Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. ápr. 20. 18h:46' EZ A 135. JÁTÉKHETED, 93. FORDULÓD 136. játékheted kezdete: ápr. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
dd 249 667 124 |
dd 665 |
d 85 5 | eldobod a 85. tárgyat (5 darabot) |
d 153 5 | eldobod a 153. tárgyat (5 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
(Továbbmész...) [140,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy erszényes elkarog. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [140,10] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Felfedeztél egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy részeg kalandozó lehet. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 36 életpontot vesztettél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy kristálygömb (ld. enc.). Szereztél 1 szöges bunkót. (ld. enc.) Elhajítod a vacak földsárkány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy részeg kalandozó trófeát. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 136, gyógyulás: 0, összesen: -136 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ököllel megütöd a pordémon testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [140,8] Ritka erdőbe érkeztél. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bávatag golombár. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [140,7] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tormikus egér. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 3 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért |
VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY) A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le. |
RÉSZEG KALANDOZÓ (187. ELLENFÉL) A városok utcáin kóborolva, előfordul, hogy összefutsz egy-egy iszonyúan részeg, végtelenül buta és rettentően kötekedő kedvű kalandozóval. Az ilyeneket legjobb elkerülni, mert keményebb ellenfelek némely elvetemültebb szörnynél is, de ha mégis küzdelemre kerül a sor, nos, akkor sem számíthatsz nagy zsákmányra győzelem esetén, mivel az ilyen fickók már tárgyaik/vagyonuk nagy részét elitták/elvesztették. |
KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY) Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét. |
SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY) Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét. |
ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY) Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg. - Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén? - Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent. - Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz. [Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY) Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután. |
TORMIKUS EGÉR (218. SZÖRNY) A tormikus egér a sivatagok és tengerpartok félelmetes ragadozója. Nevét onnan kapta, hogy külsőre valóban hasonlít az egérre, csak éppen mérete akkora, mint egy bivalyé. Mintha ez nem lenne elég, a tormikus egér harapása olyannyira mérgező, hogy permanens ügyességcsökkenést okozhat. Ezért csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá, vagy valamilyen módon védett vagy a tulajdonságcsökkenés ellen (pl. tulajdonságpajzs). Ha leölsz egy tormikus egeret, kimetszheted bordacsontját, ami hasonló felépítésű a bolhakutyáéhoz. A tormikus egér ellen bármely fegyver egyformán hatékony. |
Erő: | 27 | Szint: | 15 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 20 | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 223/211 | Jellem: | gonosz (152) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (18) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 34 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
140,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 12 (+1) | 3. mászás: | 1 |
4. gyógyítás: | 33 (+1) | 5. felderítés: | 1 | 6. versengés: | 1 |
7. harcművészetek: | 19 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. zárnyitás: | 1 |
10. vadászat: | 12 | 11. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): új. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | bronzsisak (#88) |
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | |
3 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | csontkés (#11) | |||
4 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | ryuku kopja (#694) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 15 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | kavadu iszák (#25) | [bennük 22 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 1 csepp spiritusz (#170), fér még: 39] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 47 korty víz (#27), fér még: 13] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | elkarog szőr (#665) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 3 | lapockacsont (#33) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
10 | óndarab (#85) | 9 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | smaragdkő (#678) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 6 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 70.43 kg | Megterheltség: 110% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | bordacsont (#16) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | óndarab (#85) | 5 | pirkit (#153) | |||
7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 1 | elkarog szőr (#665) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | szöges bunkó (#8) |
139 | 140 | 141 | |
6 | |
|
|
7 | |
|
|
8 | |
|
|
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|