Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. szept. 15. 12h:06' EZ A 529. JÁTÉKHETED, 98. FORDULÓD 530. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1199 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
av 13 | alakváltás 13 |
bb 347 1 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
h 1107 | használod az 1107. tárgyat |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 7: 2. térkép 1. pont 10: 3. térkép 23. pont 13: 2. térkép 3. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 7. pont 2: 1. térkép 10. pont 3: 1. térkép 13. pont 34: 3. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 34. pont 23: 1. térkép 10. pont |
A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 253.]
a 101 5415 12 | átadod a 101. tárgyat az 5415. kalandozónak (12 darabot) |
a 138 5415 8 | átadod a 138. tárgyat az 5415. kalandozónak (8 darabot) |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
ve 249 50 | megveszed a 249. tárgyat 50 |
ve 138 10 | megveszed a 138. tárgyat 10 |
ve 30 100 | megveszed a 30. tárgyat 100 |
ve 135 100 | megveszed a 135. tárgyat 100 |
ve 269 20 | megveszed a 269. tárgyat 20 |
ve 170 200 | megveszed a 170. tárgyat 200 |
m 2 5 5 | mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a bandita testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel eltalálod a bandita fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a bandita bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. Szereztél 13 aranyat. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [106,116] Tovább barangolsz a fák között. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 50 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bandita nyakát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megcsapod a bandita bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a bandita testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű. Szereztél 12 aranyat. 851 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [105,117] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy agyfröccsentő lábát masszírozza. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mély Grum jobb oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mély Grum testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Mély Grum zömök testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Mély Grum kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kis vaspajzs. Szereztél 1 koponya gyűrűt. Elhajítod a vacak quwarg királynő trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Mély Grum trófeát. 1593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 36, gyógyulás: 16, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [103,118] Tovább barangolsz a fák között.
(Továbbmész...) [102,119] Tovább barangolsz a fák között.
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a trikornis fehér hátát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis jobb oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a trikornis bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis feléd rúg, de nem talál el. A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 746 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [100,119] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kérődző etra közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kérődző etra patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [99,118] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 52 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. A halálhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
szk 124 | keresed a 124. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
SMARAGD KARKÖTŐ (707. TÁRGY) Az elf kósza elgondolkodva mér végig. - Egész megbízható kalandozónak látszol... Nos, talán megérdemelsz egy IGAZI varázstárgyat! A szerencse smaragd karkötője nem gyerekeknek való játékszer - segítségével jóval szerencsésebb leszel, mások által ritkának hitt kincsekbe lépten nyomon belebotlasz. Persze, az elkészítéséhez szükséges komponensek listája sem rövid: szükségem lesz egy szulfagor agyarra és egy smaragdkőre a karkötő kifaragásához, 10 csepp spirituszra a kikészítéséhez, és egy teknősesszenciára és Morgan kristályára a mágikus képességekkel való felruházáshoz. A smaragd karkötőt a Küldetés Teljesítése: KT 707 paranccsal veheted át, az elf kósza házánál, 5 TVP árán. Ahhoz, hogy a karkötő működjön, viselned kell a KF 707 paranccsal. Ahányszor legyőzöl egy szörnyet, amelyben valamekkora százalék eséllyel kincset találhatsz, ez az esély a smaragd karkötőnek köszönhetően megnövekszik! Bizonyos tárgyakat lehetséges, hogy csakis smaragd karkötő segítségével találhatsz meg, viszont a ryuku tárgyak megszerzésének esélyét nem növeli. Természetesen, a smaragd karkötőt nem lehet átadni más kalandozónak. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
MÉLY GRUM (7122. ELLENFÉL) Mély Grum egy törpe férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
Erő: | 24 (36) | Szint: | 17 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 25 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 3/3 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 255/36 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 21 (26) | Varázspont: | 334/57 | Pénz: | 2955 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 28/6 | Pszi pont: | 125/198 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 11/72 (+20%) | szúrófegyverek: | 18/20 (+5%) | vágófegyverek: | 9/52 |
ütőfegyverek: | 1/0 | lőfegyverek: | 9/45 | dobófegyverek: | 16/87 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bronzhegyű nyíl (#94) (5 -8.); ubuk dobónyíl (#138) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14/14 | 2. nyomkövetés: | 24/86 (+16%) | 3. lopás: | 1/3 |
4. mászás: | 3/46 | 5. csapdakészítés: | 12/43 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/95 |
7. gyógyítás: | 16/82 (+53%) | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 3/93 |
10. szörnyidomítás: | 1/1 | 11. teológia: | 21/103 (+12%) | 12. taumaturgia: | 23/51 (+20%) |
13. versengés: | 7/55 (+40%) | 14. harcművészetek: | 6/32 | 15. zene: | 6/45 |
16. szörnyismeret: | 17/42 (+20%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 1/6 |
19. vadászat: | 1/100 (+10%) | 20. bányászat: | 5/94 (+1%) | 21. főzés: | 2/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), halálhozó (#419) (csak egyszer), korinthai amőba (#420) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | manaelementál (#290) | agykorbács (#97) | >> | óriásféreg (#171) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | manaelementál (#290) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 26653. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1067. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1251 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 4 | drótszőr (#37) | |||
4 | kaja (#2) | 27 | madártoll (#112) | 1 | sallank karom (#128) | |||
12 | tinta (#101) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
23 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | koponya gyűrű (#1733) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 200 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 100 | varányszem (#30) | 20 | vas dobónyíl (#189) |