94. forduló, 96. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. ápr. 22. 22h:11'
EZ A 135. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD
136. játékheted kezdete: ápr. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,10] koordinátán.
- Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi.
Az 1. napon összefutsz egy ezüsthajú, barna szemű gnóm férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight érseke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany éjmedált, egy arany vadászmedált, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy cirkuszi kitűzőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst morfmedált, egy ezüst végzetéremt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy óriások övét, egy párducbőr övtáskát, egy réz végzetmedált, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy trix amulettet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy viharamulettet, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy Ylgoroth trófea, egy hósárkány trófea és egy óriásmassza trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Tárgyainak egy részét egy lélekgólem viszi. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Elindult a Mászásverseny! Ghalla-szerte égigérő grok képződmények jelentek meg! Mászd meg ezeket és a többi másznivalót, öld a szörnyeket, gyűjtsd a pontokat! (ld. enc.)

tno 3 2 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 151 101 26
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 170 166 265
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 213 225 694
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 64 8 1230
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 268 655 269
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ee 665
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ea 100 1 eladod a 100. tárgyat 1
Eladtál 1 aranyló ugarhéjat. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ea 25 1 eladod a 25. tárgyat 1
Eladtál 1 kavadu iszákot. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ea 168 1 eladod a 168. tárgyat 1
Eladtál 1 sullár hólyagot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ea 169 2 eladod a 169. tárgyat 2
Eladtál 2 uzbány csőrt. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ve 133 1 megveszed a 133. tárgyat 1
Vásároltál 1 csuklyavirágot. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

ve 48 2 megveszed a 48. tárgyat 2
Vásároltál 2 antilopbőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 225.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 185.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 145.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sötét gnóm. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 9 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm nyakát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 105.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 65.]

tf 2 35 fejleszted a 2. tulajdonságodat 35 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Valami mozgolódik a hasadban. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 236 pontot. A következő körben tehát 266 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI MÁSZÓVERSENY
Az utóbbi időkben a csodálatos remeték, a síkok és egyéb élvezetek hajhászása miatt a kalandozók elhanyagolták a másznivalók rendszeres tisztogatását. Emiatt ezekben a - korábban turisták által is biztonságosan látogatható - tereptárgyakban a szörnyek hihetetlen módon elszaporodtak! Ezért aztán a Yaurri királyság 2 hónapon át tartó akciót hirdet, amelyben megjutalmaz mindenkit, aki segít a másznivalók kitakarításában!
(Játéktechnikai információk:
A mászóhelyeken +1 szörny jön az utolsó szörnyből. (Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.)
A mászóhelyeken megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően.
A mászóhelyeken a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
Bekerült minden területre egy új másznivaló, az égigérő grok. Az égigérő grokok csak a yaurri mászóverseny idején lesznek elérhetőek. Az égigérő grokok pontos koordinátája megnézhető a honlapról letölthő térképen.
A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állitható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben.
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 95. fordulód.

Erő: 27 Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 18 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 231/211 Jellem: gonosz (147) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 45 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 428 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 760 TP-t kaptál. Jelenleg 123 257 TP-d van. A következő szinthez még 56 743 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
140,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3 (+2)
4. gyógyítás: 33 5. felderítés: 1 6. versengés: 1
7. harcművészetek: 19 8. szörnyismeret: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 12 11. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzsisak (#88)
1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78) 3 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
4 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$2 orgyilkos tőr ($225) 1 ryuku kopja (#694) 1 szöges bunkó (#8)
1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 17 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
2 sáfránykő (#979) 4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [benne 7 csepp spiritusz (#170), fér még: 13]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10]
3 vizestömlő (#3) [bennük 44 korty víz (#27), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 csuklyavirág (#133)
1 elkarog szőr (#665) 3 fekete gyöngy (#99) 2 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 3 lapockacsont (#33) 1 liumbe hajtás (#655)
10 óndarab (#85) 9 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
8 rézdarab (#70) 1 smaragdkő (#678) 3 smirglilevél (#29)
1 szvó-ektoplazma (#151) 6 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 71.29 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranyló ugarhéj (#100) 2 gyenge méreg (#26) 1 kaja (#2)
1 kavadu iszák (#25) 1 sullár hólyag (#168) 10 tinta (#101)
2 uzbány csőr (#169) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 antilopbőr (#48) 1 csuklyavirág (#133)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

139 140 141
9
10
11
(140,10) vegyesbolt (#842), sötét gnóm (#132), orgyilkos (#131)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elindult a Yaurri Mászóverseny.
* - Ha az adott mászóhelyre ki van kapcsolva a plusz szörny a H <mászóhely száma> 1 paranccsal, akkor az eseményből jövő plusz szörny sem jön a másznivalóban.
* - Javítottuk, hogy a káoszportál varázslat nyugaton is működjön az égigérő grokra.
* - A Résföldön a program ottani lényeket generál az égigérő grokokba.
* - A Résföldön mindenki max. pontszámot kap a mászóversenyben.

Üzenet küldése a karakternek