Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. okt. 29. 19h:13' EZ A 1538. JÁTÉKHETED, 962. FORDULÓD 1539. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 35 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #3025 |
* 1. KP: vv 443 224 127 | elmormolod a 443. varázslatot a 224. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: hh 2306 841 1133 | használod a 2306. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 3. KP: vv 220 19 58 | elmormolod a 220. varázslatot a 19. varázslatot az 58. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 11 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 11. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 71 120 157 | elmormolod a 71. varázslatot a 120. varázslatot a 157. varázslatot |
* 6. KP: v 169 50 0 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 7. KP: v 15 429 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 8. KP: vv 227 188 247 | elmormolod a 227. varázslatot a 188. varázslatot a 247. varázslatot |
* 9. KP: mak 2 0 0 | makró 2 |
ef 15 551 0 | energia fejlesztése 15 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
im 0 2 0 | imádkozol |
be 1177 0 0 | bemész az 1177. épületbe |
vv 363 216 365 | elmormolod a 363. varázslatot a 216. varázslatot a 365. varázslatot |
gyk 553 20 0 | gyakorolsz az 553. tárggyal 20 pontért |
vv 377 209 137 | elmormolod a 377. varázslatot a 209. varázslatot a 137. varázslatot |
vv 300 324 0 | elmormolod a 300. varázslatot a 324. varázslatot |
v 320 20 0 | elmormolod a 320. varázslatot |
* 10. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 1 60 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
tps 150 0 0 | TVP spórolása: 150 pontért |
hh 1618 1524 2237 | használod az 1618. tárgyat az 1524. tárgyat a 2237. tárgyat |
Elszántan a másikra ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod az ősquwarg gigantikus potrohát. Kritikus ütés! (3 támadással 702 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Sárkánypengével végigvágod az ősquwarg óriási ízelt lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 102 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). Az ősquwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az ősquwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 16 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 16 ugh mérget.) 6 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1010, sebződés: 0, gyógyulás: 171, összesen: +171 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Megmarkolva a lovagi kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (3 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Sárkánypengével felnyitod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (34 sebzést okozott.) Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. A quwarg őrparancsnok vágása nem talált el. A quwarg őrparancsnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4 932 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 0, gyógyulás: 149, összesen: +149 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy ősjég varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 484 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 1079 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a quwarg széltáncos fejét. (6 támadással 1061 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Sárkánypengével épp hogy megvágod a quwarg széltáncos bal szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 97 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (34 sebzést okozott.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg széltáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy [quwarg igazgyöngy ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP]. 24 100 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2910, sebződés: 86, gyógyulás: 137, összesen: +51 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 435 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 896 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg gigász testét. (10 támadással 1716 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánypengével kissé megkarcolgatod a quwarg gigász bal hátsó lábát. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (45 sebzést okozott.) A fényaura 11 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. A quwarg gigász csapása csak a levegőt találja. A quwarg gigász csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
31 420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3613, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 235 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 963 életpontot sebeztél. Meglengetve a lovagi kardot a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ölész jobb oldalát. (10 támadással 2002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánypengével néhányszor megcsapod a quwarg ölész jobb oldalát. (8 támadással 821 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (38 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). Csáprágójával a quwarg ölész megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 172 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg ölész újra meg újra lecsap. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Lovagi karddal kicsit megvagdalod a quwarg ölész testét. (2 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánypengével épp hogy eltalálod a quwarg ölész testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 87 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (43 sebzést okozott.) A fényaura 6 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a quwarg ölész hasadba mélyeszti. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a quwarg ölész újra meg újra lecsap. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
41 343 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4890, sebződés: 1096, gyógyulás: 341, összesen: -755 ÉP}
v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mesteri pajzsharcos lévén felkészülsz arra, hogy a pajzsoddal hárítsad ellenfeled támadásait. Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 452 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (4 támadással 1060 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). A chaktra vadászeb roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (29 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 96 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (51 sebzést okozott.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 42 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 40 arany, -2 ÉP], 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó [fűszertartó ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1738, sebződés: 143, gyógyulás: 225, összesen: +82 ÉP}
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
h 1327 30 0 | használod az 1327. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 766 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (45 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Sárkánypengével kicsit megvágod a bo'adhun éjhozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 99 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (49 sebzést okozott.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 56 életpontot vesztettél. (-17 védekezés.) Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranyfétis. 17 808 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2035, sebződés: 195, gyógyulás: 170, összesen: -25 ÉP}
vv 478 303 299 | elmormolod a 478. varázslatot a 303. varázslatot a 299. varázslatot |
ef 3 0 0 | energia fejlesztése 3 |
tf 4 20 0 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősjég varázslattal köszöntöd a másikat. 228 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás II pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! (Önanalízis: +1% pszi.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a szellemdarázs testét. (7 támadással 1453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+291 életerő). Sárkánypengével kicsit megvágod a szellemdarázs testét. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 95 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (55 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled 60 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12 305 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +2% vágófegyverek.) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2001, sebződés: 0, gyógyulás: 324, összesen: +324 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy életpajzs varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 214 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! (Önanalízis: +1% pszi.) Vad csatakiáltással, felemelve a lovagi kardot a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a varkaudar remete bal lábát. (8 támadással 1679 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+336 életerő). Az eszement trappoló megmarja ellenfeledet. (20 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a varkaudar remete testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A gothag döglidérc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 103 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (45 sebzést okozott.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). A varkaudar remete öklével feléd sújt, de te félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
14 554 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2226, sebződés: 0, gyógyulás: 361, összesen: +361 ÉP}
kf 477 | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 8 | mozogsz északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 235 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás II pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kémsárkány színváltós szárnyát. (9 támadással 742 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal párszor kilyukasztod a kémsárkány fejét. (10 támadással 2090 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (6 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megkarcolod a kémsárkány jobb szárnyát. Kritikus ütés! (1 támadással 118 életpontot sebezve.) A dalos szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (3 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (34 sebzést okozott.) A fényaura 9 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (63 ép-t sebezve). Karmaival a kémsárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A kémsárkány melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a kémsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 136 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3359, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Marokra fogva az avenirt ellenfeledre rontasz. Használod a Belső időt. Avenirral teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 48 ép-t sebez. A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. [kaja -> a felesleges 2 db-ot eldobod] 137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Meglengetve az avenirt a másikra támadsz. Használod a Belső időt. Avenirral teljesen átszúrod a trix kölyök bal karját. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled 34 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A trix kölyök megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Karmaival a trix kölyök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 fénytelen gyöngy és 1 obszidián tüske [obszidián tüske ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2 158 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
Elszántan a másikra rohansz. Avenirral néhányszor teljesen átdöföd a tavi piranha tömegét. (3 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (58 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A 6 tavi piranha megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. [kaja -> a felesleges 4 db-ot eldobod] 4 860 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 77, gyógyulás: 21, összesen: -56 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Avenirral tökéletesen perforálod a trix nőstény testét. (2 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (42 sebzést okozott.) A fényaura 15 ép-t sebez. Ellenfeled 55 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A trix nőstény karmai majdnem eltalálnak! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 megsemmisítő [megsemmisítő ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP] és 1 ytterium kőzet. 3 193 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 2, gyógyulás: 5, összesen: +3 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve az avenirt ellenfeledre támadsz. Használod a Belső időt. Avenirral néhányszor teljesen átdöföd az óriás lámpáshal testét. (5 támadással 686 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-171 életpont.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (31 sebzést okozott az ellenfélnek.) Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). Az óriás lámpáshal állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 12 519 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% víziharc.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 171, gyógyulás: 5, összesen: -166 ÉP}
h 1387 188 105 | használod az 1387. tárgyat |
272 | 273 | 274 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[188,105] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb monolitot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 38 aranyat.
zip 7777 | nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a lovagi kardot ellenfeledre rontasz. Lovagi karddal kegyetlenül összevagdalod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 812 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+163 életerő). A gothag döglidérc is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megvágod a Chara-din fattya bal karját. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A chaktra vadászeb roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (13 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 94 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (59 sebzést okozott.) A fényaura 31 ép-t sebez. A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. A 10 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. A 10 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 691 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 0, gyógyulás: 190, összesen: +190 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra rontasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sárkánypengével alaposan megvágod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 95 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (34 sebzést okozott az ellenfélnek.) A fényaura 15 ép-t sebez. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany, 3 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken. 4 868 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 4, gyógyulás: 10, összesen: +6 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 35 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre ugrasz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos bal vállát. Kritikus ütés! (2 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A pikkelyes ptog támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Sárkánypengével megcsapod a varkaudar iszákos jobb lábát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az eszement trappoló is bekapcsolódik a harcba. (36 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 87 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (32 sebzést okozott.) Ellenfeled 26 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 50 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A varkaudar iszákos karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
3 586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 800, sebződés: 80, gyógyulás: 84, összesen: +4 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre ősjég varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 455 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 1074 életpontot sebeztél. (Önanalízis: +1% pszi.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 9 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a P. Vlagyimir jobb oldalát. (9 támadással 705 életpontot sebezve.) Marokra fogva a lovagi kardot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lovagi karddal néhányszor megcsapod a P. Vlagyimir bal hátsó lábát. (2 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Sárkánypengével néhányszor súrolod a P. Vlagyimir kopott ruháját. (2 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 90 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 49 ép-t sebez. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 32 életpontot vesztettél. A P. Vlagyimir összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 törp sisak [törp sisak ládikóba-> (183,31)-> 450 arany, -2 ÉP]. 28 803 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3015, sebződés: 98, gyógyulás: 64, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [6 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 10 VP-t.]
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
szk 463 481 483 | keresed a 463. szörnyet a 481. szörnyet a 483. szörnyet |
* 1. BP: tpf 150 0 0 | TVP elővétele: 150 pontért |
* 2. BP: vv 324 83 378 | elmormolod a 324. varázslatot a 83. varázslatot a 378. varázslatot |
* 3. BP: h 949 30 0 | használod a 949. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+2 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősjég varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 225 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás II. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! (Önanalízis: +2% pszi.) A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 9 csillaglövedék. Néhány helyen eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 643 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Használod a Belső időt. Lovagi karddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas karvaly testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1872 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Sárkánypengével súrolod a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 91 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (51 sebzést okozott.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). A vérszomjas karvaly csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A vérszomjas karvaly csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP] 23 254 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3080, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
* 4. BP: kf 511 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat |
* 5. BP: ek 503 245 80 | t. energia kisütése: 503 245 80 |
272 | 273 | 274 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[245,80] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
* 6. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 7. BP: v 62 0 0 | elmormolod a 62. varázslatot |
* 8. BP: v 15 312 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 9. BP: v 15 43 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 10. BP: v 15 69 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
ARANY KALANDÉREM (2852. TÁRGY) Az arany kalandérmet azok kapták jutalmul, akik a második Kalandozók Versenyének összesítésében az élvonalban végeztek. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, aminek a hatásai a következők: +4 támadás, +4 védettség és +40 max. ÉP. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
Erő: | 147 (180) | Szint: | 64 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 160 cm |
IQ: | 118 (166) | Támadás: | 158 (172) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 45 kg |
Ügyesség: | 132 (168) | Védekezés: | 249 (261) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 181/320 év |
Egészség: | 118 (160) | Életpont: | 2714/4056 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 116 (177) | Varázspont: | 7437/1746 | Pénz: | 17343 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 98/7 | Pszi pont: | 2712/1933 | Halhatatlanság: | 26 % | EFejl: | 45 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 25/3 (+4%) | ökölvívás: | 1/66 | szúrófegyverek: | 55/22 |
vágófegyverek: | *67/101 (+6%) | ütőfegyverek: | 29/15 | lőfegyverek: | 47/57 (+2%) |
dobófegyverek: | 40/60 |
Feltételes fegyverváltás: lovagi kard (#1809) (200%) << pusztító lándzsa (#1805) (140%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); csillaglövedék (#931) (35 -41.); ében nyílvessző (#848) (42 -48.); kentaurvessző (#2138) (49 -55.); hófehér nyílvessző (#1921) (56 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,80 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 273,15 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 245,80 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2021. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 140 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 62, 60, 56, 84, 89, 88 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 1226 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 394 TVP |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 67/51 | 2. nyomkövetés: | 276/80 (+16%) | 3. mászás: | 45/35 |
4. csapdakészítés: | 84/62 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 45/91 | 6. gyógyítás: | 183/43 |
7. titkosírás: | 26/69 | 8. felderítés: | 43/29 | 9. szörnyidomítás: | 34/27 |
10. teológia: | 337/4 (+40%) | 11. taumaturgia: | 300/90 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 23/86 |
13. versengés: | 25/87 | 14. zene: | 588/93 (+81%) | 15. szörnyismeret: | 163/40 |
16. pszi: | 161/75 (+16%) | 17. zárnyitás: | 29/72 | 18. vadászat: | 228/15 (+32%) |
19. vitalitás: | 15/38 | 20. bányászat: | 58/35 | 21. úszás: | 48/43 (+19%) |
22. ősteológia: | 33/59 (+27%) | 23. őstaumaturgia: | 66/20 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 52 | |||
1. sebzés bónusz: 9 | 2. támadás bónusz: 8 | 3. védekezés: 8 | 5. varázslat sebzés: 8 |
6. regeneráció: 7(8) | 7. tulajdonságpont: 3 | 8. képességpont: 1 | 9. gyors fejlődés: 8 |
10. vp regeneráció: 8(9) | 11. kincskeresés: 6 | 12. halhatatlanság: 3 | 15. rezisztencia: 8 |
17. mágiaerő: 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 75% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 120 TVP-ért |
ásol max. 120 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 10 darabot ), Földanya gyümölcsét (#1690) (max. 5 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot, csak egyszer), hajító csillagot (#939) (max. 8 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), ében nyílvesszőt (#848) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillaglövedéket (#931) (max. 30 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 3 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 5 darabot ), hófehér nyílvesszőt (#1921) (max. 10 darabot, csak egyszer), kreommat varázsitalt (#926) (max. 3 darabot ), mágusok italát (#1610) (max. 5 darabot ), brill azttar kulcsot (#943) (max. 1 darabot, csak egyszer), azúrharmatot (#1161) (max. 30 darabot ), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 25 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 30 darabot ), pszi katalizátort (#610) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
elfogod kérődző etrát (#368) fedett veremmel (#219), vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219), umbatari bromagot (#770) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 260 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz magszim belet (#103) (max. 2 darabot ), pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), drakolder pórázt (#773) (max. 1 darabot ), nagymesteri pálcát (#772) (max. 1 darabot ), kyorg rúnakorongot (#767) (max. 1 darabot ), arx tekercset (#777) (max. 1 darabot ), raskhiir talizmánt (#774) (max. 1 darabot ), hro tekercset (#781) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 34, max: 50) |
nyuhaj karbin (#110), nómenklatúra (#158), szintszívó lények (#9097), mélység fattya (#199), noth szellem (#250), ősi szellem (#422), szeppent rákfatty (#186) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), sötét ölész (#314), ro'galhal gyóntató (#524) (csak egyszer), aranyfecske (#283), vérkeszeg (#407), kreiton idéző (#510), szárnyaló halál (#456), animált korall (#445), bosszúálló (#562), eszement trappoló (#549), kreált kopó (#581), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578), Teremtő (#579), halált okozó lények (#9098), vtoeken döntőbíra (#627) (csak egyszer), Nap bírája (#711), Rüeumöeu szelleme (#712) (csak egyszer), elemi pulzátor (#440), éjfattyak (#9096), zafír sárkány (#329), élőholt drakolder (#628), rubin sárkány (#330) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
elf (#2), kráken ősanya (#7095), bűbájlidérc (#761) |
Feltételes pajzshasználat (aktív: 5, max: 30) |
ezüsttölgy pajzs(993): Éjfatty(9096) |
Ting Ro Ce pajzsa(1393):zafír sárkány(329) |
Ting Ro Ce pajzsa(1393):élőholt drakolder(628) |
Ting Ro Ce pajzsa(1393):kristálynyálka(632) |
Ting Ro Ce pajzsa(1393):rubin sárkány(330) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
ősi harcmodor (#287, 120 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) |
árnyak segítsége (#270, 24 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) | pszi meditáció (#299, 100 PP) |
önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) | agybénítás III (#302, 25 PP) |
önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) | belső idő (#305, 0 PP) |
mentális tükör (#306, 40 PP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | harci ösztönök (#490, 50 PP) |
Ősteológia varázslataid | ||
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 12 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (140,37,1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (30,0) | vámpirizáció (#1) (42,0) |
harci induló (#443) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse III (#59) |
hatalomvarázs (#220) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | szürkeáll. aktiv (#71) |
nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) | villámmágia (#227) | esszenciavédelem 2 (#188) |
elme dominanciája (#247) | Morgan rúnája (#363) | papi aura (#377) | szemmelverés (#137) |
önanalízis II (#300) | fényaura (#211) | mentálturbó (#478) | önanalízis III (#303) |
vízlélegzés (#185) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), jégcsóva (#41), természet haragja (#141), élőholt pozdorja (#134), háló (#186), savhurrikán (#107), méregfelhő II (#193), direkt kontaktus I (#121), bo'adhun csapás (#266), pajzszúzás (#251), az agy kifacsarása (#197), fehérál.roncsolása (#248), direkt kontakt. II (#122), kiszáradás (#268), tűzgolyó (#155), agybénítás II (#246), őstűz (#310), agybénítás III (#302), ősjég (#311) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108), varázsvédelem (#34), elektromos pajzs (#51), fürgülés (#92), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), árnyak segítsége (#270), elmehártya (#301), tudatháló (#304), harci ösztönök (#490), mentális tükör (#306), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 33, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | szintszívó lények (#9097) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nyuhaj karbin (#110) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | woorgard (#231) | természet haragja (#141) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru herceg (#307) | direkt kontaktus I (#121) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | csápos otagi (#395) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | bo'adhun csapás (#266) | >> | tűzrája (#531) | |
tűzgolyó (#155) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | savhurrikán (#107) | >> | Tissian sámánúr (#501) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | elemi pulzátor (#440) | kiszáradás (#268) | >> | 55. szintű lényekre | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | rubin sárkány (#330) | direkt kontakt. II (#122) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
halálos érintés (#271) | >> | éjfattyak (#9096) | direkt kontaktus I (#121) | >> | márvány sárkány (#328) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 33, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | éjfattyak (#9096) | árnyak segítsége (#270) | >> | 50. szintű lényekre | |
elektromos pajzs (#51) | >> | bo'adhun éjhozó (#468) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében sárkány (#327) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | életpajzs (#142) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | varázsvédelem II (#108) | >> | nanda (#224) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | őrült varázsló (#255) | varázsvédelem II (#108) | >> | szintszívó lények (#9097) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +15 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
eszement trappoló (#549) (málhás: +68 kg teher) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +37 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot! |
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el! |
3.) Az élőholtak különösen nagy tömegben fordulnak elő az ősi királyság területén, még leheletük is helyrehozhatatlanul szennyezi a természetet. Pusztítsd el tíz ro'galhal kísértetet! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 8. lépésnél tartasz. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. isbai jósda (831): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 11, 12, 20, 33, 34, 35, 36, 56, 60, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 84, 88, 89, 94, 95, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 132, 133, 137, 138, 139, 140, 141, 150, 178, 194, 246. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 7, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 18, 22, 23, 24, 26, 33, 34, 35, 36, 38, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42496. | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 408, az összesen kapott pontszám: 40200. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 404, az összesen kapott pontszám: 48840. | ||
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XLIX. olimpián. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 228, az összesen kapott pontszám: 21600. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 62895 | ||
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 200, az összesen kapott pontszám: 19900. | ||
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 126818 | ||
Sötét kor statisztikák | ||
Karakter csaták: 2. Monolit rombolás: 13. |
MAKRÓID (jelenleg 2 lehet) |
1. makró parancsai: v 1 60, tps 150, hh 1618 1524 2237, v 84 329, h 1271 936, h 1327 30, vv 478 303 299, ef 3, tf 4 20, e 20. |
2. makró parancsai: ef 15 551, ek 531, le 511, im 2, be 1177, vv 363 216 365, gyk 553 20, vv 377 209 137, vv 300 324, v 320 20. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | avenir (#1706) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | biethlan lándzsa (#1290) | 2 | bűvös lant (#509) | 30 | deus ex machina (#1) | 100 | ében nyílvessző (#848) | 100 | felhőnyíl (#2341) | 50 | hófehér nyílvessző (#1921) | $2 | Kabol gyűrűje ($904) | 1 | Leah tekercse (#1258) | 1 | mágusölő (#422) | 1 | Ssszissszenő csizma (#954) | 1 | sziréngyűrű (#948) | 2 | tl'urlang erőkő (#825) | $1 | torz fülkarika ($1148) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | titkos teleportkő (#1387) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1225 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fénytelen gyöngy (#1698) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kaktusztüske (#114) | 1 | moa üveggömb (#383) | 2 | ősmatéria (#1254) | |||
2 | sáfránypor (#211) | 1 | ytterium kőzet (#965) |