96. forduló, 98. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 2. 20h:12'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [136,8] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

cir 27 vándorcirkusz látogatása 27
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Leöntöd a torkodon 1 ork fiola tartalmát. A csodaszer rögtön hat: +1 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 242.]

fkt 312 2 1 felt. készítesz a 312. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

dd 225 694 8
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

gyj 0 90 4 felt. gyűjtés 90 4
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 90% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 4 arany. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[136,7] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Látsz egy phua-kúpot. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a pordémon portestét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [136,6] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [Nem szedsz a GYJ miatt.] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [137,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dark Angel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [61 pontot használtál fel, van még 181.]

m 1 2 22 mozogsz
Sajnálom, de nem tudom értelmezni ezt az utasítást, mert a paramétereinek 1 és 8 között kell lennie.

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 141.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 2 31 fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 72 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-13 életerő.) Iszonyatos fájdalom lesz rajtad úrrá, ahogy elkezd az a bizonyos valami lüktetni a hasadban. Ordítasz, fetrengesz, a testedet markolod, ahogy mellkasod szétreped, és valami kibújik belőle. (-11 életerő.) Egy apró szörnynek adtál életet! Mire magadhoz térsz, az újszülött már messze jár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 238 pontot. A következő körben tehát 268 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 97. fordulód.

Erő: 27 Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 23 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 233/203 Jellem: gonosz (151) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 91 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 437 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 024 TP-t kaptál. Jelenleg 130 708 TP-d van. A következő szinthez még 49 292 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
137,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 33 5. felderítés: 1 6. szerencsejáték: 1
7. versengés: 1 8. harcművészetek: 19 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 12 12. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
3 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
3 bot (#4) 1 csontkés (#11) 2 csontszablya (#64)
3 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$2 orgyilkos tőr ($225) 1 ryuku kopja (#694) 1 szöges bunkó (#8)
1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 8 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 sáfránykő (#979)
4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 24]
3 vizestömlő (#3) [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 5]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 antilopbőr (#48) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
1 elkarog szőr (#665) 3 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
3 lapockacsont (#33) 9 mákrózsa virág (#56) 10 óndarab (#85)
9 pirkit (#153) 8 rézdarab (#70) 1 smaragdkő (#678)
3 smirglilevél (#29) 4 szárnyas hernyó (#69) 6 vasérc (#152)

Összsúly: 63.16 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
22 arany (#50) 1 bot (#4) 1 dárda (#10)
4 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 14 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

135 136 137 138
4
5
6
7
8
9
(136,6) vérszomjas csüldők (#114), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720)
(136,7) phua-kúp (#372), patak, szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, pordémon (#253)
(137,5) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba, Chara-din rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár, kérődző etra (#368), erszényes elkarog (#354)

Üzenet küldése a karakternek