Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 1. 15h:38' EZ A 137. JÁTÉKHETED, 96. FORDULÓD 138. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
fm 20 | feltételes mászás 20 |
ea 151 1 | eladod a 151. tárgyat 1 |
ea 101 10 | eladod a 101. tárgyat 10 |
ea 26 20 | eladod a 26. tárgyat 20 |
ea 170 7 | eladod a 170. tárgyat 7 |
ea 166 14 | eladod a 166. tárgyat 14 |
ea 265 1 | eladod a 265. tárgyat 1 |
ea 213 1 | eladod a 213. tárgyat 1 |
ea 225 2 | eladod a 225. tárgyat 2 |
ea 694 1 | eladod a 694. tárgyat 1 |
ea 64 1 | eladod a 64. tárgyat 1 |
ea 8 1 | eladod a 8. tárgyat 1 |
ea 1230 1 | eladod az 1230. tárgyat 1 |
ea 268 2 | eladod a 268. tárgyat 2 |
ea 655 1 | eladod a 655. tárgyat 1 |
ea 269 1 | eladod a 269. tárgyat 1 |
ea 665 1 | eladod a 665. tárgyat 1 |
kt 51 1 | elkészíted az 51. tárgyat (1 darabot) |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 8 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 18 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 7 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1 060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 4 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [138,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a khór darázs szőrös torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [137,9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 7.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-16 életerő.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 237 pontot. A következő körben tehát 244 pontot költhetsz el.
HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY) Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
DARÁZSSZÁRNY (652. TÁRGY) Szép kis trófea a gyűjteményedbe, ha már az egész darazsat nem rakhatod el. Talán egy szép napon irtózatos erejű mágikus relikviát tudsz belőle kovácsolni, de ha azt nem, talán jó lesz valamilyen varázslathoz. |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
Erő: | 27 | Szint: | 16 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 232/216 | Jellem: | gonosz (149) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 113 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
136,59 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 33 | 5. felderítés: | 1 | 6. szerencsejáték: | 1 (+1) |
7. versengés: | 1 | 8. harcművészetek: | 19 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 12 | 12. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
3 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | |||
4 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
$2 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 12 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 41 korty víz (#27), fér még: 19] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 10 | óndarab (#85) | 9 | pirkit (#153) | |||
8 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
4 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | vasérc (#152) |
Összsúly: 68.46 kg | Megterheltség: 106% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 99% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 20 | gyenge méreg (#26) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 10 | tinta (#101) | |||
14 | ugh méreg (#166) | 3 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
68 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | csontszablya (#64) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) | 4 | szárnyas hernyó (#69) |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|