95. forduló, 97. forduló, Geronimo a mágus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 2. 13h:45'
EZ A 231. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD
232. játékheted kezdete: szept. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4041
SZÁMLA : XXXX

GERONIMO A MÁGUS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Kis Bagollyal. Raia ministránsa. Egy boszorkánykendőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy lidérckoronát, egy mind. holdkövét, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összeakadsz Kis Bagollyal. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon találkozol Bal Dahinnal. Elenios misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy bőrsisakot, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy féregíz nyakpántot, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy mind. holdkövét, egy olimpiai ezüstmedált, egy rothasztó talizmánt, egy saválló fülbevalót, egy szem szimbólumot, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy tépett lobogót, egy tűztagadót, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudarölő éremet visel. Ruházatát egy domináns morf trófea, egy halálos morf trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sakál. Holmiját egy vadász tatu cipeli. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon találkozol Trisaf Ilpmurkkal. Sheran hűséges követője. Egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy mind. holdkövét, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar bajnok trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Áttört tudatpajzson berepülő holló. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 2. napon ismét összeakadsz Trisaf Ilpmurkkal. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Raia ministránsa. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: kopasz. Ruházatát egy zombi mester trófea, egy drakolich trófea és egy szubreális vámpír trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Magányos Farkas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon ismét találkozol Magányos Farkassal. Tisztán érzed auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Astrid átadott neked a 2. napon 10 MXTU-t. Astrid átadott neked a 2. napon 2 MXTU-t.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+124 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orgyilkos fészket vagy búvóhelyet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-36 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

* 4. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázspáncél varázslatot! [-36 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 219.]

* 5. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

vtn 36 varázslat tanulás: a 36. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: védelem sav ellen. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 179.]

vtn 47 varázslat tanulás: a 47. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: fehér glóbusz. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 144.]

vtn 101 varázslat tanulás: a 101. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tükörpajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 109.]

vtn 364 varázslat tanulás: a 364. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tolvajvér. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 74.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... A fiú, aki eddig kísért, egy gnómhoz vezet. Ő arról érdeklődik, tudod-e, hogy az elmúlt napok időjárásából következően a holnapi nap folyamán mire lehet számítani. Bemérgesedsz, hogy ilyen agyament dolgot kellett kérdeznie, de ez nem segít, így sem tudod a választ. 360 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany éjmedált, egy arany morfmedált, egy arany sárk.karperecet, egy arany sárkányköpenyt, egy arany sárkányvállapot, egy arany végzetéremt, egy arany végzetmedált, egy árnyszőttest, egy boszorkánykendőt, egy Dendeitren gyűrűjét, egy éjsötét rémcsizmát, egy fejvadász medált, egy gyógyító szimbólumot, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kígyószemet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy lordok övét, egy mind. holdkövét, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nerub sámánövet, egy nozar-thin medált, egy ősi emblémát, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy q. ölő medált, egy q. pusztító éremet, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku sisakot, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Felszerelését egy Dakotuka trófea, egy Quttaqrua trófea és egy Fadabama trófea ékesíti. Jobb kezében egy Jégisten kopjáját, bal kezében egy Vércsapolót tart. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Holmiját egy törpemammut cipeli.
Összeismerkedtek. Az ő neve Astrid. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Aztán elköszöntök egymástól. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [22 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 331 4 eladod a 331. tárgyat 4
Eladtál 4 mutáns csontot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 1527 1 eladod az 1527. tárgyat 1
Eladtál 1 Jerome köpenyét. 180 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 677 1 eladod a 677. tárgyat 1
Eladtál 1 szulfagor agyart. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 85 8 eladod a 85. tárgyat 8
Eladtál 8 óndarabot. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 33 1 eladod a 33. tárgyat 1
Eladtál 1 lapockacsontot. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 236 1 eladod a 236. tárgyat 1
Eladtál 1 lajhár csontot. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

ea 179 8 eladod a 179. tárgyat 8
Eladtál 8 grifftojást. 80 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 52.]

m 6 mozogsz nyugatra
[71,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lajhárlord került az utadba. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lajhárlord szőrcsomós testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel megvagdalod a lajhárlord jobb lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a lajhárlord testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lajhárlord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 lajhár csontot. 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy halálmadár.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a halálmadár bal szárnyát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb karmazsin huhogó támad meg.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 46 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 19 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 megsemmisítőt. Érdekes! "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb halálmadár támad meg.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a halálmadár jobb szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy fabontó szójer.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel megvágod a fabontó szójer testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 249 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 2 vasércet. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy szőrlajhár!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrlajhár testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy fabontó szójer.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a fabontó szójer testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a fabontó szójer bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a fabontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hibátlan tűzopált. Vajon hol szerezhette? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos mókus támad meg.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gyilkos mókus bal oldalát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyilkos mókus nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A gyilkos mókus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy gyilkos tetű.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gyilkos tetű bal hátsó lábát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 zárnyitó készletet. Érdekes! A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy gyilkos tetű.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 48 életpontot sebeztél. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a gyilkos tetű testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a gyilkos tetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy szőrlajhár.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szőrlajhár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 18 aranyat. Érdekes! Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[70,58] A terep továbbra is ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pókvadász. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a pókvadász fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Darlan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,58] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gorombilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a gorombilla jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [68,59] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 27.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Az egyetlen vendég, ki bármikor jön, fogadni kell.
Mit ő elvesz, soha vissza nem nyered.
Egyszer mindenkihez ellátogat, de kétszer nem kopogtat senkinél.
[5 pontot használtál fel, van még 22.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy rájanyék.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy evaporőr.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 11 aranyat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy alpesi tehén támad rád.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy sóhajtó dorony.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal első lábát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 eknozolt. Vajon hol szerezhette? Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy gátvakond!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a gátvakond jobb első lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gátvakond testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a gátvakond megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb alpesi tehén támad meg.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra ugrasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az alpesi tehén jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 465 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 6 tolmokov-koktélt. Vajon hol szerezhette? Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sóhajtó dorony.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 16 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony pofáját. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy proteinfecske.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 14 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a proteinfecske fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
499 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 18 aranyat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy sörényes ubuk.

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a sörényes ubuk fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sörényes ubuk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy süvítő rája.

Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a süvítő rája lebernyegét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A süvítő rája megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A süvítő rája farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a süvítő rája testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 17.]

f 124 kísérletezel a 124. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Semmi okosat nem sikerült kisütni. (Megjegyzés: Ha nem sikerül egy új tárgyat feltalálni, akkor az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy az a tárgy nem jó semmire. Lehet, hogy egy olyan tárgyat lehet belőle készíteni, aminek még nem szerezted meg minden alkotórészét. Sok olyan tárgy van, amely több új tárgynak is komponense. Ha egy városban találsz egy bölcset, az megmondja, hogy a Nálad levő tárgyakból mit lehet készíteni, de ezért szép summát kér.) [5 pontot használtál fel, van még 12.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: h 238 10 0 használod a 238. tárgyat
Sajnos még nem vagy elég tapasztalt ahhoz, hogy ezt a hangszert használni tudd. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 11.]

* 4. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 5. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 40 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erősebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebződsz is a savtól, a varázslat időtartama alatt semmiképp sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy.

FEHÉR GLÓBUSZ (47. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
A vakító fehér színnel vibráló fehér glóbusz részleges védelmet nyújt a téged érő varázshideggel és a szörnyek jeges köpetével szemben, a harc időtartama alatt. Anyagi komponense egy amniosz, és 13 VP-be kerül.

TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül.

TOLVAJVÉR (364. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, ami a Mesterség művelőit segíti. Bizony, még a legjobb tolvajnak sem árt egy kis mágikus támogatás! Erre való ez a varázslat, amit ha elmondasz 22 VP-ért, lopásod, csapdaészlelésed, zárnyitásod, felderítésed és rejtőzködésed egyaránt hárommal lesz nagyobb a következő táborozásod végéig. Ez a művelet 5 TVP-t vesz igénybe, komponensként pedig fel kell használnod 3 csepp tintát.

KARAKTERLAP

Geronimo a mágus, egy kopasz, szürke szemű gnóm férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 96. fordulód.

Erő: 24 (30) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 119 cm
IQ: 33 (34) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 25 (28) Védekezés: 40 Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 18 (19) Életpont: 275/275 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (26) Varázspont: 632/30 Pénz: 657 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 36/10 Pszi pont: 90/2 EFejl: 30
Eddig összesen 993 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 761 TP-t kaptál. Jelenleg 275 570 TP-d van. A következő szinthez még 64 430 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, dehidrátor, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/48 szúrófegyverek: 23/20 (+11%) vágófegyverek: 8/20 (+44%)
ütőfegyverek: 10/25 (+24%) lőfegyverek: 23/34 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 2 db (1 -4.); tüske (#22) max. 2 db (5 -6.); tüske (#22) max. 3 db (7 .); tüske (#22) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
68,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 84
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 842 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/90 2. nyomkövetés: 20/60 (+15%) 3. mászás: 2/70
4. csapdakészítés: 7/37 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 15/25
7. titkosírás: 3/88 8. felderítés: 2/67 (+7%) 9. teológia: 10/84 (+13%)
10. taumaturgia: 48/43 (+143%) 11. versengés: 2/35 (+10%) 12. szörnyismeret: 4/35 (+22%)
13. pszi: 12/59 (+17%) 14. zárnyitás: 1/20 15. vadászat: 5/8
16. bányászat: 10/25 17. főzés: 6/99

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 70

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 8 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 36 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) varázspáncél (#156)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355) villámcsapás (#50) >> karmos tankány (#137)
villámcsapás (#50) >> troll ritualista (#365) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. cseréptetős torony (549): kész. városháza (685): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 8, 9, 10, 24, 41, 42, 170.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 469, az összesen kapott pontszám: 53580. (összesen ölhető: 1074 )
2. hely az I. Klasszikus Olimpián a f‹z‹versenyben.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 10 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3796 TU szükséges.)

Összsúly: 70.81 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
54 arany (#50) 8 grifftojás (#179) 1 Jerome köpenye (#1527)
1 madártoll (#112) 4 mutáns csont (#331) 8 óndarab (#85)
3 spiritusz (#170) 1 szulfagor agyar (#677) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 eknozol (#540) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
2 kaja (#2) 1 lajhár csont (#236) 1 megsemmisítő (#1540)
6 tolmokov-koktél (#351) 2 vasérc (#152) 1 zárnyitó készlet (#39)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74 75
57
58
59
60
(68,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), sóhajtó dorony (#112), rájanyék (#58), evaporőr (#69), alpesi tehén (#91), gátvakond (#57), proteinfecske (#139), sörényes ubuk (#89), süvítő rája (#113)
(69,58) gorombillák (#38)
(70,58) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720)
(71,59) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), lajhárlord (#757), halálmadár (#351), karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), szőrlajhár (#141), gyilkos mókus (#29), gyilkos tetű (#116)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), nekrofun (#173), útonálló (#130), Astrid (2246. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, útonálló (#130)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)

Üzenet küldése a karakternek