Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Hány darabos asztali Puzzle a kedvenced? (33)
Melyik képből legyen puzzle... (45)
Hány darabos internetes puzzle a legjobb? (34)
Hatalom Kártyái Puzzle (97)
Elindult ingyenes, internetes puzzle játékunk! (21)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Kristályféreg

1 ZSZ

Raia szörny
féreg

Anti-mágia:0
Kijátszásakor kikereshetsz egy olyan lapot a paklidból,aminek nevében vagy leírásában a "kristály" szó szerepel.
Minden lényed +1 ÉP-t kap,

0/1
 
Motyogó csapás
X VP
Leah azonnali ősmágiás motyogó
Kötelék: életkioltó és az X 2 VP-vel kevesebb.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül,vagy célpont nem lény lap kap egy elmúlás jelzőt.
Kapsz annyi motyogó kölyköt,amennyi a célpont lap alap idézési költsége.
 
Frigyláda: 3 csonti
Fairlight vagy Raia tárgy
Anti-mágia:0

Csak KF képességgel rendelkező AVATÁR használhatja!

Az avatár, a következő képességet kapja:
- Ha a tartalékban van: (K): 1 VP: az összes őrposztodban lévő lény:
kap +3sebzést +3 ÉP-t, + mágikus támadást és védekezést kap.
láthatatlan lesz, és nem lehet célpontja forrásnak.
- ha a frigyláda használója(aki az őrposztban van) megsebzi az ellenfél játékost, megnyerted a játékot.
 
Sziasztok!

Szeretném megosztani a legújabb grafikusan is megvalósított ötleteimet.

A lapok működését az alábbi szabálykiegészítés biztosítaná:

Átok ikon: ez az ikon azt jelenti, hogy a lap ún. átkozott lap. A ikonnal rendelkező lap első játékba kerülését követően átkerül célpont játékos kezébe és innentől kezdve nyitott lapként kell kezelni. Miután a lap először gazdát cserélt, onnantól lépnek működésbe a lap automatikus hatásai. Ezen hatások létrejöhetnek akkor, amikor az adott lap a játékos kezében van „Kézben” és/vagy az oldalán a játékban van „Játékban” és/vagy kezébe kerül „Húzás” és/vagy a gyűjtőjében van „Gyűjtőben”. Első kijátszását követően, a kijátszási költsége -1 VP. Az átok jelzésű lapokat nem lehet feláldozni, passzivizálni és az őrposztba mozgatni. Véletlenszerű kézből dobás esetén másik lapot kell választani helyette.

A lapok itt tekinthetőek meg: https://drive.google.com/drive/folders/1q5dwlzer_1pKxwzD2yiPGOmEEKgOLjF0?usp=sharing
 
Életfaló fatty

1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont max. 3 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz és ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van, min 20.


Gyűjtögető fatty

1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t és ellophatsz egy max. X költségű nem lény lapot. X annyi, ahány chara-din fattyad van rajta kívül játékban.


Káoszfatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből annyi lapot, ahány chara-din fattyad van játékban, majd a Káoszfatty kap annyi +1/+1es jelzőt, amennyi lapot ténylegesen dobott.


Kvantumfattyak

1 VP chara-din általános [+1]

Dobj egy kockával: kapsz X chara-din fattyat és mindre tegyél X álomjelzőt. X annyi, amennyit dobtál.
Amíg a gyűjtődben van: minden chara-din lényed kap +1 ÉP-t.


Parazita fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya

K tégy egy lényre egy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
E áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont lény vagy játékos gyógyul 5 ÉP-t.
 
Úgy érzem, hogy az epikus Motyogó Kultivátor túl sok nerfet kapott az eredetihez képest, és a legtöbb motyit használhatatlanná teszi az első körökben. Így nem tud kijönni egy Suttogó Végzet sem az első körben további lapok belefektetése nélkül, aminél kritikus lenne pedig a teljes potenciáljához.

Az rengeteget segítene, hogyha a többi epikushoz hasonlóan körönként egy tetszőleges motyit olcsósítana 1 VP-vel, hogy legyen valami első körös asztala a paklinak.

Továbbá, egyéb ötletek:

Lélekgyűjtő (új)
1 ZSZ
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, KF, Leah
Képességei a gyűjtőből is működnek.
Körönként egyszer, tegyél át 2 leah vagy 1 motyogó lapot a gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, 1 SZK-t, és húzz egy lapot VAGY kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és kör végén húzz egy lapot.
0/3

Energiamotyogó (új)
1 VP
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, Leah
Kijátszásakor kapsz 2 VP-t.
Körödben, tedd át a gyűjtőből a semmibe ezt a lapot és még egy motyogódat: kapsz 1 VP-t vagy egy motyogód kap egy izomjelzőt.
2/1

Waro-khin háborúhozó
Epikus követő
Kedvelt lap: moa.
Saját körben egyszer, következő moád amit kijátszol, választásod szerint 1 VP vagy 1 nekronnal olcsóbb, de nem mehet így 1 alá.
Ha ellenfeled egy moa lapodnak köszönhetően kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában, akkor kapsz annyi SZK-t, amennyivel kevesebbet kapott. (alternatívként, ha túl erős, akkor csak 1 SZK-t, függetlenül a manafolytás erősségétől).

Én vagyok a Moa harci gép illusztrátora, és szívesen megcsinálnám ezen lapok illusztrációját is, amennyiben igény lenne rá.
 
Vonító motyogó

2 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas, motyogó 1 SZK

Feltámad.
Ha van játékban veszettség: S 1 VP előkeresheted a paklidból.
Ellenfeled minden lapja +1 nekron.


Idéző lovas

1 VP 1 nekron leah szörny/lovas KF

Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Minden lovasod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
Kijátszása körének végén fordítsd fel a paklid felső lapját: ha lovas, akkor vedd a kezedbe, egyébként rakd a semmibe.


Következő fokozat (új)

2 VP tharr bűbáj „ősmágia”

Anti mágia: 0. Erre a lapra és jelzőire források nem hatnak.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap egy fokozat jelzőt, te pedig egy szörny jelzőt (0/1 tharr szörny KF).
Minden lényed kap +X sebzést, és ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több lényed célozza X VP-vel drágább (de max 3-mal). X annyi ahány fokozat jelző van rajta.


Xenon, az ateista

1 VP 1/3 színtelen kalandozó KF „életkioltó”

Képességei ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.
S: gyűjtőbe kerül célpont avatár vagy olyan lap, aminek nevében vagy leírásában egy isten neve szerepel, vagy „isteni” lap.


Elmepajzs (új)

szabálylap

Egyik játékos sem pusztíthatja, vagy veheti el a másik VP-jét, és egyik játékos sem csökkentheti ellenfele kör eleji manaregenerációját.
Lények nem cserélhetnek gazdát.
 
1ZSZ
Motyogó parazita
Leah szörny 1 SZK védekezés motyogó,féreg
Semlegesítés: követő megszüntetés (de az esetleges ÉP áldozás megtörténik.)
S:3 ép,áldozd fel: végy vissza egy lapot a gyüjtőből a kezedbe.
Ha a semmiben van:
Minden Motyogód 2-vel többet dobat.
1/1
 
0 Vp Halkabban!
bűbáj Dornodon

Semlegesítés: aktiválást kívánó képesség.
K: ellenfeled veszít 1 Vp-t.
Ha eldobod az ellenfél anti-mágiájának, az adott anti-mágiás lap nálad jön létre, mintha te játszottad volna ki, majd ez a lap a Semmibe kerül.
 
Szurkáló fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik annyit ahány chara-din fattyad van játékban (max. hetet)
Áldozd fel egy chara-din fattyad: visszaveheted a kezedbe.
Egy körben egyszer játszhatsz ki Szurkáló fattyat.


Fatty nőstény(új)

2 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.


Koncentrált fattycsapás(új)

1 VP chara-din azonnali

Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X annyi, ahány chara-din fattyad van játékban és a gyűjtődben, de max 9.



Bosszantó fatty

1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
S: max. X célpont lény és/vagy játékos sebződik 2-2 ÉP-t. X annyi, ahány chara-din lényed van játékban.


Urogark

1 VP 1 nekron 3/3 chara-din kalandoró/ember KF „ősmágia”

Semlegesítés: mágikus támadású vagy védelmű vagy élet képességgel rendelkező lény (ekkor „védekezés”-ként is kijátszhatod).
Harci képesség: ellenfele, ha mágikus támadású vagy védelmű, vagy van rajta élet jelző: a semmibe kerül.
 
Brutál Brugan

2 VP
Leah
kalandozó
troll
KF, repül
4/4

Nem lehet rá reagálni. Szörnyek ellen +6 sebzése és mágikus támadása van. Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha megöl egy olyan szörnyet, amiben van szörnykomponens.

"És most kimetszem a szörnykomponenst..."
 
Gormathion bibliája

szabálylap

Nem kezdesz kevesebb lappal miatta.
Minden kör végén az aktív játékos célpont ellenfele kiválaszt 3 lapot az asztalról, majd minden játékos a kezéből 2-2 lapot (ha kevesebb van, annyit). Aki erősebb figurát mutat a 3+2 saját lapból, kap 1 VP-t, húz 1 lapot és gyógyul 5-öt. Kikészített lapot nem lehet választani.
A figurák: magas lap (legnagyobb IK), pár (két azonos lap), két pár, drill (három azonos lap), sor (5 egymást követő IK), szín (5 különböző színű lap).
 
Pandora szelencéje (leah, vagy dornodon tárgy)
1 csonti
Antimágia:0
Dornodon/Tolvaj lapok bármikor használhatók vele szemben, már a kijátszásakor is
(az antimágia nem működik ellene)

Minden asztalon lévő lap és önálló jelző a semmibe kerül(élet jelzők nem működnek), a játékosok ÉP-je 0 lesz, és ebben a körben nem lehet gyógyulni semmi képen, kivéve: „reménység szelleme”

Kijátszásakor, minden játékos tartalékjába kerül egy 0/1 es „reménység szelleme” lap aktívan, (leah szörny, kísértet), amit bármikor feláldozhat. Ha a reménység szelleme kikerül a játékból, a feláldozója ÉP-je és max ÉP-je 1 lesz. Ez a képessége csak abban a körben működik amelyikben kijátszották ez a lapot.

„Pandora szelencéjének titkát nem sokan ismerték … de aki ismerte az nem élte túl!” – Az Ősmágus
 
1 Vp Lépfene
> bűbáj rezisztencia Leah
>
> Kijátszásakor ellenfeledhez kerül. Nem lehet feláldozni.
> Minden lényed az alábbi hátrányt kapja: "Ép-je 1, nem kap védekezési bónuszt, nem lehet feláldozni, és szörnykomponenst nem lehet kinyerni belőle, ha
> a gyűjtőbe kerül, tedd a Semmibe."
> Hátrány: ha nincs játékban lényed, áldozd fel.
 
A varázslás esszenciája
am:1

3 VP Bűbáj, fairlaiht

Senki sem játszhat ki, olyan lapot v. nem hozhat játékba, aminek az idézési költsége 0, 1 vagy 2 VP, nekron, áldozás v. akármi.

Ha az első körben játszod ki, az idézési költsége annyi ahány lap van a kezedben!

Az alapból "0" ér kijövő lapok egyáltalán nem működnek.

Dobd a kezedből ezt a lapot a semmibe, kapsz 3 VP-t!

Fairlight: Azt hiték az ifjoncok, hogy pár év alatt elsajátíthatják a mágia rejtelmeit...de tévedtek!
 
1 építő Pletykafészek
építmény Elenios
horgony

'repül'
Kompenzáció és kárpótlás: 1 lap húzása.
S: húzz egy lapot, és mutasd meg. Ha van színesítő szövege, kapsz 1 Vp-t vagy 1 szk-t.

"A vénasszonyok gyűjtőhelye, akik mindig mindenkiről mindent tudnak..."

3 SP
 
Szirén anyóka

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül.
Csábítás:0
Kijátszásakor kapsz aktívan a tartalékodba egy Szirén lányka lapot.
[S],ha egy körben legalább 2 lap gazdát cserél VAGY 2 bármilyen jelző játékba kerül,célpont permanenst a Semmibe küldheted.

0/5
 
1 VP
Teremtő motyogó
Leah szörny KF 1SZK ősmágia Motyogó
Antimágia:0
Semlegesítés:jó jellemű lap.
Kötelék: Kijátszásakor célpont pakliból dobj 3 lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe.
K: kapsz egy motyogó kölyköt.
S: Kötelék:kapsz egy motyogó vermet.
2/(3)
 
Hangyamágia

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Ha ellenfelednek van quwargja: „életkioltó”
Célpont nem sheran lap a gyűjtőbe kerül, és kapsz egy Őshangya harcmester,-ölész, vagy csatamágus lapot.


Őshangya előörs

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK

Kijátszásakor ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a paklidból játékba rakhatsz egy max 4 költségű őshangyát (de csak a 2. körtől).


Szárnyashangya

2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK „szárnyak”

S: ellenfeled max VP-je X-el csökken VAGY max X célpont lap aktivizálódik ill. passzivizálódik (vegyesen is lehet). X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban, de max 5.


Kobudera stratéga

1 VP 1 ZSZ 2/2 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kompenzáció: húzz egy lapot!
K ha egy kalandozód sebződik vagy sebzést okoz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.


Kobudera(új)


1 VP 3/1 raia kalandozó/kobudera „KF”

Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy kobuderát, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
 
2 Vp Rém
szörny 1 szk Leah

'repül'
Lények nem tudják megsebezni.
K: ha egy lény a gyűjtőbe kerűl, kap egy izomjelzőt.
K, vegyél le róla 2 izomjelzőt: megakadályoz egy gyűjtőbe küldő forrást.

Ezek az elpusztíthatatlan, életesszenciával táplálkozó lények hemzsegnek a Sötét Földön - Enciklopédia Fantasia.

2 / 2
 
? Vp
Leah végső áldozata!


bűbáj
antimágia :1
nem lehet célpontja forrásnak

Kijátszásakor és minden egyes lap kijátszásakor annyit sebződsz amennyi lapot sikeresen kijátszanak az adott körben.

Max Ép-d annyi lesz amennyi VP-ért kijátszottad.

Te és asztalon lévő lapjaid nem lehetnek célpontjai forrásnak.

"Leah: Mindennek meg van az ára...de van amit nem lehet megfizetni!"
 
A dárda hegye

Tharr, vagy dornodon

1 csonti, kincs-es lap

P: célpont játékos sebződik annyit amennyi az őrposztban lévő lényeinek a sebzése
Ha sebzést okoz, célpont játékos nem játszhat ki lapot a kezéből abban a körben.
Dobd ezt a lapot a kezedből a gyűjtőbe, tegyél egy gyűjtőben vagy kézben lévő KF képességgel rendelkező lényt játékba (kijátszási feltételének nem kell teljesülnie)
 
Harcos amazon (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy elfet vagy elenios kalandozót a paklidból.
K: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.


Elf (új)

1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor célpont nem kalandozó lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.


Yasmina (új)

1 VP 2/3 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Pozitív létsíkot a paklidból.
Ellenfeled minden sebző forrása 2-vel kevesebbet sebez.
K ha egy lény vagy játékos gyógyul: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.


Chosuga kedvese(új)

2 VP (2)/2 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”

Semlegesítés: varázslat, de ha eldobsz egy elfet a kezedből, akkor semlegesítés: lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor Csábítás: 3.


Suu’zy gyermeke

1 VP 1/1 elenios kalandozó/elf KF

S dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, akkor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, egyébként kapsz egy VP-t.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz.
 
A szingularitásra még egy Áramlás: keress elő egy helyszínt ráfér, hogy tuti legyen
 
Hamarosan:

A Végső Szingularitás
3 VP <3> 3 SZK
színtelen
helyszín
szinguláris

életkioltó

Semlegesítés: Megakadályoz egy forrást. Ha lap, akkor a Semmibe kerül. A Végső Szingularitás megőrzi altípusát Semlegesítésként is.
K: Reakció: 3 VP, keresd elő a paklidból.
Ha új helyszín kerül a játékba, a Végső Szingularitás és minden játékban, kézben és gyűjtőben lévő permanens és jelző (a forrásimmunis is) a Semmibe kerül.
„Hát eljött.” – Thu’zad, útjának végén.

Más:

A nagysási kígyó
1 VP
Sheran
szörny
kígyó

0/1

Sikeres kijátszása után ellenfeled nevezzen meg egy lényt, majd kígyó a tartalékjába kerül. Nem kerülhet ki a játékból, csak ha a megnevezett lényt húzod (mutasd meg), vagy feláldozod a követődet, vagy az ÉP-d és a max ÉP-d felét (felfelé kerekíts). Ekkor rakd a Semmibe.
Nem építkezhet, nem kerülhet be az őrposztba, nem cserélhet gazdát, nem gyógyulhatsz és nincs gyógyulási fázisod.

„Vedd ki mátkám, vedd ki kebelembe bújót, kebelembe bújót, a nagysási kígyót!”
-ősi elf ballada



Egyébként Ibn-al-Rashid-nál a "közvetlenül azutánnak" nem kéne reakciónak lennie, csak egy következő cselekvésnek, nem tudom, hogy a "közvetlenül azután" kitétel automatikusan reakciónak minősül-e?
(meg ha már itt tartunk a Meghasonulás reakciódrágítása természetesen max. 2 is)
 
Ez csak egy vicc... gondolom.
 
A korallzátony úrnője

követő/epikus

Kedvelt lap: szirén.
Minden sziréned csábítása 1-el nő.
S ha ebben a körben loptál el permanenst: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Alanori zsebtolvaj

1 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF

Kijátszásakor kapsz egy Dobótőrt.
S áldozd fel egy Dobótőröd: ellenfeled eldob egy lapot, vagy ellophatsz egy max 1 költségű nem lény lapot.


Izmos fatty (új)

2 VP (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Anti mágia: 1 (de chara-din lapot nem lehet neki dobni).
Kijátszásakor aktivizálódik, majd minden chara-din lényed kap 1-1 izom jelzőt.
K vegyél le egy lényedről egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Éltető fatty

1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor minden chara-din lényed kap egy élet jelzőt.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


A lovasok atyja

követő/epikus

Kedvelt lap: lovas.
A 2. körtől minden lovasodra +1 VP reagálni.
S passzivizáld egy lovasod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t.
 
Lépfene

Bűbáj, betegség
idézési költség 1 VP

Ha van célpont játékosnak játékban lénye akkor
célpont játékosra is hat.

kijátszásakor célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és minden lénye 1 ÉP be kerül. Ennyi lesz a max ÉP-je is.
Majd minden előkészítő fázisban 1 ÉP-t sebződik a célpont játékos - amennyiben a feltétel teljesül - és lényei is.
 
Életmentő

kalandozó, kobudera
Nem lehet varázslat célpontja.
Kijátszásakor nem lehet rá reagálni.

0/1 mágikus támadás és védekezés

P: célpont kalandozó visszagyógyul max ÉP-re
1 szintlépés: P: célpont lény visszagyógyul max ÉP-re

Áldozd fel: Ha ebben a körben célpont játékos ÉP-je 0-ra vagy az alá csökken visszagyógyul 1 ÉP-re.
 
A sebezhetetlenség ára (Leah)
idézési költség: 1 VP, és egy áldozás
azonnali varázslat


Az első körben nem játszhatod ki.
Áldozd fel annyi ÉP-det, hogy csak 1 maradjon!

Ebben a körben a lap kijátszója semmilyen módon nem sebződhet!
Továbbá sem a lapjaidra vagy önálló jelzőidre nem hatnak források.
A kijátszott lapjaidra nem lehet reagálni.

Dobd ezt a lapot a kezedből, a gyűjtőbe lapjaid (kézben és asztalon)
ebben a körben nem lehetnek célpontjai forrásnak.

Hátrány: a következő körben nem gyógyulhatsz!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.