93. forduló, 95. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. aug. 29. 6h:02'
EZ A 231. JÁTÉKHETED, 94. FORDULÓD
232. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [79,59] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+246 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy piromenyét fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a varázspáncél varázslatot! [-36 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 4 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 170.]

v 22 189 2 elmormolod a 22. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 2 vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 4 vasérc, 8 pirkit, 2 madártoll. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

v 7 152 9 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 18 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 162.]

v 7 269 9 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 162 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 159.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 161 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 156.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy kérődző etra!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 988 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb süvítő rája támad meg.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 megsemmisítőt. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy ork sámán!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 573 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb evaporőr támad meg.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 Arsa potrohgyűrűjét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? (ld. enc.) A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy proteinfecske támad rád.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske jobb lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a proteinfecske testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb sörényes ubuk támad meg.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk farkát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 titanitdukátot. Érdekes! A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy alpesi tehén támad rád.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb uzbány támad meg.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az uzbány fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 7 ugh mérget. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos sallank.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb proteinfecske támad meg.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a proteinfecske tollas testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske bal lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a proteinfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 pirkitet. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Nocsak, mit találtál! Egy ősi rúna! [5 pontot használtál fel, van még 151.]

m 2 mozogsz keletre
[80,59] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a pókvadász testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 146.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a massza hártyás szárnyát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A massza újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Vad döféseivel a massza nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A massza nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 131.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy szőrös pók!

Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szőrös pók förtelmes fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy mutáns pók.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 áldott követ. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb vadász varkaudar támad meg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 542 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy mutáns pók!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 562 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 grifftojást. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy trollfa.

Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a trollfa testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Ellenfeled regenerálódik! Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a trollfa testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a trollfa csapása elől. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-10 életpont). A trollfa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy liumbe.

A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a liumbe testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe egyik csápját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 126.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[79,60] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északkeletről folyik délnyugatra. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Yanó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csontlepke. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a csontlepke jobb hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [78,60] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sullár bal oldalát. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sullár testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sullár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült élőholt quwarg került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az élőholt quwarg jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 64 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [77,60] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Találsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a trappoló dinymák testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trappoló dinymák testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [90 pontot használtál fel, van még 36.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy rőtmanó!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rőtmanó nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az északi aurach tömzsi testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az északi aurach fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 Jerome köpenyét. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy északi aurach.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az északi aurach testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az északi aurach testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos tetű.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 8 angyalok gyűrűjét. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy rőtmanó.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó tüskés bőrét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy mélységi grittang.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 5 vasércet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy északi aurach.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach tömzsi testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel felnyársalod az északi aurach fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az északi aurach testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az északi aurach bal első lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az északi aurach jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az északi aurach száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 vámpírfogat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy rőtmanó berzerker!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 886 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy északi aurach támad rád.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az északi aurach bal oldalát. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az északi aurach nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az északi aurach testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az északi aurach még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 titanitdukátot. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 31.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[76,60] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bíbor szulfagor került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (4 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 szulfin (ld. enc.). Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,59] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Látsz egy sziklafészket. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy főutca van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [74,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Van itt egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [18 pontot használtál fel, van még 13.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Ahogy tanulmányozod a vésetet, az váratlanul felizzik, két számot és egy betűt formáz, majd eltűnik. Szerencsére sikerült megjegyezned azt, amit láttál: 77 4 k. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tim 2520 titkosírás megfejtése 2520
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vtn 36 varázslat tanulás: a 36. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vtn 51 varázslat tanulás: az 51. varázslatot
De hiszen azt a varázslatot már ismered! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos még nem vagy elég tapasztalt ahhoz, hogy ezt a hangszert használni tudd. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 235 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARSA POTROHGYŰRŰJE (1541. TÁRGY)
Arsa potrohának utolsó gyűrűjét lemetszve megtalálod a szörny mágikus gócpontját. Persze ez nem fog minden alkalommal sikerülni - vagy a mágikus potenciál távozik a szörny testéből a csata során, vagy a potrohgyűrű sérül meg annyira, hogy utána már semmi értelmesre ne használhasd. Szóval most szerencséd van, Arsa potrohgyűrűjét karkötőként a csuklódra csatolhatod. A hatás, mellyel te is elégedett lehetsz, nem marad el: méreg alapú varázslataidhoz nem lesz szükséged anyagi komponensre, illetve a méreg alapú varázslatok ellen +10-et kapsz a mentődobásaidra. A tárgy használatához legalább 25. szintűnek kell lenned.

SZULFIN (676. TÁRGY)
A szulfin egy különlegesen ritka anyag, amely hihetetlenül hosszú időn keresztül képes égni és meleget adni. Ha nem volna még az aranynál is sokkal ritkább, minden bizonnyal már minden városban ezzel fűtenének fa helyett - így azonban csak méregdrága mágikus kísérleteknél alkalmazzák.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 94. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 33 (34) Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 18 (19) Életpont: 267/262 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 587/28 Pénz: 705 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/4 Pszi pont: 90/3 EFejl: 30
Eddig összesen 942 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 418 TP-t kaptál. Jelenleg 256 919 TP-d van. A következő szinthez még 3 081 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, dehidrátor, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: *22/100 (+22%) vágófegyverek: 7/46 (+12%)
ütőfegyverek: 9/78 (+29%) lőfegyverek: 23/23 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 2 db (1 -4.); tüske (#22) max. 2 db (5 -6.); tüske (#22) max. 3 db (7 .); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 842 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/90 (+12%) 2. nyomkövetés: 20/40 (+25%) 3. mászás: 2/70
4. csapdakészítés: 7/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 15/25
7. titkosírás: 3/88 (+18%) 8. felderítés: 2/60 9. teológia: 10/58 (+27%)
10. taumaturgia: 45/75 (+43%) 11. versengés: 2/25 12. szörnyismeret: 3/76 (+22%)
13. pszi: 12/28 (+14%) 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 5/8
16. bányászat: 9/93 (+52%) 17. főzés: 6/99 (+17%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 36 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 24, 41, 42, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 430, az összesen kapott pontszám: 47835. (összesen ölhető: 1050 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4837 TU szükséges.)

Összsúly: 77.14 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 9 purifikátor háj (#269) 2 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
156 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 8 angyalok gyűrűje (#529)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 6 grifftojás (#179) 1 Jerome köpenye (#1527)
1 madártoll (#112) 1 megsemmisítő (#1540) 10 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 1 sullár hólyag (#168) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 5 tinta (#101) 2 titanitdukát (#1480)
3 tüske (#22) 7 ugh méreg (#166) 2 vámpírfog (#1221)
8 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

73 74 75 76 77 78 79 80 81
58
59
60
61
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,59) nyuhaj karbin (#110), sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(76,60) bíbor szulfagor (#358), Sheran oltár, Tharr rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely
(77,60) vaskohó (#155), érclelőhely, trappoló dinymák (#118), rőtmanó (#55), északi aurach (#350), gyilkos tetű (#116), mélységi grittang (#103), rőtmanó berzerker (#369)
(78,60) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), élőholt quwarg (#202)
(79,59) kérődző etra (#368), süvítő rája (#113), ork sámán (#345), evaporőr (#69), proteinfecske (#139), sörényes ubuk (#89), alpesi tehén (#91), uzbány (#102), gyilkos sallank (#85)
(79,60) patak, Elenios oltár, művészi porolit (#720), csontlepke (#746)
(80,59) pókvadász (#59), Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372), massza (#217), szőrös pók (#100), mutáns pók (#117), vadász varkaudar (#108), trollfa (#80), liumbe (#349)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Volt némi anomália a Negatív létsík labirintusaiban a randomul generált arannyal. Így az arany kikerült a random helyre generált kincsek közül, és ezekben a labirintusokban bekerült pár szörnyhöz kincsként.

Üzenet küldése a karakternek