Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 2. 20h:12' EZ A 137. JÁTÉKHETED, 97. FORDULÓD 138. játékheted kezdete: máj. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
cir 27 | vándorcirkusz látogatása 27 |
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat |
h 1228 | használod az 1228. tárgyat |
fkt 312 2 1 | felt. készítesz a 312. tárgyat (2 darabot) |
dd 225 694 8 |
gyj 0 90 4 | felt. gyűjtés 90 4 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a pordémon portestét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon portestét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a pordémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [136,6] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Elszántan a másikra ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [137,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.)
Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dark Angel előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
m 1 2 22 | mozogsz |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal karját. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 31 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 31 pontért |
Erő: | 27 | Szint: | 16 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 23 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 233/203 | Jellem: | gonosz (151) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 91 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
137,56 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 33 | 5. felderítés: | 1 | 6. szerencsejáték: | 1 |
7. versengés: | 1 | 8. harcművészetek: | 19 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 12 | 12. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), bronzpáncélt (#90) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), bőrpáncélt (#51) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | |
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
3 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
3 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | |||
3 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
$2 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 8 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 24] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 55 korty víz (#27), fér még: 5] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | lapockacsont (#33) | 9 | mákrózsa virág (#56) | 10 | óndarab (#85) | |||
9 | pirkit (#153) | 8 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | vasérc (#152) |
Összsúly: 63.16 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
22 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 1 | dárda (#10) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | ork csodaszer (#1228) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 14 | víz (#27) |
135 | 136 | 137 | 138 | |
4 | |
|
|
|
5 | |
|
|
|
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
9 | |
|
|
|