92. forduló, 94. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 17. 9h:33'
EZ A 543. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD
544. játékheted kezdete: máj. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Loreen Hunter. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy rőtmanó berzerker trófea, egy arató csattanat trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.) Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon találkozol Zúgószéllel. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy kérődző etra trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+28 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy arató csattanat nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 265.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 260.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 255.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 245.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


kb 131 99 kiveszel a bankból a 131. tárgyat (99 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 31 ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

flh 5 131 felt. lőfegyver haszn. 5 a 131. tárggyal
Ok, FLH 5 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

ek 35 5 t. energia kisütése: 35 5
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 varázspontot. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 245.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(94,75) uzbányok (#102), manaelementál (#290)

[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy sárkánytanyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Utad során felfedezed egy tüsi ősz hajú, szürke szemű gnóm férfi táborát. Bőre sárga. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy árnyszőttest, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori besúgó. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 235.]

be 698 2 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a szúrófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 szúrófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 185.]

be 698 1 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy nagyon kezdő vagy ökölvívás szakértelemben, és tanulni szeretnél. Megkezdődik a tanulás! Beállsz az egyik harcospap mester irányítása alatt gyakorlatozók közé. Kitartóan végzed a gyakorlatokat, lesed a mester és a társaid mozdulatait, s néha abban a megtiszteltetésben van részed, hogy a mester személyesen javítja ki hibáid. Kemény és hosszú tanulásban van részed, de egyre inkább úgy érzed, hogy már egész jól megy minden, amit most tanultál. (+1 ökölvívás.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 20 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 135.]

m 2 3 5 mozogsz keletre, délkeletre, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[94,75] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chardonnay orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a ryuku légiós ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku légiós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner nukleáris cickány trófeát, és kiszedsz egy ryuku légiós trófeát. 831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Találkozol Hamariberkenyével. Dornodon hittérítője. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Lord Kovács József trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Zúgószéllel. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy nukleáris cickány trófea, egy érző szívű dromedár trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Záporesővel. Elenios tanítványa. Egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy ritualista övet, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy rücskös gigaféreg trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy széncinege repked körülötte. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Korgó gyomrod figyelmet követel.

(Továbbmész...) [95,76] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy garokk lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk varacskos hátát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Penelopé Morphilia irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Loreen Hunter. Raia ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy rőtmanó berzerker trófea, egy arató csattanat trófea és egy törpemammut trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [94,77] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[93,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,79] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a piromenyét izzó bundáját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálhozó testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a halálhozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 19 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 52, gyógyulás: 3, összesen: -49 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +79 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
- A boszihoz most nem megyek - gondolod, de a következő pillanatban meghallod az érces hangot a hátad mögül. Ijedten fordulsz hátra, és rémülten tapasztalod, hogy az öregasszony szólított meg. Beszélni akar veled. Most már nem bújhatsz el. Nincs mit tenni, követed a közelben megbúvó sátrába. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad. Bosszúsan odébbállsz. Most feladat nélkül maradtál.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja az uzbány jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még 65.]

m 4 7 4 mozogsz délre, északnyugatra, délre
[91,81] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a sörényes ubuk testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk bal középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 313 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,80] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [90,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Találsz egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a törpemammut testét. Kritikus ütés! (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 35.]

m 6 mozogsz nyugatra
[89,81] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén fejét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Aranymag egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összeakadsz Alberto Margentoval. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy Quirov trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
[10 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 144 keresed a 144. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy arató csattanatot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

tps 30 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 56 999 beraksz a bankba az 56. tárgyat (999 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 28 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 24, 28.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 234 pontot. A következő körben tehát 258 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr tanítványa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 93. fordulód.

Erő: 18 (23) Szint: 13 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 29 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 17 Életpont: 182/141 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (20) Varázspont: 410/24 Pénz: 471 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 35/6 EFejl: 31
Eddig összesen 305 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4507 TP-t kaptál. Jelenleg 43429 TP-d van. A következő szinthez még 4571 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, purifikátor, ryuku légiós. A 91. fordulódban 20667 arany került a bankszámládra. 20770 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/0 (+100%) szúrófegyverek: 20/20 (+20%) vágófegyverek: 1/26
ütőfegyverek: 2/15 lőfegyverek: 15/18 (+71%) dobófegyverek: 3/87

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk tüske (#131) (5 -6.); nyílpuska lövedék (#547) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 28/67 (+48%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 5/71 (+7%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/39
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 2/87 (+13%) 11. taumaturgia: 20/9 (+157%) 12. versengés: 8/7 (+8%)
13. szörnyismeret: 5/54 (+18%) 14. vadászat: 9/55 15. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) az elme hatalma (#123)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
140 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 10 mákrózsa virág (#56)
2 nyílpuska lövedék (#547)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 álompor (#396) 11 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
6 ubuk tüske (#131) 3 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,81) alpesi tehenek (#91), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Alberto Margento (2073. kalandozó), egy ember férfi
(90,80) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(90,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), 27. jellempróba, manaelementál (#290), törpemammut (#115)
(91,80) uzbányok (#102), Leah oltár, manaelementál (#290)
(91,81) sörényes ubukok (#89), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, manaelementál (#290)
(92,79) piromenyétek (#99), Leah oltár, 47. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, halálhozó (#419), manaelementál (#290)
(93,78) márványtorony (#175), Tharr oltár, 25. jellempróba, rájanyékek (#58), manaelementál (#290)
(94,75) uzbányok (#102), manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Raia oltár, ryuku légiós (#361), Hamariberkenye (2430. kalandozó), Zúgószél (2460. kalandozó), Záporeső (2668. kalandozó)
(94,77) Sheran rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(95,76) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290), Loreen Hunter (2717. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek