92. forduló, 94. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 17. 9h:02'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: máj. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,53] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 3. pontnál.
Az egyik napon összefutsz egy kék egyenruhát viselő, tintacsigán lovagló ember nővel. Ruháján egy zöld korona jelvényt látsz, raja aranyló "Yaurr" felirattal. Már messziről integet, és ahogy közelebb ér, beszélni kezd.
- Üdv! Az Alanori Olimpiai játékok követe vagyok. Átlagos esetben csak azért keresnélek fel, mert ismét eljött az Olimpia ideje, most azonban nem egy átlagos esetről van szó. Idén van a 25. évfordulója annak, hogy túléltük a Világégést! Ez alkalomból a játékok mellett órási fesztivált rendezünk Alanorban, amire mindenkit szeretettel várunk! Mindenképpen számítunk a jelenlétedre, kérjük, jelezd szándékodat a szokásos módon! Köszönettel elfogadod a meghívást.
- Még egy kérdés - jegyzed meg. - hogyan juthatok el az Arénába?
- Ó, mi sem egyszerűbb ennél! A központi magoflex teleturbulátor a szabványos deus ex machinák varázsrezgéseire van hangolva. Csak megfogod a deus ex machinát, megforgatod háromszor, kimondod az "Alanor" szót, és megnyílik egy teleport-kapu, egyenesen az Arénába! Átlépsz rajta, és azonnal regisztrálják a jelentkezést. És még a D.E.M. is megmarad! (ld. enc.) A mostani olimpián is lehetőség van arra, hogy csak a játékos versenyeken vegyél részt, ha H 1 <tárgy> 9 parancsot írsz, azaz kilencet adsz meg 3. paraméternek. Ezenkívül kérheted azt is, hogy a fordulódat kizárólag emailben kapd meg, a találkozó utáni hétfőn. Ehhez 3. paraméternek 10-et írj, ha base64, 20-at, ha uuencode-val kódolva kéred. Ha nyomtatva és base64-ben is kéred a fordulót, 30-at, ha nyomtatva és uuencode-vel is kéred a fordulót, 40-et írj. Ha mindkét opciót igénybe veszed, tehát az emailes fordulót is kéred, és csak a játékos versenyekben akarsz részt venni, akkor 9-et adj a fenti paraméterekhez (19, 29, 39, 49). [Az Olimpiára való jelentkezés határideje 2018. június 12., kedd. Nem árt azonban, ha a jelentkezést MÁR JÓVAL A HATÁRIDŐ ELŐTT megteszed, mert esetleg lemaradsz a nagy eseményről! Az olimpiai fordulókat a június 16-i találkozón veheted át, ill. ha nem tudsz eljönni, postán ill. emailben elküldjük.] Miután elbúcsúztál a hírvivőtől, rögtön tervezgetni kezded a részleteket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1285. hetének nyerőszámai: 8, 19, 27. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 227.]

d 183 1 eldobod a 183. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ek 116 40 1 t. energia kisütése: 116 40 1
Tudati vitalizáció varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

lm 8 9 11 mozogsz 8 9 11
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy palotaőr. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a palotaőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a palotaőr bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A trónterem, ahol a helytartó a kérvényezőket fogadni szokta, és ahol minden egyéb udvari szertartást végeznek, most kong az ürességtől. [8. PONT] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis aranykulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A nagy terem közepén, ahová most beléptél, egy gyönyörű szökőkutat látsz. [7. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérsz a következő szinthez vezető lépcsőhöz. Csak egy pillanatig habozol, aztán előre! [1. SZINT 9. PONT -> 1. SZINT 10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy palotaőr van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a palotaőr testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 444 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 rézsisakot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 13 17 17 mozogsz 13 17 17
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a szobába, ahol nappal szorgos írnokok tucatjai körmölik a királyság dokumentumait. [13. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc, 1 szent jogar és 12 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bronzpenge. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a palotaőr testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A palotaőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bőrsisakot és 1 bőrpáncélt.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT]
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy palotaőr lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a palotaőr bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a palotaőr bal karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a palotaőr bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a palotaőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 172.]

dd 64 126 72 eldobod a 64. tárgyat a 126. tárgyat a 72. tárgyat
Elhajítasz 3 csontszablyát. Elhajítasz 2 bronzpengét. Elhajítasz 1 rézsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 18 23 25 mozogsz 18 23 25
Felmész a harmadik emeletre. [1. SZINT 18. PONT -> 1. SZINT 20. PONT]
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A hatalmas teremben egy hosszú, U alakú asztalt látsz. Itt szokták a helytartói fogadásokat tartani. [23. PONT] Hirtelen egy palotaőrt veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a palotaőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadászkutya van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel megdöföd a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A vadászkutya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadászkutya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vadászkutya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-2 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Hamarosan egy palotaőrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis bőrpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 152.]

dd 64 51 45 eldobod a 64. tárgyat az 51. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 2 csontszablyát. Elhajítasz 2 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 26 31 31 mozogsz 26 31 31
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Felmész a negyedik emeletre! [1. SZINT 26. PONT -> 1. SZINT 28. PONT]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az udvari mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod az udvari mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az udvari mágus jobb lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 409 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Hirtelen egy vadászkutyát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadászkutya nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vadászkutya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadászkutya farkát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) A vadászkutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vadászkutya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy elit palotaőr az. (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az elit palotaőr bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elit palotaőr fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az elit palotaőr jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az elit palotaőr bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az elit palotaőr bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az elit palotaőr gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 052 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét, 1 bronzpáncélt (ld. enc.), 1 bronzsisakot (ld. enc.) és 1 bronzpajzsot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 137.]

dd 89 90 126 eldobod a 89. tárgyat a 90. tárgyat a 126. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzpajzsot. Elhajítasz 1 bronzpáncélt. Elhajítasz 1 bronzpengét. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

dd 88 57 64 eldobod a 88. tárgyat az 57. tárgyat a 64. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzsisakot. Elhajítasz 1 bőrsisakot. Sajnos nincs nálad csontszablya. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 35 35 28 mozogsz 35 35 28
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Elértél a helytartó lányának a hálószobájához! [35. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 borostyán függő. Felpakolsz. Tenyeredet az alvó leány szájára tapasztod, majd a válladra dobod. Szegényke, próbál rugdalódzni, de te sokkal erősebb vagy. Megvan! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
A palota legbensőbb szentélyében vagy! Hálószobák ajtajai nyílnak mindenfelé. [31. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Belépsz a helytartó személyes szintjének előszobájába. [29. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Lemész a harmadik emeletre. [1. SZINT 28. PONT -> 1. SZINT 26. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 117.]

lm 27 20 14 mozogsz 27 20 14
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Izgatottan nyomulsz tovább. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Tovább baktatsz a folyosón. [27. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Egy T-elágazáshoz értél. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Lemész a második emeletre. [1. SZINT 20. PONT -> 1. SZINT 18. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Most már látod, hogy a palota éjszaka sem annyira kihalt, mint hitted - jobb lesz óvatosnak lenni! [17. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Ahogy mész, egy gyönyörű, aranyozott foglalatú fáklyatartót pillantasz meg. Közelebbről azonban látod, hogy csak egy dekoratív illúzió! Csalódottan állsz tovább. [16. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Kanyarodik a folyosó. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 82.]

lm 10 6 1 mozogsz 10 6 1
Óvatosan körülnézel, mielőtt továbbmennél. [12. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A fegyverterem falát, ahová belépsz, nehéz kő- és fapajzsok díszítik. Sajnos egyiket sem tudnád elcipelni. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Visszatérsz a legalsó szinthez vezető lépcsőhöz, és lemész rajta. [1. SZINT 10. PONT -> 1. SZINT 9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Tovább suhansz a puha szőnyegen. [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elérkezel a bejárati őrposzthoz. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Elhagyod a palotát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[30 pontot használtál fel, van még 52.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,52] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Lendül a bunkó, s loccsan a koponya, így jár mind ki harcban oly tohonya. Tour-Mix. "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük bemutatót. A zsonglőrködés sosem volt az erősséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt időt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja, megszámolja a labdákat, majd a földön heverő társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba közben. 323 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos jobb karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy sötét kastplom (569. épület.). [25 pontot használtál fel, van még 22.]

be 569 bemész az 569. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Az uram már vár! - majd int, hogy kövesd. A teremtmény ismerősként üdvözöl, majd hellyel kínál. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Köszönünk mindent, kedves barátom. Jelenleg sajnos nem tudunk több megbízást adni. [400 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 obszidián karkötő. (ld. enc.)] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 17.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy noth szellem volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz egy gumifát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Scipio, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vérszomjas csüldő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel megpöccinted a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Felfedeztél egy gumifát. Találsz egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Œrtsátok csak a szörnyeket bamba népség, ezzel is Leah hatahlmát növelitek. Tour-Mix. " Felfedeztél egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [15 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A szervezetedet méreg pusztítja (-11 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 7, 26.
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN
Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián.
Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül.
Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata.
Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik.
Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége.
FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

SMARAGD KULCS (241. TÁRGY)
Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni.

ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.)

BRONZPÁNCÉL (90. TÁRGY)
Olyan védett és sebezhetetlen akarsz lenni, mint egy acélkolosszus? Bizony, jó úton jársz! A bronzpáncél az egyik legjobb minőségű páncél, amelyet aránylag egyszerű eszközökkel elő lehet állítani. Először is, egy olvasztókemencében 6 ón- és 6 rézdarabból elegendő bronzot kell öntened. Ezután kőkalapácsokkal kialakítod a megfelelő lemezeket, amelyeket egy bőrpáncélra felerősítesz. És már készen is van ez a 7-es védettséget adó tárgy (masszív 70 tevékenység-pontért).

BRONZSISAK (88. TÁRGY)
A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak.

OBSZIDIÁN KARKÖTŐ (229. TÁRGY)
Ez a tökéletesen fekete, simára csiszolt obszidiánból készült karkötő tökéletesen illik a kezedre. Amíg ezt a varázserejű ékszert hordod, minden dobófegyver és lőfegyver használatakor a támadásod 4-el jobb lesz.

RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 25 Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 20 (23) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 238/197 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (29) Varázspont: 153/76 Pénz: 1386 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/23 Pszi pont: 67/13
Eddig összesen 893 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 752 TP-t kaptál. Jelenleg 197 706 TP-d van. A következő szinthez még 62 294 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, élőholt mágus, élőholt sullár. A 84. fordulódban 1100 arany került a bankszámládra. 1166 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/63 (+9%) szúrófegyverek: 2/88 (+114%) vágófegyverek: 22/34 (+8%)
dobófegyverek: 21/48 (+26%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (150%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
94,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/82 (+51%) 2. nyomkövetés: 10/23 (+15%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 8/18 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/77 (+12%)
7. gyógyítás: 23/31 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 3/74
10. teológia: 5/14 (+9%) 11. taumaturgia: 8/45 12. versengés: 3/13 (+20%)
13. zene: 1/90 14. szörnyismeret: 9/53 15. pszi: 12/52 (+20%)
16. zárnyitás: 12/35 (+74%) 17. vadászat: 3/58 18. bányászat: 10/20
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 2/74

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
elfogod uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
óriás csontváz (#176), élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 132 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 arany (#50) 1 csontszablya (#64) 1 madártoll (#112)
1 vaskulcs (#183) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162)
8 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 obszidián karkötő (#229)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szent jogar (#150)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97
46
47
48
49
50
(94,47) alpesi tehén (#91), a 46. labirintus bejárata, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(95,48) vérszomjas csüldő (#114), gumifa (#38), szent tölgyfa (#393), Raia oltár, 47. jellempróba
(96,49) ryuku légiós (#361), gumifa (#38), 47. jellempróba, Elenios oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018. június 16-án, szombaton ismét Beholder Találkozót rendezünk. Ezúttal is az új helyszínen, a Kondor Béla Közösségi Házban tartjuk a rendezvényt. (Cím: 1181 Budapest Kondor Béla sétány 8. Megközelítés: A 3-as Metró végállomástól (Kőbánya-Kispest - KÖKI) a 136E jelzésű busszal 7 megálló a Kondor Béla sétány. A buszmegállótól fél percre van a Közösségi Ház. Visszafelé is ugyanitt kell felszállni majd a buszra a KÖKI felé.
A talákozó 9 órától 17.30-ig tart. Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Számos vetélkedő, TF árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és mini HKK versenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedő és még sok más program vár. Ismét kérhetsz új örökkévalóság ékkövet max. 2 karakterednek. És persze a találkozón átveheted a TF olimpiai fordulóidat is. Az olimpiára való jelentkezés határideje 2018. június 12. kedd. További részletek a www.beholder.hu oldalon. Várunk szeretettel november 25-én! A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek