95. forduló, 97. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 25. 9h:15'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,58] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bíbor szulfagor nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor disznófejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

* 2. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

d 2 10 eldobod a 2. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

kt 17 6 elkészíted a 17. tárgyat (6 darabot)
Begyűjtöttél 6 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 150.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 145.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 142.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[74,59] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az orgyilkos testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [5 pontot használtál fel, van még 137.]

vtn 40 varázslat tanulás: a 40. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tompítás. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 102.]

ftv 40 176 felt. tám/véd. varázslat a 40. varázslatot a 176. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Quirov került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a Quirov jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quirov testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Quirov testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A Quirov megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 66 aranyat. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az útonálló fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 2 aranygyűrűt 24 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 szent jogart 50 aranyért, 12 szvó-ektoplazmát 120 aranyért, 9 ugh mérget 18 aranyért, 1 varkaudar csontot 4 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 158 1 megveszed a 158. tárgyat 1
Vásároltál 1 ezüst karkötőt. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 714 1 megveszed a 714. tárgyat 1
Vásároltál 1 rőtmanó kacagányt. 7 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ve 180 4 megveszed a 180. tárgyat 4
Vásároltál 4 ezüst gyűrűt. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[71,59] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szőrlajhár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a szőrlajhár testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a szőrlajhár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mancsával a szőrlajhár megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy sírlidérc száll szembe veled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Második ellenfeled egy sírlidérc.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 272 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30190.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,59] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy óriás csontváz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a bal lábszáradba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Felfedeztél egy halálbokort.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... A második megmérettetés az intelligenciád teszteli. Egy gnóm kérdéseket tesz fel, és neked kvízszerűen három válaszból kell kiválasztanod a megfelelőt. A kérdések többségére kapásból tudod a megoldást, a többinél pedig szerencsésen tippelsz. A gnóm elismerően bólogat tudásod láttán... Ügyességpróba. Néhány labdát kapsz a feladatot adó elf tornásztól, majd arra kér, tarts velük bemutatót. A zsonglőrködés sosem volt az erősséged, de mivel semmit nem veszíthetsz, megpróbálkozol vele. A labdák bizonytalan ívben repkednek, teljesen átizzadsz, mire a homokóra a letelt időt jelzi. Az elf azonban a fejét csóválja, megszámolja a labdákat, majd a földön heverő társaikra mutatva jelzi, hogy nincs meg mind, néhányat elhagytál a próba közben. 323 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz.
- Bonyolult ez az útvesztő - szisszensz fel már az első megtett lépéseknél, bosszúsan, hiszen a komor és egyforma falak semmilyen tanáccsal nem szolgálnak a továbbhaladást illetően. Megpróbálsz logikus sorrendben végighaladni a lehetséges irányokba, azonban hamar belekeveredsz. Botorkálsz még egy darabig a félhomályban, de már tudod: csak egyetlen úton szabadulhatsz reménytelen helyzetedből, ha feladod a próbát. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [69,59] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos tetű lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a gyilkos tetű testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt mágus.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Ököllel megütöd az élőholt mágus fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 82, gyógyulás: 0, összesen: -82 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 1 ezüstdarabot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 274 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30314.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy rambó bogár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
Találkozol egy vörös, tüsi hajú, csillogó szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudarölő éremet, egy vérpettyes gyűrűt, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy dombi yeti trófea és egy sírlidérc trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska.
Összeismerkedtek. Az ő neve Puella Leporis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[38 pontot használtál fel, van még 54.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[68,58] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gorombilla nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy óriás csontváz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az óriás csontváz jobb karját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmait belevágja a jobb lábszáradba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 087 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet. A következő ellenfél egy sírlidérc.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc fejét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sírlidérc bal vállát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 keg gombát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 276 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30441.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

(Továbbmész...) [67,59] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Találsz egy gumifát. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg harcos. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy autentikus vámpír.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír bal oldalát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [66,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a garokk varacskos hátát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a garokk testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a garokk varacskos hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 225 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 fenőkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 279 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30636.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nektoraf. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nektoraf bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf bal lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf jobb karját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [18 pontot használtál fel, van még 36.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[65,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt mirg áll veled szemben.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke.

Fegyvert váltasz: előkapod az orgyilkos tőrt. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontlepke jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Találsz nála 2 ugh mérget.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 281 (limit: 645), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 30766.
Látsz egy gumifát. Látsz egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 30.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 27.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 238 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

TOMPÍTÁS (40. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A termomágikus mutáció óta Ghallát bizony benépesíti sok undorító mutáns szörny is. Ezek közül néhány akkora behemót, hogy képes egyetlen csapásával páncélodat, sisakodat, pajzsodat bezúzni. A tompítás az ilyen csapások "puhítására" szolgál. Bár a sebzést nem csökkenti komolyan, tárgyaidat megóvja a pusztulástól. Elmondásához 8 VP-t és egy szögletes követ kell elhasználnod. A tompító mező nem látható.

QUWARG HARCOS (201. SZÖRNY)
A quwargok szaporodásának egyik példája ez a hatalmas, a királynőét megközelítő termetű lény, mellyel általában olyankor találkozhatsz, ha egy királynőt a közelben elpusztítottak, hiszen ilyenkor a harcosok bosszúhadjáratra indulnak, és elpusztítanak mindent és mindenkit, aki az útjukba kerül. Vastag kitinpáncélját érdemes egy ütőfegyverrel hamar bezúzni, mert különben hatalmas csáprágóival pillanatok alatt darabokra tép, és helyben bezabálja a húsodat.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 17 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 26 Támadás: 19 (20) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (23) Védekezés: 16 (19) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 241/147 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 159/68 Pénz: 1537 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 30/6 Pszi pont: 73/15
Eddig összesen 965 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 746 TP-t kaptál. Jelenleg 237 768 TP-d van. A következő szinthez még 22 232 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, élőholt mágus, élőholt sullár. A 84. fordulódban 1100 arany került a bankszámládra. 1188 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 19/42 (+22%) szúrófegyverek: 5/88 (+70%) vágófegyverek: 22/55 (+8%)
dobófegyverek: 22/24 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: orgyilkos tőr (#225) (150%) << ököl (#28) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
65,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/1 (+34%) 2. nyomkövetés: 10/98 (+25%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 8/36 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 23/31 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 3/74
10. teológia: 5/69 (+20%) 11. taumaturgia: 9/93 (+64%) 12. versengés: 3/53 (+20%)
13. zene: 1/90 14. szörnyismeret: 10/34 (+37%) 15. pszi: 13/12 (+20%)
16. zárnyitás: 12/49 17. vadászat: 3/70 18. bányászat: 10/92 (+12%)
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 3/1 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 3)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 873 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranygyűrű (#193) 1 borostyán függő (#162) 6 kaja (#2)
1 szent jogar (#150) 10 szvó-ektoplazma (#151) 7 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
166 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369)
4 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüstdarab (#326)
1 fenőkő (#1618) 1 keg gomba (#1615) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 1 madártoll (#112) 1 nektoraf faggyú (#667)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rőtmanó kacagány (#714) 4 szögletes kő (#17)
2 szulfagor agyar (#677) 44 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
57
58
59
60
61
(65,60) élőholt mirg (#135), csontlepke (#746), gumifa (#38), Raia oltár
(66,59) garokkok (#73), csontváz (#48), autentikus vámpír (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, nektoraf (#355)
(67,59) gumifa (#38), Elenios oltár, quwarg harcos (#201), autentikus vámpír (#154)
(68,58) gorombillák (#38), óriás csontváz (#176), sírlidérc (#172), barátság szent tüze (#484)
(69,59) gyilkos tetű (#116), élőholt mágus (#175), csontlepke (#746), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, Puella Leporis (2338. kalandozó)
(70,59) manaelementál (#290), óriás csontváz (#176), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(71,59) szőrlajhár (#141), sírlidérc (#172), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(72,59) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Quirov (#975)
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(75,58) bíbor szulfagor (#358)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A pajzshasználat II. (542. KT-képesség) maximuma 20%-ról 25%-ra nőtt, hogy az intarzit pajzs védettségét is kihasználja.
* - A KT-képességfából elkészült újabb 5 szint. Az új képességeket és a hozzájuk kapcsolódó fejlesztési dolgokat (költség, feltétel stb.) a honlapunkon lehet megnézni.

Üzenet küldése a karakternek