl barátságosnak.
Ancsapancsával kiegészítve egymást közösen küzdötök. Egy ryuku sorkatona lesz az ellenfél!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+4% tau] Ancsapancsa elmormol egy fizikai pajzs II varázslatot. Ancsapancsa ongóliant tombolás létrehozásához szükséges szavakat mormol. A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára.
Tüzet lehelsz az ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ancsapancsa mélyen koncentrálva megidéz egy fekete energia varázslatot, majd az ellenfélre küldi. 1613 életpontot sebzett. Az ellenfél védettsége csökken. Ancsapancsa egy istenítélet varázslattal köszönti a másikat. 3688 életpontot sebzett. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. 182 életpontot vesztettél. Ideje félteni az irhádat, inkább futásnak indulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 187, gyógyulás: 0, összesen: -187 ÉP, összes sebzés: 9961, összes sebződés: 849}


Megvárod, míg a csapat végez az ellenséggel, majd újra csatlakozol hozzájuk. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+555 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. A katonákat legyőzve már érzitek hogy jó úton jártok, ahol ekkora őrség van, ott biztosan értékes dolgokat tartanak. Rohantok tovább, majd egy pillanatra megtorpantok a fölétek tornyosuló épület előtt. Egy nagyon díszes, faragásokkal és ragyogó színekkel ékített, több emeletes torony áll előttetek, lentről nem látszott, hogy az óriási teknős hátán még ilyen magas épület állna. A toronyba egy szépen lakozott, kétszárnyú ajtón keresztül juttok be. Egy mozaikpadlós csarnokba értek, körben a falakat szobrok és festmények díszítik. De nincs időtök gyönyörködni, mert máris két marcona, talpig felfegyverzett, ráadásul igen veszedelmesnek tűnő ryuku harcos ront rátok!
Egyedül kell kiállnod a rád támadó császári gárdista ellen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+4% tau]
Tüzet köpsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nagyobb pajzszúzás varázslat. 864 életpontot vesztettél. Neked annyi! {Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 869, gyógyulás: 0, összesen: -869 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+500 életerő.)
Miután véget ér a csata, újra csatlakozol a csapathoz. A hosszú évek során kifejlődött, csalhatatlan kalandozóösztönötök vezet tovább bennetek a kincsek felé. A torony belsejében, felfelé tekergő lépcsőn trappoltok fel egyre magasabbra. A fordulókban elhelyezett ablakokon kinézve elképesztő látvány tárul elétek, látjátok a díszes palotát, körben a kertet, a felhőket, valamint száz mérföldnyi távolságban végig a vidéket.
A torony tetején egy kis terasz áll, melynek egyik végében egy törhetetlen vortex ajtó látható, biztosan sok értékes dolog lehet mögötte. Mivel törhetetlennek tűnik, a zárja pedig felettébb erős és bonyolult, kinyitásához mindenképpen nagy szakértelemre lesz szükség. Az a feladat pont Ancsapancsa szerepkörébe illik, és ő boldogan vállalja magára azt. Nekiáll a nagy műveletnek. A helyzet megkívánja, hogy siessen a munkával, de az egyre hangosabb ryuku nyelvű kiáltozás sürgető hangjai nem könnyítik meg a feladatot. Ennek ellenére némi bíbelődés után kattan a zár. Arcán dicsőséges mosollyal nyomj le a kilincset és kitárja az ajtót.
- Rablók! - hallatszik hirtelen egy kiáltás. Rosszat sejtve fordultok hátra, ahol egy kivont karddal álló, félelmetes maszkot viselő ryukut pillantotok meg.
Ancsapancsával együtt indulsz küzdelemre. Egy Oyatame Tzutuki az ellenfeletek!

Ancsapancsa egy fizikai pajzs II varázslattal készül a csatára. Ancsapancsa egy ongóliant tombolás varázslattal készül a csatára. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy csendvarázs mágia...
Hirtelen minden elnémul körülötted. (Varázsolni sem tudsz.) Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 kábító nyilacska. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket!
Quttaqrua pörölyével Ancsapancsa gyilkos csapásokat szórva összezúzza az Oyatame Tzutuki lábát. (18 támadással 6805 életpontot sebezve.) Csapolóval Ancsapancsa párszor épp hogy megérintgeti az Oyatame Tzutuki lábát. (2 támadással 501 életpontot sebezve.) Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel súrolod az Oyatame Tzutuki jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) {KCC:} Az Oyatame Tzutuki fegyverével több sebet ejt Ancsapancsa bal vállán és karján. (8 támadástól 1098 életpontot vesztett.) Társad csontjaiba hideg kúszik - ereje csökken. Ancsapancsa mellett jobbra-balra szökkenve osztja az Oyatame Tzutuki nehezen védhető csapásait. (6 támadástól 682 életpontot vesztett.) Kritikus az ütés! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Pengéjét vadul forgatva, az Oyatame Tzutuki újra meg újra lecsap Ancsapancsa testére. (4 támadástól 438 életpontot vesztett.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 44 887 tapasztalati pontot kaptál. Közös döntés alapján te kutatod át a szörnyet. {Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP, összes sebzés: 7323, összes sebződés: 2218}

Végre ismét a kincskeresésnek fordíthatjátok a figyelmeteket. Beléptek az ajtón. Nem kell csalódnotok, valóban kincseskamrába jutottatok! A kincs szétosztását követően neked 1 ryuku kalapács, 1 ryuku kesztyű, 1 ryuku evező [ryuku evező ládikóba-> (94,53)-> 30 arany, -2 ÉP], 1 ryuku rúnatekercs, 1 ryuku kopja [ryuku kopja ládikóba-> (94,53)-> 70 arany, -2 ÉP], 1 ryuku szablya [ryuku szablya ládikóba-> (94,53)-> 70 arany, -2 ÉP], 5000 arany és 1 smaragd dragnit jut. (Ancsapancsa 1 ryuku kalapáccsal, 1 ryuku kesztyűvel, 1 ryuku evezővel, 1 ryuku rúnatekerccsel, 1 ryuku kopjával, 1 ryuku szablyával, 5000 arannyal és 1 smaragd dragnittal lett gazdagabb.) Annyi kincset vesztek magatokhoz, amennyit tudtok, majd siettek elhagyni a palotát, mert mindenfelől hallatszik a ryukuk kiáltozása és fegyvercsörgése. A terasz szélébe akasztjátok a kampókat, majd lecsúsztok a kertig, ahol a kerítést átugorva leszánkáztok a teknős hátán, majd ismét a köteleket használva lemásztok a földig, és igyekeztek eltűnni a fák között. (Önanalízis: +75% csapatmunka.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapatmunka). Ismereteid bővülnek a többszemélyes kalandokkal kapcsolatban. (ld. enc.) 31 250 tapasztalati pontot kaptál. [101 pontot használtál fel, van még 127.]
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+374 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+70 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 157.]

* 2. KP: p 69 15 0 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

* 3. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 147.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] [+4% tau] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 147.]

* 5. KP: hh 745 1100 1546 használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 146.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 145.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 143.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,15] Dombos terepre érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+4% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 kábító nyilacska. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kétfejű troll jobb fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-4 támadás, -4 védekezés.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-17 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Találsz egy krómkaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[8 pontot használtál fel, van még 135.]

ek 215 10 t. energia kisütése: 215 10
96 varázspont felhasználásával előállítasz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 1167 6 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag omlós szerencsemasszát. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Azonnal szerencsésebbnek érzed magad. (Önanalízis: +12% főzés.) 840 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 126.]

h 1387 73 59 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
14
15
16
(140,15) kétfejű troll (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár

[73,59] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fény szentélyét. Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Yasmina szobrát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 8 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
[10 pontot használtál fel, van még 116.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 8 rókafarkat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Építs számomra újabb oltárt. 2.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű! 3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[140,15] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+4% tau] Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. Teli erőből kábító nyilacskát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 kábító nyilacska. Pár lövedéked átjárja a varkaudar felderítő nyakát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-8 támadás, -8 védekezés.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (99,19)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[8 pontot használtál fel, van még 78.]

h 1387 93 52 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

139 140 141
14
15
16
(140,15) kétfejű troll (#163), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, varkaudar felderítő (#7133)

[93,52] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is a király adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Amint elhaladsz a mágustorony mellett, odabentről kiáltozást, és dühös szitkozódást hallasz:
- Átkozott koboldok! Nyavalyások! Majd adok én nektek! - kiáltozik egy éltesebb férfi, és hangját üvegcsörömpölés, és az energiatüskék varázslat újabb és újabb sercegése kíséri. Ajjaj! Komoly kalamajka lehet odabenn! Egy mágusinas épp ekkor lép ki a torony ajtaján, és egyből odaszalad hozzád.
- Kérlek, segíts! Máguskoboldok költöztek a toronyba, és képtelenség őket elűzni! Mindent tönkretesznek, rombolnak, pusztítanak. A mesterem már mindent megpróbált, de sajnos tehetetlenek vagyunk. Most hivatásos koboldvadászokért szalajtott engem. Ugye te az vagy? - hadarja. Mivel jutalom szaga terjeng a levegőben, természetesen hevesen bólogatsz. - Jól van, akkor megmenekültünk! - sóhajt a fiú, és megkönnyebbülten folytatja: - A mester szerint az egész tornyot át kell fésülni utánuk, ezért minél több vadász jön, annál biztosabb, hogy eredményt érnek el. Hívd el a barátaidat is, és jelentkezzetek gyorsan a magiszter úrnál! - mondja, és visszasiet a toronyba, ahonnan valami nagy, és üvegből készült tárgy szétrobbanása hallik ki az utcára éppen.
Érdekes feladatnak tűnik, már csak társakat kell találnod hozzá. (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[10 pontot használtál fel, van még 68.]

tk 16 4630 többszemélyes kaland 16 4630
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. A teljes csapat Ancsapancsa vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

ef 29 506 energia fejlesztése 29
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 0.]
(Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 10, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sullár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 233 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KALAND ISMERTETÉSE
Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

KARAKTERLAP

Bélabá', egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, harcsabajszos alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia elsőáldozója vagy. Papi hited: 56. A Holtidő Társaság (#9165) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 36 (56) Szint: 31 Merészség: 10/5 Magasság: 141 cm
IQ: 18 (28) Támadás: 79 (82) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 (32) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 30 % Életkor: 33/41 év
Egészség: 16 (37) Életpont: 739/716 Jellem: jó (126) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 (42) Varázspont: 714/415 Pénz: 18680 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 60/42 Pszi pont: 177/284
Eddig összesen 1289 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 951 TP-t kaptál. Jelenleg 3 672 323 TP-d van. A következő szinthez még 327 677 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Orkhan Thai, ongóliant hadúr. A 10. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/43 szúrófegyverek: 15/58 dobófegyverek: 27/31

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,52 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 140,15
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 116,29
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 50 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 162 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/89 2. nyomkövetés: 13/75 3. mászás: 13/44
4. csapdakészítés: 24/45 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/33 6. gyógyítás: 2/31
7. felderítés: 7/39 8. szörnyidomítás: 2/23 9. teológia: 13/54 (+7%)
10. taumaturgia: 48/58 (+12%) 11. szerencsejáték: 5/68 12. versengés: 2/9
13. harcművészetek: 27/24 14. zene: 2/54 15. szörnyismeret: 11/8
16. pszi: 19/33 (+6%) 17. vadászat: 2/18 18. bányászat: 3/74
19. testépítés: 2/24 20. főzés: 11/91 (+12%) 21. csapatmunka: 4/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 45% életpont alatt (szent jogar (#150))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot )
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
gonoszok (#988), Diz-oh (#6103), Alaran (#6127)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kronokukac (#285)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) kí koncentráció (#69) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +13 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Raia papjait nem lophatja meg senki: imádkozz úgy, hogy csapdakészítésed legalább 6. szintű!
3.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. Fősátor (770): 2. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
50, 51, 52, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 17, 82, 83.

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1455, a megölt vezérek száma: 24, a pontszámod: 276 980.
2014. II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 9, a pontszámod: 17 931.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 293, pontszámod: 4 599.
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 9, az összesen kapott pontszám: 900.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 600. Szerzett pont: 111570. Beállított erő: 150 Összpont: 111570

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
magiometer (314)
harci mágia (334)
vadászidény (351)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
holtidő fűrkészése (420)
kronoérintő (422)
kronopáncél (423)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
redukálás (564) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
manaretesz II (571) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
varázslómester VI (578) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
varázslómester VII (585) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
pusztító ösztönök (587) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
teleportmester (592) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
tudatáthelyezés III (594) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7888 TU szükséges.)
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dözmöng szív (#122) 1 fűszerkeverék (#1170) 1 kábító nyilacska (#1590)
1 kaja (#2) 1 remák szív (#264) 8 rókafarok (#124)
1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94
51
52
53
(93,52) fegyvermester háza (#572), fekete mágustorony (#597), 16. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek