Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 13. 15h:13' EZ A 141. JÁTÉKHETED, 95. FORDULÓD 142. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5881 SZÁMLA : XXXX |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az óriás patkány farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod az óriás patkány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
vik 2 | merészség kalandozókra: 2 |
fas 30 | felt. ásás 30 pontért |
ef 1 501 | energia fejlesztése 1 |
f 112 | kísérletezel a 112. tárggyal |
f 108 | kísérletezel a 108. tárggyal |
jlk 5111 | jelszó kimondása 5111 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a massza egyik karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza bal oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a massza jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A massza farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza duzzadt orrát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a massza bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 16 életpontot vesztettél. A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 853 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 146, gyógyulás: 25, összesen: -121 ÉP}
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [75,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár! (ld. enc.)
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a légirozmár testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a légirozmár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 710 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [74,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut fejét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [72,80] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe.
(Továbbmész...) [71,80] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
(Feltételes támadás:) Egy óriás patkány! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az óriás patkány jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 1 4 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, délre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [71,80] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén lila foltos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [71,81] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
m 8 | mozogsz északra |
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a tintacsiga jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
im | imádkozol |
gyk 249 30 | gyakorolsz a 249. tárggyal 18 pontért |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe |
* 4. BP: | alakváltás 13 |
* 5. BP: | keresed a 42. szörnyet |
VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY) A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem... |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY) A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten. |
LÉGIROZMÁR (94. SZÖRNY) A tudósok szerint hidrogénnel töltött úszóhólyagszerű szervével tud lebegni, illetve uszonylábai és erős farka csapásaival haladni és manőverezni. Áldozataira zuhanóbombázóként csap le a magasból - szerencsére a végbelén át kilövellő hidrogén sivítása elárulja. Bár... két hatalmas agyara és izmos farka így is jókora előnyt ad neki. Igazán esélyed csak akkor van, ha a fészkében ütsz rajta, ahol kevésbé mozgékony. |
Erő: | 26 | Szint: | 15 | Merészség: | 9/2 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 67 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 17 (19) | Életpont: | 262/137 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 103/103 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 10/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/27 | szúrófegyverek: | *19/100 | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 5/50 (+30%) | lőfegyverek: | 14/76 | dobófegyverek: | 3/71 (+34%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6/79 | 2. nyomkövetés: | 4/23 (+36%) | 3. mászás: | 6/78 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 9/46 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 2/24 | 6. gyógyítás: | 46/93 (+58%) |
7. titkosírás: | 3/95 (+10%) | 8. felderítés: | 3/5 (-4%) | 9. teológia: | 5/92 |
10. versengés: | 1/47 | 11. zene: | 7/28 | 12. szörnyismeret: | 5/36 (+30%) |
13. zárnyitás: | 1/5 | 14. vadászat: | 8/13 | 15. bányászat: | 10/86 (+15%) |
16. főzés: | 4/90 (+18%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 44 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3) |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 6 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. Az új képesség készen van, de még 18 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
Összsúly: 67.74 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 66 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | kaja (#2) | 1 | moa jádekő (#382) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | szent jogar (#150) | 4 | tinta (#101) | 2 | uzbány csőr (#169) |