91. forduló, 93. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 25. 9h:08'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 92. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,99] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+35 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 231.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 226.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

d 6 1 eldobod a 6. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

h 1576 11 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Félelmetes, hogy mennyire nem megy a dolog. Azért töretlenül tovább próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [11 pontot használtál fel, van még 215.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 215.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

m 8 3 5 mozogsz északra, délkeletre, délnyugatra
[44,98] Még mindig a városban vagy. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért, 3 fabontót 15 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 4 varkaudar csontot 16 aranyért.
Találkozol Vidám Gorkával. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kobudera jobb vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kobudera testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kobudera testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera párszor keményen megüti a jobb lábadat. (3 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Csontkéssel a kobudera megkarcolja a testedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


Összeakadsz Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[52,97] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alattomos manó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az alattomos manó fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod az alattomos manó jobb szárnyát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az alattomos manó testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [51,98] Még mindig az erdőben vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 9 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 191.]

m 4 1 1 mozogsz délre, északkeletre, északkeletre
[51,99] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy Ököl. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az Ököl testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az ellenfél néhány dárdát hajít feléd. A becsapódástól 3 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Ököl testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az Ököl testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az Ököl még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szöges bunkó (ld. enc.), 1 vizestömlő, 1 kőkés és 1 dárda. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [52,98] A terep továbbra is ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy technokolin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a technokolin testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a technokolin testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A technokolin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [53,97] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy csodabogár közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csodabogár kitinpáncélját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csodabogár tündöklő páncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 167.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[53,96] Még mindig az erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy fabontó szójer! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a fabontó szójer bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a fabontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a fabontó szójer testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [54,95] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék farkát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [54,94] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Találsz egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 131.]

m 1 mozogsz északkeletre
[55,93] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Találsz egy mínosz-kúpot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 123.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 103.]

kt 216 1 elkészíted a 216. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ketrecet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 103.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 100.]

szk 33 keresed a 33. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sünmedvét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

ef 15 512 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 2.]

fog 73 220 elfogod a 73. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 233 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÖKÖL (7121. ELLENFÉL)
ököl egy kopasz kobudera férfi. Az Újnyugat rend tagja. Fajából adódóan nem meglepő, hogy puszta kézzel harcol, de így is felér a legtöbb fegyveressel. Ha meg akarod sebezni, használj valami gyors szúró, vagy vágófegyvert, mert a lassabban kezelhető ütőfegyverek elől legtöbbször könnyedén kitér.

SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY)
Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 92. fordulód.

Erő: 13 (14) Szint: 16 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 19 (22) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 221/221 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (25) Varázspont: 222/20 Pénz: 692 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 26/1 Pszi pont: 76/33
Eddig összesen 680 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 907 TP-t kaptál. Jelenleg 160 363 TP-d van. A következő szinthez még 19 637 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, varkaudar bajnok, Poomr Ko. A 81. fordulódban 609 arany került a bankszámládra. 627 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 10/60 (+24%) vágófegyverek: 22/75 (+9%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 20/73 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) max. 1 db (5 -9.); tüske (#22) max. 2 db (10 -13.); tüske (#22) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
55,93 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/59 2. nyomkövetés: 22/14 (+25%) 3. mászás: 3/52
4. csapdakészítés: 10/18 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 16/48
7. titkosírás: 2/67 8. felderítés: 4/4 (+22%) 9. szörnyidomítás: 3/108
10. teológia: 6/65 11. taumaturgia: 10/94 (+4%) 12. versengés: 1/39
13. zene: 2/1 (+4%) 14. szörnyismeret: 9/58 (+22%) 15. pszi: 10/14 (+11%)
16. zárnyitás: 8/13 17. vadászat: 1/23 18. bányászat: 11/71
19. főzés: 2/91

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
elfogod garokkot (#73) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Métely (#7000), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) tüskepajzs (#30) >> troll ritualista (#365)
védelem sav ellen (#36) >> Métely (#7000)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (teljesítve)
2.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 283 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 26 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * láncing (#222) 1 mászókarom (#78)
1 * rejtőköpeny (#277) 1 * sárga erőöv (#276) 2 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
6 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dárda (#10) 2 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
5 mérgezett tüske (#23) 8 nyílvessző (#108) 1 * rövid kard (#171)
4 sallank nyíl (#129) 1 szöges bunkó (#8) 5 szögletes kő (#17)
15 * tüske (#22) 19 ubuk tüske (#131) 9 vashegyű nyíl (#176)
1 * vaskard (#2084)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
$1 * ezüst karkötő ($158) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 * réz papi karkötő (#307)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * varkaudar ékkő (#2168) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4 aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576)
$1 furulya ($233) 5 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147)
8 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 10 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 szeksztáns (#32) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242)
2 varázskő (#305) 3 varkaudar pálinka (#1137) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 5 csepp tinta (#101), fér még: 65]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
4 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 48]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 26]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 147]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 25 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71]
6 vizestömlő (#3) [bennük 98 korty víz (#27), fér még: 22]
5 zöld üveg (#82) [bennük 20 csepp ragasztó (#83), fér még: 80]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
36 álompor (#396) 2 antilopbőr (#48) 1 berzerker tüske (#713)
1 csuklyavirág (#133) 27 drótszőr (#37) $3 fabontó ($106)
9 fekete gyöngy (#99) 6 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41)
8 grifftojás (#179) 12 gyöngymangó (#135) 5 kaktusztüske (#114)
3 karbin plazma (#199) 1 ¤ kazmár gyökér (#205) 61 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 3 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
14 + pirkit (#153) 5 remák szív (#264) 2 rézdarab (#70)
11 sallank karom (#128) 2 smirglilevél (#29) 23 sünmedve tüske (#14)
1 + vapár ág (#110) 16 varányszem (#30) 4 + vasérc (#152)

Összsúly: 80.12 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (9 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 23 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 1 Morgan kristálya (#659) $1 rinóbőr ($651)
75 sallank karom (#128) $1 sámán erszény ($650) $2 szulfagor agyar ($677)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 5 kaja (#2) 1 rákpajzs (#98)
1 rézpáncél (#71) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 dárda (#10) 1 huhogó bibe (#332)
1 koponya gyűrű (#1733) 4 ragasztó (#83) 1 szöges bunkó (#8)
5 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242) 7 víz (#27)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

50 51 52 53 54 55 56
92
93
94
95
96
97
98
99
100
(51,98) Elenios rúnaköve, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), karmazsin huhogó (#185)
(51,99) Ököl (#7121), nekrofun (#173)
(52,97) alattomos manó (#756), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(52,98) technokolin (#50)
(53,96) fabontó szójerek (#71)
(53,97) csodabogár (#755)
(54,94) Raia oltár
(54,95) rájanyékek (#58), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 46. jellempróba, Tharr oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(55,93) mínosz-kúp (#178), 27. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek